2109
ترمواسلیم معجزه لاغری

ترمواسلیم معجزه لاغری

1402/11/16 بازدید2414

امروزه بسیاری از افراد درگیر ناراحتی‌هایی از جمله چاقی، اضافه وزن و سلولیت هستند و تناسب اندام برای آنها به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است. داروها و مکمل‌های بسیاری در خصوص لاغری در بازار وجود دارد که به‌واسطه ترکیبات شیمیایی‌ آن‌ها، مصرف برخی از آنها با عوارض جبران‌ناپذیر همراه است. ضمن اینکه اغلب این مکمل‌ها برای کاهش وزن نتیجه‌ای را نیز به دنبال ندارند و یا کم تاثیر هستند. با این‌حال خوشبختانه مکمل‌های لاغری گیاهی نیز در بازار وجود دارد که از موثرترین آنها می‌توان به ترمواسلیم اشاره کرد. این محصول که به صورت کپسول استفاده می‌شود کاملاً گیاهی بوده و فاقد هرگونه ترکیبات و مواد شیمیایی است.

مکمل لاغری ترمواسلیم متشکل از هشت گیاه موثر برای لاغری بوده که قادر است شما را در مدت زمان مشخصی به اندام متناسب و ایده‌ال نزدیک نماید. این محصول دارای مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو می باشد و مصرف آن برای کلیه افرادی که از اضافه وزن و تجمع چربی در بدن خود شکایت دارند توصیه می‌شود. مکانیسم این کپسول چربی‌سوز به نحوی است که تمامی چربی‌های اضافه در ناحیه پهلو و شکم را نابود می‌سازد. همچنین مصرف آن نیم ساعت قبل از تمرین‌ها و فعالیت‌های ورزشی باعث می‌شود تا متابولیسم بدن تا میزان ۱۲ برابر افزایش یابد.

با ترمواسلیم می‌توانید سایز باسن و پهلو را تا میزان ۳ برابر کاهش دهید و به اندامی زیبا و متناسب دست یابید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر این مکمل لاغری پرداخته و درباره ترکیبات، ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن توضیحات بیشتری را ارائه کنیم.

ترمواسلیم راهی مطمئن و موثر برای کاهش وزن

قبل از اینکه به بررسی مکمل لاغری ترمواسلیم بپردازیم، بهتر است با عارضه چاقی و مهم‌ترین دلایل آن بیشتر آشنا شوید.

چاقی و اضافه وزن از جمله عارضه‌های شایع در جوامع ماشینی حال حاضر به شمار می‌آید. این عارضه به دلایل مختلفی در افراد بروز می‌کند که مهمترین آنها به مصرف بی‌رویه خوراکی‌های فراوری شده برمی‌گردد. در ترکیبات این غذاها به صورت فزاینده‌ای از چربی‌های ناسالم، مواد افزودنی و شکر استفاده می‌شود. همچنین مصرف داروهای خاص مانند آنتی‌هیستامین‌ها، پردنیزولون، داروهای ویژه فشار خون و ضد بارداری نیز باعث افزایش وزن در افراد می‌گردند. البته چاقی، منحصر به مصرف غذاهای فرآوری شده و داروهای خاص نیست بلکه موارد دیگری از جمله کم‌خوابی، افزایش وزن، تنبلی تخمدان، تغذیه نامناسب، اضطراب شدید، افزایش سن، عدم مصرف کافی مایعات و کم تحرکی نیز در این امر دخیل هستند.

کاهش وزن و تلاش برای رسیدن به تناسب اندام یکی از مهم‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید به سلامت جسم و روح خود کمک نمایید. ترمواسلیم از محبوب‌ترین و موثرترین مکمل‌های لاغری در بازار است که با مصرف مرتب و روزانه آن می‌توانید خیلی زود به این هدف دست پیدا کنید.

