2109
نوزادی که بعد از تولد صورت مادرش را نوازش کرد

نوزادی که بعد از تولد صورت مادرش را نوازش کرد

1397/02/17 بازدید1076
نی نی سایت: در این عکس لحظه‌ای استثنایی را می‌بینید که نوزاد لحظاتی بعد از تولد سعی دارد صورت مادرش را لمس کند!
عکاس زایمان، سلنا رولاسون، کسی است که توانسته لحظه پیوند بی‌نظیر «استفانی آنجلیکو» و دخترش «اولیویا» را - که 11 ژانویه 2018 به روش سزارین متولد شد- ثبت کند و می‌گوید: «من تا به حال بیش از 100 لحظه زایمان را ثبت کرده‌ام؛ بیشتر نوزادان بعد از تولد اصلا نمی‌دانند کجا هستند و چه کسی او را در آغوش گرفته؛ به خصوص در زایمان‌های سزارین. من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم»!
 
 در این عکس لحظه‌ای استثنایی را می‌بینید که نوزاد لحظاتی بعد از تولد سعی دارد صورت مادرش را لمس کند

استفانی، مادر این نوزاد که خود پرستار کودک است، گفته است: «تماس پوستی با دخترم، آن هم بلافاصله بعد از تولد بسیار برایم مهم بود چراکه من سزارین شده بودم. پرستارها بعد از تولد، اولیویا را روی سینه‌ام گذاشتند تا تماس پوستی داشته باشیم. وقتی دخترم سعی کرد دست کوچکش را به صورت من برساند و لمسم کند، واقعا لحظه پراحساس و زیبایی بود. این موجود کوچک 9 ماه درون من رشد کرده بود و با این کار، انگار بعد از تولدش هم سریع مرا شناخته بود و همین کارش، باعث شد معنی و مفهوم دختر داشتن برایم کاملا روشن شود».
جالب است بدانید اولیویا کوچولو نه یکبار، که چندین بار سعی کرد صورت مادرش را با دست‌های کوچکش لمس کند و همین موضوع نشان می‌دهد که این تماس، اتفاقی نبوده است.

منبع: Healthmedicinet

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

6 روز پیش
|
6308 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14257 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
4858 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

3 روز پیش
|
4818 بازدید