2109
از خواهر زاده نیکی کریمی تا تسلیت اشکان خطیبی

از خواهر زاده نیکی کریمی تا تسلیت اشکان خطیبی

1397/10/05 بازدید4439
نی نی سایت: اینستاگرام این هفته هم فوتبالی است و هم سینمایی. هم تولد داریم و کلی تبریک و هم متاسفانه پیام تسلیت و همدردی. اینستاگرام این هفته مروری است در آلبوم زندگی در هفته ای که گذشت. هفته ای که هم خبرهای خوب داشت و هم خبرهای ناراحت کننده. پس اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

نیکی کریمی و نفس خاله

نیکی کریمی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که خیلی اهل به اشتراک گذاشتن عکسهای خانوادگی نیست این بار با انتشار عکسی تولد خواهر زاده اش را تبریک گفته است. البته او با یک تیر دو نشان زده، هم تولد خواهرزاده اش را تبریک گفته و هم برای مردم و طرفدارانش آرزو کرده در روزهای سرد زمستان دلهایشان گرم باشد. او در کپشن این عکس نوشته:« تولدت مبارك ويوين، نفس خاله. زمستان شروع شد اما دل های همه گرم باشه.»

اشکان خطیبی و بچه های علوم تحقیقات

اشکان خطیبی بازیگر تئاتر و سینما با انتشار عکسی از فوت دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در سانحه دردناک دیروز نوشته است. به دلیل واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات 10 دانشجو جانشان را از دست دادند و تعداد زیادی هم مصدوم شدند. خطیبی با انتشار عکسی از مراسم یادبود این دانشجویان نوشته:« خدا حافظی بچه های علوم تحقیقات با هم دانشگاهی هاشون.»

مهناز افشارو فوتبال زنان

مهناز افشار بازیگر سینما که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد این بار از فوتبال زنان و هیجان تماشای بازی آنها در استادیوم به همراه دخترش لیانا نوشته است. افشار با انتشار عکسی درباره این تجربه متفاوت نوشته:« امروز لیگ برتر فوتبال زنان. در ورزشگاه راه آهن اکباتان به میزبانی آذرخش تهران در مقابل تیم ملوان انزلی .من و دخترم از دیدن بازی زنان سرزمینم خیلی لذت بردیم.تیم ملوان لایق بهترین هاست حمایتش میکنیم نتیجه بازی ۸-۰ به نفع ملوان انزلی.»

وریا غفوری و حس پدرانه

شیطنت بچه ها همیشه برای پدر و مادرها با مزه و به یاد ماندنی است. برای همین هم سعی می کنند آن لحظه را ثبت کنند تا برای همیشه بماند. وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال و استقلال که این روزها در ارودی تیم ملی برای مسابقات جام ملتهای آسیاست یکی از همین لحظه ها را به اشتراک گذاشته است. پدر در حال رانندگی است و پسر در حال شیطنت. او همه احساسش را با قلبهای آبی با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

هنرمندان و تحسین یک رفتار

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما وتلویزیون چند وقتی است که با بیماری سرطان می جنگد. اما سوژه این هفته صفحه هنرمندان بیماری حسین محب اهری نیست، آنها از کنار رفتار تحسین برانگیز فرحناز منافی ظاهر همسر سابق این بازیگر نگذشته اند و با انتشار عکسی از این عیادت پر مهر نوشته اند. فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری به گفته این صفحه حدود 18 سال است که از هم جدا شده اند. اما داستان همدلی و محبت و مهربانی فرق می کند.

محمدرضا هدایتی و تسلیت به مردم زاهدان

آتش سوزی یک مرکز پیش دبستانی و دبستان در زاهدان و فوت چهار دختر بچه 6-7 ساله آنقدر دردناک بود که خیلی از هنرمندان از این غصه تمام نشدنی نوشتند. محمدرضا هدایتی هنرمند سیستانی هم در صفحه اینستاگرامش از داغ دل پدر و مادرهای این کودکان نوشت که در آتش سوختند. او با انتشار عکسی از مراسم تشییع پیکر این بچه ها نوشت:« زاهدان امروز عزادار است، تاکی باید شاهد این بی توجهی ها کمبودها و داغدار شدنها باشیم، تسلیت شهرمن.»

علی کریمی و هیجان کودکان

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس اهل عکسهای پرتره و کپشنهای خاص نیست. او بیشتر به دغدغه های اجتماعی و مشکلات مردم می پردازد تا خودش. او این بار هم صفحه اینستاگرامش را با یک ویدیوی جالب از کودکان معلول و شادی که از دیدن برانکو سرمربی پرسپولیس دارند به روز کرده است. او درباره این ویدیو نوشته:« كودكان داراى معلوليت به دعوت برانكو ايوانكوويچ سر مربى باشگاه پرسپوليس ، به يكى از جلسات تمرين اين تيم رفتند انها دوست دارند به تماشاى مسابقات ورزشى بروند، تشويق كنن و هيجان زده شوند. اين حق را از انها دريغ نكنيم.»

 
 

دکتر مسعود صابری و یلدای متفاوت

دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و خواننده پاپ با یک ویدیوی جالب اینستاگرامش را به روز کرده است. او درباره این ویدیو نوشته:« دل تنگ توأم ، چله نشين غمت هستم
آواره به يلدا شده ام ، يار كجايی
همراهان نازنينم قدر سلامتيتون رو بدونين. اميدوارم هيچ كودكي در هيچ جای دنيا بيمار نباشه.ايرانيان، عمرتون طولاني همانند شب يلدا. هر جای دنيا هستين سلامت باشين و خونه دلتون گرم. من امشب گرچه قلبم از ديدن كودكان بيمار در بيمارستان درد داشت اما از اينكه تونستيم لبخند و شادی رو به لب بچه ها خصوصا مادرها بياريم، خوشحالم. دوس دارم احساستون رو برام بنويسين.
سپاس از لطف همراه بيمار نازنين به جهت ارسال اين فيلم و سپاس از مسئولين محترم بيمارستان امام خمينی و بويژه سركار خانم دكتر، رياست محترم بخش انكولوژی اطفال اين مركز و دوست نازنينم جناب دكتر ميری و همكاران محترمشون در بخش مركز تحقيقات سرطان.»

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7572 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5236 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5196 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
4941 بازدید