بررسی مکانیسم اثر ترمواسلیم

  • مهمترین مکانیزم اثر ترمواسلیم به نقش آن در کاهش وزن برمی‌گردد. ترکیبات استفاده شده در تولید این محصول افزایش متابولیسم بدن را به دنبال داشته و به چربی سوزی نقاطی مانند ران‌ها، پهلوها و شکم کمک می‌کند. در نتیجه می‌توان در مدت زمان معینی، کاهش چربی‌های اضافه بدن و کاهش وزن را انتظار داشت.
  • دومین اثر این مکمل تغذیه‌ای به افزایش سطح انرژی بدن برمی‌گردد. با توجه به اینکه ترمواسلیم دارای میزان مناسبی از ماده کافئین بوده، همانند یک محرک عصبی به افزایش انرژی بدن کمک می‌کند. بدین‌ترتیب احساس خستگی از بین رفته و بدن شما را برای انجام فعالیت‌های روزانه و تمرینات ورزشی آماده و سرشار از انرژی می‌نماید.
  • دیگر مکانیسم اثرگذاری این کپسول لاغری، مربوط به کنترل اشتها است. وجود ترکیباتی مانند گارسینیا کامبوجیا اشتهای کاذب را در فرد از بین می‌برد. بدین‌ترتیب مصرف غذاها و تنقلات مضر کاهش یافته و به دنبال آن اضافه وزن نیز برطرف می‌گردد.

ترکیبات ترمواسلیم

در این بخش با میزان هر یک از ترکیبات ترمواسلیم برای دو عدد کپسول آشنا می‌شوید.

  • عصاره برگ درخت مورینگا به میزان ۲۷۳mg
  • نیاسین به میزان ۲۰mg
  • عصاره برگ درخت کاری به میزان ۱۳۸mg
  • کافئین به میزان ۲۰۰mg
  • زردچوبه به میزان ۳۹ mg
  • عصاره فلفل به میزان ۳۴/۳۳mg
  • گارسینیا کامبوجیا به میزان ۱۰۰mg
  • عصاره فلفل سیاه به میزان ۵mg

بررسی ترکیبات مکمل لاغری ترمواسلیم

در این بخش برخی ترکیبات موجود در کپسول ترمواسلیم را از نظر ویژگی‌ها و اثراتی که برای بدن به دنبال دارند مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نیاسین

مکمل لاغری ترمواسلیم دارای مقدار مناسبی از نیاسین و یا همان ویتامین b3 است. این ویتامین از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و مصرف آن باعث می‌شود تا در فرایند لاغری، پوست بدن همچنان شادابی و طراوت خود را حفظ نماید.

عصاره برگ درخت مورینگا

وجود عصاره برگ درخت مورینگا در ترکیبات ترمواسلیم باعث شده تا این کپسول از خواص ضد ویروسی، ضدالتهابی و ضدقارچی برای بدن برخوردار باشد. عصاره مورینگا همچنین سرشار از ویتامین و مواد معدنی مفید بوده تا فرایند لاغری را با کسب عناصر مورد نیاز بدن طی نمایید.

عصاره برگ کاری

مهمترین ویژگی کپسول لاغری ترمواسلیم کاهش وزن بدن به شکلی قابل‌توجه است. در تولید این مکمل از عناصر مفیدی مانند عصاره برگ کاری استفاده شده است. بر اساس مطالعات صورت گرفته بر روی خواص این برگ، مشخص شده که عصاره کاری دارای میزان مناسبی آلکالوئیدهای کاربازول بوده که به نحوه موثری در کاهش وزن موثر هستند.

گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا از ترکیبات اصلی ترمواسلیم محسوب شده که وزن شما را به شکل طبیعی و بدون عوارض کاهش می‌دهد. این محصول از پیوند گوجه‌فرنگی و کدو به‌وجود آمده و دارای میزان بالایی از اسیدهای عالی و فلانوئیدها است. این عناصر نقش مهمی در فرایند چربی سوزی بدن ایفا می‌کنند. از دیگر اثرات مهم گارسینیا کامبوجیا می‌توان به ایجاد احساس سیری در بدن اشاره کرد. با توجه به این امر اشتهای فرد کاهش یافته و در نتیجه در طول روز غذای کمتری را مصرف می‌کند. توجه داشته باشید که تمامی این اثرات با استفاده از مواد کاملاً طبیعی و صددرصد گیاهی بر روی بدن انجام می‌گیرد. از این‌رو با مصرف مکمل لاغری ترمواسلیم با عوارض و ناراحتی‌های ناشی از مصرف داروهای شیمیایی مواجه نخواهید شد.

