2109
اسپانسر جدید پرسپولیس معرفی شد؛ نویتکس یک تیم تمیز

اسپانسر جدید پرسپولیس معرفی شد؛ نویتکس یک تیم تمیز

1 هفته پیش بازدید104

نویتکس برند تخصصی محصولات شوینده و بهداشتی، طی قراردادی حامی مالی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس شد و این قرارداد تا نیم‌فصل 1403-1402 ادامه خواهد داشت.

طبق این توافق نام نویتکس به‌عنوان اسپانسر را بر روی کیت ورزشی تیم سرخ‌پوشان درج شده و شما در اولین بازی پرسپولیس که در سال جدید برگزار می‌شود، می‌توانید نام برند نویتکس بر روی لباس بازیکنان تیم پرسپولیس مشاهده کنید.

نویتکس محصولات شوینده و بهداشتی را تولید کرده تا موردعلاقه و مناسب مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی باشد. حفظ کیفیت و بهبود آن از اهداف اصلی این برند است که به‌خوبی به آن دست یافته است.

نویتکس با بهره‌مندی از آزمایشگاه‌های پیشرفته و نوآورانه‌ترین تجهیزات، بهترین محصولات را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات با به‌کارگیری فرمولاسیون نوین شوینده‌ها بر پایۀ تحقیقات و آزمایش‌ها توسط متخصصان و کادری حرفه‌ای تولید می‌شوند.

از فناوری‌های نوینی که در تولید محصولات نویتکس به‌صورت خاص استفاده شده است، می‌توان به تکنولوژی HE اشاره کرد. این تکنولوژی باعث می‌شود تا میزان مصرف آب به‌شکل چشم‌گیری کاهش پیدا کند. همچنین این تکنولوژی در صرف زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند و شست‌و‌شویی آسان، سریع و کامل را پدید می‌آورد.

تکنولوژی دیگر محصولات نویتکس ODour Guard سوئیس است که برای اولین‌بار در ایران توسط نویتکس استفاده می‌شود. این تکنولوژی در ابتدا بوی بد را حذف کرده و سپس بو و رایحه‌ای خوشایندی را جایگزین می‌کند.

محصولات نویتکس از تنوع بالایی برخوردار هستند و به‌درستی تمام نیازهای خانواده را برطرف می‌کنند. این محصولات پس از آزمایش‌های مختلف و شناسایی دقیق نیاز مصرف‌کنندگان با بهره‌گیری از علم روز راهی بازار شده‌اند.

محصولات نویتکس 3 گروه بهداشت فردی، بهداشت البسه و بهداشت خانه را شامل می‌شود. مایع دستشویی صدفی، مایع دستشویی فومی و مایع دست کرمی از محصولات بهداشت فردی هستند.

مایع تیره‌شوی، مایع لباسشویی و مایع نرم‌کنندۀ حوله و لباس از محصولات شاخص گروه بهداشت البسه به شمار می‌روند. محصولات بهداشت خانه نیز مواردی چون پاک‌کنندۀ چندمنظوره، جرم‌گیر، سفیدکننده، شیشه‌شوی، مایع ظرف‌شویی و ژل ماشین ظرفشویی را شامل می‌شود؛ البته بر تعداد این محصولات افزوده خواهد شد!

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
6827 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

2 روز پیش
|
5429 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

4 روز پیش
|
5057 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

4 روز پیش
|
4976 بازدید