2733
2739

سلام. من ۶سال هست که درحال اقدام برای بارداری هستم. از همون ابتدا متوجه شدم که فیبروم دارم و برای درمان اقدام کردم،انقدر تو این مدت iui کردم که حسابش از دستم در رفته. درنهایت ۴سال پیش عمل کردم بعداز یک سال توسط iuiباردار شدم ولی تو ۸هفته سقط شد.

الان یک سال هست که درحال ivfهستم. متاسفانه ۳مرتبه انجام دادم و ناموفق بود. آخرین بار هیسترو خراش انجام دادم که باعث شده سطح رحمم پراز فیبروم بشه، میدونم که علتش همون خراش رحم هست چون قبل از اون همش دکتر بهم میگفت رحم خوبی دارم. خیلی میترسم که رحمم دیگه قابلیت باروری نداشته باشه.

واقعا طب سنتی میتونه فیبروم رو درمان کنه؟


تو این ۶ سال نذاشتم کسی بفهمه که مشکل داریم، حتی خانواده خودم. ولی دیگه واقعا نمیدونم چطور از پسش بربیام😔 😭😭الان دو روزه که از جواب تست بارداریم میگذره خیلی داغونم میترسم این فیبرومای ریز که مثل شن رحممو گرفته نذاره هیچوقت باردار بشم

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام خسته نباشید

7 سال ازدواج کردم باردار نشدم سو نو دادم فیبروم دارم شوهرم ا سپرمش صفر تا الان دکتر نرفتیم که دارو مصرف کنیم بعد ماه رمضان میخوام از طریق طب سنتی درمان کنم آیا درمانی هست برای اسپرم صفر و میوم؟

ممنون میشم جواب بدین

سلام امیدوارم اوقاتتون خوش باشه ..

خانمی 35ساله که از 22سالگی کم کم ضعف عضلانی توی پاهاش به وجود اومده و کم کم پیشرفت کرده تا جایی که الان نمیتونه راه بره و تعادل نداره و لرزش پا هم داره ..

طبق آن آر آی های که داده ام اس نداره و ضعفش درمان خاصی نداره و فیزیوتراپی هم متاسفانه بهبودی چشمگیری  براش نداشته دارویی هم مصرف نمیکنه..

تجویز شما چیه ؟ آیا راهی هست ضعف عضلانیش از بین بره😔

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز