2109
دانلود کتاب راهنمای بارداری سالم

دانلود کتاب راهنمای بارداری سالم

1397/07/25 بازدید1675

کتاب راهنمای بارداری سالم کامل‌ترین مرجع و معتبرترین راهنمای مادران و پدران است که به شما کمک می‌کند، از داشتن بارداری سالم و آغازی شگفت‌انگیز برای زندگی فرزندتان اطمینان یابید.

اندک رویدادی در زندگی هر فرد هست که با اهمیت و شادی تولد بچه رقابت کند. این فرد تازه‌ای که به این دنیا می‌آورید چنان مهم می‌شود که برای پروراندن و نگهداری از او هر کاری خواهید کرد. علاقه‌ی شما به این کتاب از اشتیاق شما برای ایجاد این رابطه‌ی ناگسیختنی حکایت دارد. می‌خواهید هر‌ آنچه می‌توانید انجام دهید تا به شما کمک کند از داشتن بارداری سالم و آغازی شگفت‌انگیز برای زندگی فرزندتان اطمینان یابید.

کتاب راهنمای بارداری سالم به پرسش‌های مادران و پدرانی که منتظر از راه رسیدن فرزندان‌شان هستند پاسخ می‌دهد و دربردارنده دانستنی‌های ضروری و مفیدی است از جمله:

·        چگونه باردار شدن تا تغذیه و ورزش در دوران بارداری

·        شناخت هفتگی و ماهانه درباره رشد جنین و تغییرات فیزیکی و عاطفی مادر

·        شایع‌ترین مشکلات، پیچیدگی‌ها و نگرانی‌های دوران بارداری و توصیه‌هایی برای بر طرف کردن آن‌ها

·        انتخاب گزینه درست در تصمیم‌های کوچک و بزرگ دوران بارداری

·        اطلاعاتی درباره روند زایمان

·        مراقبت از نوزاد و توصیه‌هایی برای پشت سر گذاشتن چند هفته اول پس از زایمان

·        و...

شما می‌توانید نسخه الکترونیک کتاب راهنمای بارداری سالم را به راحتی از اپلیکیشن کتابراه دانلود کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.

کتابراه به صورت کاملا قانونی و با همکاری مستقیم با ناشرین و مولفین امکان دانلود کتاب و کتاب صوتی را در موبایل و تبلت اندرویدی، آیفون و آیپد و ویندوز فراهم کرده است. بیش از هزار کتاب رایگان در اپلیکیشن کتابراه منتشر شده و علاوه بر آن، امکان خرید کتاب و کتاب صوتی نیز وجود دارد.

 

معرفی نویسندگان کتاب:

·        دکتر راجر هارمز (Roger Harms, M.D) متخصص در بخش زنان و زایمان است و در 32 سالی که در مِیو کلینیک مشغول بوده، هزاران زن را در طول بارداری و زایمان راهنمایی کرده است. دکتر هارمز استادیار کالج پزشکی و مِیو کلینیک و برنده‌ی جایزه‌ی استاد ممتاز مِیو کلینیک است.

·        دکتر مایرا ویک (Myra Wick, M.D., Ph.D) متخصص در بخش زنان و زایمان و بخش ژنتیک پزشکی است. او استادیار کالج پزشکی مِیو کلینیک هم هست. دکتر ویک، به عنوان مادرِ چهار فرزند، می‌تواند بارداری را هم از دیدِ یک پزشک و هم از دیدِ یک مادر درک کند.

 

چگونه از این کتاب استفاده کنید:

پس از دریافت کتاب از طریق اپلیکیشن کتابراه، کتاب در بخش کتابخانه‌من برای شما ذخیره‌سازی می‌شود و می‌توانید به صورت آفلاین در موبایل یا تبلت مطالعه کنید. با توجه به اینکه فرمت این کتاب ایپاب است؛ شما می‌توانید به راحتی سایز، فاصله و نوع فونت و رنگ صفحه را تغییر دهید. همچنین در هر بار بستن کتاب در مراجعه بعدی، اپلیکیشن خودکار شما را به همان صفحه قبل راهنمایی خواهد کرد. ویژگی دیگر نیز دسترسی به بخش‌های مختلف از طریق فهرست و جست‌وجو است، به راحتی می‌توانید به مطلب مورد نظرتان دسترسی یابید.

این کتاب دارای 6 بخش اصلی با تعداد زیادی زیر مجموعه است، در زیر به اختصار هر بخش معرفی می‌شود.

·        بخش 1: لذت بردن از بارداری سالم

از اینکه چگونه باردار شوید گرفته تا غذا خوردن و ورزش کردن در دوران بارداری تا آنچه باید درباره‌ی داروها بدانید، این بخش همه‌ی این موضوع‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین پاسخ بسیاری از پرسش‌هایی را که از خود می‌پرسید در اینجا خواهید یافت.

·        بخش 2: بارداری ماه به ماه

این بخش شناختی هفتگی و ماهانه درباره‌ی رشد بچه و تغییرهای فیزیکی و عاطفی در شما را برایتان فراهم می‌کند. همچنین شامل اطلاعاتی  درباره‌ی زایمان و به دنیا آمدن بچه است.

·        بخش 3: سرانجام بچه از راه رسید

برای تازه پدر و مادرها مراقبت از نوزاد می‌تواند اعصاب خردکن باشد. اطلاعات و توصیه‌های بخش 3 می‌توانند به شما کمک کنند آن چند هفته‌ی اول را به خوبی پشت سر بگذارید.

·        بخش 4: تصمیم‌های مهم بارداری

ممکن است در طول بارداری با تصمیم‌های بزرگ و کوچکی مواجه شوید. بخش 4 برای این طراحی شده است که به شما کمک کند بهترین گزینه‌ها را در این موقعیت ویژه انتخاب کنید.

·        بخش 5: راهنمای نشانه‌ها

در اینجا توصیه‌های خودمراقبتی مفیدی را درباره‌ی کمر درد، خستگی، ترش کردن، گرفتگی پا، ورم، و بسیاری نگرانی‌های دیگر دوران بارداری خواهید یافت. نشانه‌ها به ترتیب حروف الفبا (انگلیسی) فهرست‌بندی شده‌اند تا بتوانید به آسانی آن‌ها را بیابید.

·        بخش 6: پیچیدگی‌های بارداری و زایمان

بیشتر بارداری‌ها به آرامی پیش می‌روند، اما گاهی ممکن است مشکلاتی برای بچه یا مادر ایجاد شود. در اینجا درباره‌ی شایع‌ترین پیچیدگی‌ها و روش درمان آن‌ها صحبت شده است.

 

در پزشکی هیچ چیز هیجان‌انگیزتر و رضایت‌بخش‌تر از رشد و تولد بچه نیست. آرزوی قلبی ما این است که در حالی که منتظر فرزند تازه‌ی خود هستید، این کتاب برایتان مفید و ارزشمند باشد و از دوران بارداری خود را با رضایت سپری کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

6 روز پیش
|
10265 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
8973 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
9266 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5535 بازدید