کافئین

کپسول لاغری ترمواسلیم دارای میزان مناسبی از کافئین بوده تا با افزایش انرژی، بدن را برای انجام فعالیت‌های روزمره و همچنین تمرینات ورزشی آماده نگه دارد. انرژی بالا همچنین باعث افزایش سوخت‌و‌ساز و متابولیسم بدن شده تا بدین‌صورت لاغری به شکلی کاملاً طبیعی اتفاق بیفتد.

مهمترین ویژگی‌های کپسول لاغری ترمواسلیم

  • کپسول ترمواسلیم تمامی چربی‌های اضافه ناحیه پهلو شکم و باسن را به شکل گسترده‌ای سوزانده و حذف می‌نماید.
  • اغلب افراد دارای اضافه وزن از سایز بالای باسن و پهلوهای خود شکایت دارند. مکمل لاغری ترمواسلیم به نحو موثری سایز این نواحی را کاهش داده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • ترمواسلیم یک محصول لاغری صددرصد گیاهی است که خیال شما را از بابت عوارض ناشی از ترکیبات شیمیایی راحت می‌کند.
  • این محصول با افزایش متابولیسم بدن فرایند چربی سوزی و کاهش وزن را تسریع می‌کند.

نحوه مصرف کپسول ترمواسلیم

  • روزانه مصرف ۲ عدد از کپسول ترمو اسلیم توصیه می‌شود.
  • کپسول ترمواسلیم بهتر است نیم‌ساعت پیش از سرو وعده‌های اصلی صبحانه و ناهار همراه با یک لیوان آب مصرف شود.
  • در صورتی که دچار ناراحتی‌های گوارشی و معده هستید توصیه می‌شود کپسول ترمواسلیم را همراه با عسل و آب مصرف کنید.
  • به منظور کسب نتیجه بهتر در فرایند چربی‌سوزی و افزایش متابولیسم بدن، بهتر است نیم‌ساعت قبل از تمرینات ورزشی و فعالیت‌های هوازی یک عدد از کپسول ترمواسلیم مصرف شود.
  • خانم‌ها در دوران بارداری یا شیردهی و افرادی که دچار بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای از جمله فشار خون بالا، سنگ کیسه صفرا و… هستند و یا به کافئین حساسیت دارند قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت نمایند.
  • در صورتی‌که عمل جراحی پیش رو دارید دو هفته قبل از آن مصرف مکمل را قطع نمایید.
  • در صورت مصرف همزمان کپسول لاغری ترمواسلیم با داروهای کاهنده قند خون و ضد انعقاد احتیاط لازم انجام شود.

سخن پایانی

مکمل لاغری ترمواسلیم نتیجه سال‌ها تحقیق و آزمایشات مداوم در خصوص کاهش وزن و چربی‌سوزی بدن به شکلی کاملاً طبیعی است. این محصول یک مکمل تاثیرگذار و حرفه‌ای در خصوص ترموژونیک به شمار آمده و ضمن برخورداری از خواص آنتی‌اکسیدانی بالا به متابولیسم بدن کمک می‌کند. لاغری و تناسب اندام از نتایج درخشان مصرف ترمواسلیم به‌همراه تغییر سبک زندگی به‌شمار می‌آید. ترمواسلیم محصول شرکت آمیتیس نیک دارو بوده و دارای نشان سیب سلامتی است.

لینک خرید محصول از داروکده

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
7187 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5193 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5173 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7757 بازدید