2109
تفریحات شبانه استانبول؛ ماجراجویی در شب های استانبول

تفریحات شبانه استانبول؛ ماجراجویی در شب های استانبول

1402/11/23 بازدید270

استانبول، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است. تفریحات شبانه استانبول، با حال‌وهوای خاص و بی‌نظیر، از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. اگر قصد سفر به این شهر توریستی و شگفت‌انگیز را دارید، توصیه می‌شود چند مورد از بهترین تفریحات شبانه استانبول را در لیست گردشگری خود لحاظ کنید تا به این شکل، لذت سفرتان به این شهر رویایی را دوچندان کنید. خبر خوب این است که تنوع تفریحات شبانه در استانبول به‌قدری زیاد است که هر نوع روحیه، سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهد. پس برای تجربه مفرح‌ترین لحظات در شب های استانبول با این مطلب همراه باشید.

آشنایی با بهترین تفریحات شبانه استانبول

تفریح شبانه در استانبول، از محبوب‌ترین جذابیت‌های این شهر گردشگری است که هر توریستی را مجذوب خود می‌کند. اکثر خیابان‌های اصلی، مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول، تا پاسی از شب مملو از گردشگرانی هستند که می‌خواهند در طول سفر خود، از اکثر اماکن دیدنی این شهر تماشایی بازدید کنند؛ مخصوصا کسانی که به دنبال کنسرت هستند. قدم زدن در خیابان‌های پرجنب‌وجوشی همچون میدان تکسیم که در آن مردم در حال گشت‌وگذار شبانه هستند و از خوردن غذاهای خوش طعم، شنیدن موسیقی و آواز هنرمندان خیابانی لذت می‌برند، می‌تواند به جذاب‌ترین بخش سفرتان تبدیل شود؛ اما شبگردی در شهر استانبول به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه می‌توانید از برخی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهر که پس از غروب آفتاب نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، بازدید کنید.

شهربازی‌ های استانبول

اگر بخواهیم به یکی از پرطرفدارترین تفریحات شبانه استانبول اشاره کنیم، باید نام معروف‌ترین شهربازی‌های این شهر را به میان بیاوریم. تجربه هیجان و شادی در هر یک از شهربازیهای استانبول می‌تواند، خاطرات شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی را برای‌تان رقم بزند. پیشنهاد می‌شود، در طول سفر به این شهر توریستی و چشم‌نواز، تفریح در شهربازی این شهر را فراموش نکنید و مهیج‌ترین لحظات را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید. برخی از معروف‌ترین شهربازی‌های استانبول که در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار است عبارتنداز: شهربازی موی پارک، شهربازی فان لب، پارک موضوعی کیدز موندو، شهربازی بابال، شهربازی روباز فسهانه، شهربازی بستانجی، لوناپارک، ژوراسیک لند، شهربازی ویاپورت و غیره.

کروزهای بسفر

برای انجام تفریحات شبانه در استانبول می‌توانید، به تنگه معروف بسفر، جایی که دو بخش آسیایی و اروپایی این شهر به یکدیگر پیوند می‌خورند، بروید و از سوارشدن در کشتی‌های تفریحی کروز لذت ببرید. تنگه بسفر که در حدود ۳۰ کیلومتر طول دارد، به چندین اسکله زیبا در بخش‌های مختلف استانبول ختم می‌شود. تفریح در کروزهای بسفر، چهره متفاوتی از شب های استانبول را به شما نشان می‌دهد که خاطره آن برای همیشه در ذهن‌تان باقی خواهد ماند. با خرید بلیط کشتی‌های کروز تنگه بسفر می‌توانید، از تفریحات مهیج و به‌یادماندنی همچون صرف پیش‌غذا، نوشیدنی، سالاد، دسر، میوه، شام، ناهار، تماشای اجرای موسیقی زنده، تماشای نمایش زنده رقص سما و رقص عربی، شنیدن آواز زنده ترکی، تماشای نمایش‌های فولکور، رقص و شادی و غیره لذت ببرید.
 

پل گالاتا

پل گاتالا، از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول است که توصیه می‌شود برای بازدید از آن، غروب آفتاب و یا شب را در اولویت قرار دهید. این پل زیبا و قدیمی، بخش‌های مختلف استانبول را به یکدیگر وصل می‌کند و چشم‌انداز بی‌نظیری از این شهر شگفت‌انگیز را مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد. پیاده‌روی روی پل گالاتا، از بهترین تفریحات شبانه در استانبول محسوب می‌شود که نه تنها گردشگران، بلکه مردم محلی نیز از آن لذت می‌برند. تماشای غروب آفتاب، در میان هیاهوی شهروندان و گردشگران بی‌شماری که صدای خنده و شادی آن‌ها فضا را پر کرده است، از جذابیت‌های اصلی شب های پل گاتالا است که نباید تجربه آن را از دست بدهید.

از آنجایی که پل گاتالا از محبوب‌ترین جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌آید، در زیر این پل شاهد فعالیت رستوران‌ها و کافه‌های گوناگونی هستیم که انواع غذا و نوشیدنی محلی را سرو می‌کنند. تصور کنید که به تماشای چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از دریا در رستوران‌های زیر پل گاتالا نشسته‌اید و در عین حال طعم غذاهای ترکی و بین‌المللی را تجربه می‌کنید.

