2737
2734
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
2738


بهپلاسمای غنی از پلاکت روشی درمانی است که پزشکان برای تسریع بهبود درمان مو از آن استفاده می کنند. در ادامه این مقاله به معرفی روش پی آر پی مو پرداخته و کاربردهای پر استفاده آن در رفع مشکلات مو از جمله جلوگیری از ریزش و ضعیفی مو ، تنکی و کم پشتی و.. را مورد بررسی قرار می دهیم.

با خواندن مقاله " پی آر پی چیست ، کاربردهای آنرا بهتر بشناسیم " با کاربردهای جوانسازی و درمانی پی آر پی و مراقبت های قبل و بعد از درمان همچنین عوارض استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت آشنا می شوید.

ابتدا خون از فرد گرفته می‌شود. این خون معمولا از بازوی فرد گرفته می شود و داخل دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی قرار می‌گیرد. انواع سانتریفیوژ پی آر پی به سرعت می‌چرخد تا مایعات یا سایر مواد را از هم جدا کند. سپس بعد از حدود 10 دقیقه سانتریفیوژ شدن، خون به 3 لایه جدا تبدیل می‌شود.این لایه ها شامل پلاسمایی با پلاکت کم ، پلاسمای غنی از پلاکت و  گلبول‌های قرمز خون می باشند.

در آخر پلاسمای غنی از پلاکت به داخل سرنگ کشیده شده و سپس به قسمت‌هایی از پوست سر که نیازمند رشد مو هستند تزریق می‌شود. درمان های پی آر پی یبین 15 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد و بیماران می توانند بلافاصله بعد از آن فعالیت های عادی خود را انجام دهند. برای مشاهده فیلم های تزریق پی آر پی صفحه آموزش پی آر پی مو را ببینید. قیمت دستگاه سانتریفیوژ  در هزینه نهایی کار تاثیر گذار است. خرید دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی می تواند در تهیه یک پی آر پی غنی شده و با کیفیت بسیار موثر باشد. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687