2109
کمپین با من بازی کن نه با موبایل در آلمان!

کمپین با من بازی کن نه با موبایل در آلمان!

1397/06/26 بازدید356

نی نی سایت: امیل 7 ساله کمپینی بر علیه تلفن همراه در آلمان راه انداخته که حالا طرفداران زیادی دارد. صدها نفر با عضویت در کمپین با من بازی کن نه با موبایل در هامبورگ آلمان به اعتیاد به فناوری اعتراض کردند. امیل 7 ساله به این موضوع فکر می کرد که چگونه می‌تواند والدینش را راضی کند که به جای بازی با موبایل با او بازی کنند و برای او وقت بگذارند. او با دیدن تظاهراتی در آلمان، تصمیم گرفت کمپینی با موضوع با من بازیکن نه با موبایل راه بیندازد . این کمپین مورد استقبال قرار گرفت و بیش از 150 نفر در روز اصلی یعنی 8 سپتامبر با او همراه شدند. هزاران نفر هم از دیگر شبکه های اجتماعی از ایده او حمایت کردند و به‌صورت مجازی به او پیوستند. مارتین پدرامیل درباره این کمپین به اشپیگل گفت: «دخترم خیلی دوست دارم من با او بازی کنم و برایش وقت بگذارم اما من هیچ وقت برای او وقت ندارم و زمانی که او به من نیاز دارد من کار دیگری انجام می دهم.»
در نظرسنجی که بعد از راه اندازی این کمپین انجام شد، بیش از 33 درصد از هزار شرکت‌کننده گفتند آرزو می‌کنند تا والدین خود را بدون موبایل، تبلت و لپتاپ در خانه ببینند.
ران دال استاد دانشگاه کالیفرنیا معتقد است بچه‌ها دوست دارند والدین به‌جای توجه به موبایل و لپ‌تاپ و ... به آن‌ها توجه نشان دهند.
جنی رادسکی استاد دانشگاه میشیگان می‌گوید :«برخی از والدین برای فرار از پرداختن به مسائل کودکان خود را سرگرم ابزارهای دیجیتال می‌کنند و از مشکلات بچه‌های خود طفره می‌روند. همچنین بچه‌های والدین اهل فناوری ، سوء رفتار بیشتری هم در جامعه دارند.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14133 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

6 روز پیش
|
5961 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

3 روز پیش
|
4268 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
4237 بازدید