پل بوغاز

پل تاریخی بوغاز، از زیباترین پل‌های کابلی استانبول است که مناظر حیرت‌انگیزی را به‌ویژه در شب، مقابل چشمان شما ترسیم می‌کند. جالب است بدانید که امکان قدم زدن و پیاده‌روی روی این پل، وجود ندارد و فقط وسایل نقلیه مختلف می‌توانند از این پل زیبا با نورپردازی جذاب در تاریکی شب، عبور کنند. تماشای جاذبه‌های دیدنی پل بوغاز از دوردست، همان چیزی است که می‌تواند شب‌های استانبول را به‌یادماندنی کند. برای این کار، می‌توانید به ساحل اورتاکوی بروید و در کنار شنیدن صدای امواج، جلوه بی‌نظیر پل بوغاز را در شب، نظاره‌گر باشید؛ همچنین امکان گشت‌وگذار در دکه‌های غذاهای محلی ترکیه، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز خرید سوغات ترکیه و صنایع دستی مختلف در ساحل اورتاکوی برای شما فراهم شده است.

کلاب های شبانه استانبول

مگر می‌شود به استانبول سفر کنید و تجربه تفریحات مهیج، مفرح و شاد کلاب‌های شبانه آن را از دست بدهید. اگر عاشق هیجان و رقص و شادی هستید، بهتر است کلابی را انتخاب کنید که دارای فضایی بسیار بزرگ و امکانات تفریحی مناسب است. صرف غذا و نوشیدنی دلچسب، تماشای اجرای موسیقی زنده و یا نمایش‌های سرگرم کننده و همچنین رقص و شادی با موزیک دی جی‌های حرفه‌ای، تمام آن چیزی است که می‌توانید در کلاب‌های شبانه استانبول به‌عنوان پرطرفدارترین گزینه برای شبگردی در طول سفر، تجربه کنید.

برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کلاب‌های استانبول از نظر مسافران عبارت است از: کلاب بابل، کلاب رینا با فضایی لوکس و مدرن، کلاب آنجلینا با مناظری باشکوه و زیبا از تنگه بسفر، کلاب الکساندرا با معماری الهام گرفته از دوره عثمانی و غیره. با توجه به استقبال زیاد گردشگران و همچنین مردم محلی از شرکت در کلاب های شبانه استانبول، توصیه می‌شود از قبل برای رزرو صندلی و یا میز در کلاب موردنظر خود، اقدام کنید.

رزرو تور استانبول برای گذران تعطیلاتی مهیج و به یادماندنی

حالا که با تفریحات شبانه استانبول آشنا شدید و به این شکل لیست گردشگری خود را تکمیل کرده‌اید، بهتر است برای ررزو تور استانبول اقدام کنید. سفر با تورهای گردشگری استانبول، تجربه بسیار متفاوت و به‌یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند. برای انتخاب بهترین تورهای گردشگری به مقصد شهر زیبا و شگفت‌انگیز استانبول، باید ابتدا قیمت تور استانبول و همچنین امکانات و خدمات آن‌ها را بررسی کرده و به این شکل مناسب‌ترین تور گردشگری را به‌صورت آنلاین ررزو کنید.

در این سفر جذاب و پس از تحقیق و آشنایی کامل با قیمت تور به استانبول می توانید تور استانبول لاکچری را به راحتی برای خود بسازید. صرف قهوه معروف ترکی در یکی از کافه های استانبول که همیشه یکی از شیرینی های سنتی ترکیه مثل لوکوم یا باقلوا آن را همراهی می کند، سیمیت، شاه بلوط، صدف با لیمو و یا بلال که از دست فروش ها می گیرید، لذت چشیدن چای در استکان کمر باریک با ویوی دریا، رفتن به کاراکوی یا اسکله امین اونو در منطقه فاتیح و چشیدن طعم ساندویچ ماهی های کبابی یا بالیک اکمک، خوردن دونر مخصوص ترکی، کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول و تماشا و خرید اجناس به ویژه سوغاتی، چشیدن ثعلب ترکی در شب های خنک استانبول، سر زدن به منطقه سلطان احمد و تماشای مهم ترین آثار تاریخی استانبول و قدم زدن های شبانه در تکسیم و استانبول تنها بخشی از جذابیت های این تور استانبول قیمت مناسب خواهد بود.

در آخر

شهر استانبول، از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که با داشتن جاذبه‌های تفریحی و دیدنی فراوان، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. تنوع تفریحات شبانه استانبول یکی از پراهمیت‌ترین مواردی است که باعث جذب توریست به این شهر زیبا شده است. هیجان و شادی تفریحات شبانه در استانبول در کنار جنب‌وجوش و هیاهوی گردشگران، بخش اصلی از خاطرات سفر شما را شکل می‌دهد. با توجه به استقبال زیاد مسافران، در این مطلب به معرفی بهترین تفریحات شبانه استانبول پرداختیم.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

بدون رییس جمهور چه خواهد شد؟

نوشته

1 روز پیش
|
8902 بازدید

چه آبمیوه‌هایی برای نوزادان بهتره؟

نوشته

1 هفته پیش
|
8635 بازدید

نی نی کست

نوشته

3 روز پیش
|
5403 بازدید