2109
کلاس آمادگی تیزهوشان!

کلاس آمادگی تیزهوشان!

1402/11/04 بازدید8198

کلاس آمادگی تیزهوشان یکی از بهترین راهکارهایی است که دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان از آن استفاده می‌کنند. در این کلاس‌ها مباحث آزمون تیزهوشان از صفر تا صد به شما آموزش داده می‌شود و با برنامه ریزی اصولی و صحیحی که دارند، شما را در مسیر درست رسیدن به موفقیت قرار می‌دهند. امروز در این مطلب قصد داریم مدارس تیزهوشان را به شما معرفی کرده و این مدارس را با سایر مدارس مقایسه نماییم؛ همچنین بهترین راهکارهای قبولی در آزمون را به شما آموزش می‌دهیم. در پایان نیز بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان را به شما معرفی می‌کنیم.

مدارس تیزهوشان چیست؟

مدارس استعدادهای درخشان که با نام‌های دیگری همچون تیزهوشان، سمپاد، علامه حلی برای پسران و فرزانگان برای دختران نیز شهرت دارند، یکی از معتبرترین مدارس سطح کشور هستند که زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا به اختصار سمپاد مدیریت می‌شوند. هدف این مدارس رشد و پرورش دانش آموزان با استعداد و نخبه می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کادر مدیریتی قوی و با برنامه
  • وجود عوامل اجرایی پیگیر و دلسوز
  • در اختیار داشتن بهترین اساتید و دبیران سطح کشور
  • مشاورین برتر و ویژه برای هر پایه
  • تدریس نکات کنکوری
  • افزایش مهارت تست زنی دانش آموزان
  • شهریه مناسب در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی
  • کسب رتبه‌های ممتاز در آزمون کنکور و قبولی ساده‌تر در دانشگاه‌های برتر
  • امکان ادامه تحصیل و اپلای کردن در کشورهای معتبر جهان
  • و ...

مقایسه مدارس تیزهوشان و سایر مدارس سطح کشور!

مدارس سطح کشور را به طور کلی می‌توان به چهار دسته تقسیم نمود؛ مدارس تیزهوشان، مدارس غیرانتفاعی، مدارس نمونه دولتی و مدارس دولتی. در حال حاضر مدارس تیزهوشان یکی از بهترین مدارس کشور هستند که هر ساله داوطلبان زیادی برای ورود به این مدارس با هم رقابت کرده و در آزمون ورودی شرکت می‌کنند.

پس از این مدارس، مدارس غیرانتفاعی را می‌توان به عنوان بهترین مدارس کشور دانست؛ نکته مهمی که در مورد مدارس غیرانتفاعی باید بدانید، این است که این مدارس را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود؛ مدارس غیرانتفاعی برتر و مدارس غیرانتفاعی معمولی. مدارس غیرانتفاعی برتر دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند و حتی برخی از آن‌ها از بعضی از شعب مدارس تیزهوشان، بهتر هستند!

در نهایت مدارس نمونه دولتی و دولتی مدارسی هستند که شما در صورتی که نتوانید به مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی‌های برتر راه پیدا کنید، می‌توانید به سراغ این مدارس بروید. سطح این مدارس پایین‌تر از تیزهوشان و غیرانتفاعی‌های برتر است.

تیزهوشان یا غیرانتفاعی؟!

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که معمولا والدین از مشاورین، مدیران و دبیران می‌پرسند، این است که مدارس تیزهوشان بهتر است یا غیرانتفاعی؟! اولین نکته‌ای که باید در مورد مدارس غیرانتفاعی در نظر داشته باشید، شهریه نسبتا سنگین این مدارس است؛ شهریه سه سال تحصیل در مدارس تیزهوشان برابری می‌کند با یکسال تحصیل در مدارس غیرانتفاعی! بنابراین اگر شهریه مدارس غیرانتفاعی برای شما سنگین است، بهترین گزینه مدارس تیزهوشان هستند، در غیر این صورت می‌توانید اولویت بندی کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

از چه پایه ای می‌توان به مدارس تیزهوشان رفت؟

آزمون تیزهوشان هر ساله در پایان مقطع ابتدایی یعنی ششم به هفتم و همچنین پایان مقطع متوسطه اول یعنی نهم به دهم برگزار می‌شود. بنابراین دانش آموزان می‌توانید از پایه ششم به هفتم و نهم به دهم وارد مدارس تیزهوشان شوند. نکته حائز اهمیتی که دانش آموزان باید بدانند این است که ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه اول چندین برابر متوسطه دوم است و علاوه بر این موضوع، تعداد داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به مراتب کمتر از داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم است، بنابراین شانس شما بسیار بالاتر خواهد بود.

4 راهکار طلایی برای ورودی به مدارس تیزهوشان و برتر!

اگر قصد شرکت در آزمون مدارس برتر به ویژه تیزهوشان را دارید، در این بخش 4 نکته طلایی که از زبان مشاورین برتر و دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون ورودی مدارس برتر جمع آوری شده است که توجه به آن‌ها می‌تواند مسیر شما را هموارتر کند و شانس شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

1) آگاهی از منابع آزمون

آزمون ورودی مدارس برتر اغلب به صورت تستی برگزار می‌شوند که منابع آن‌ها عمدتا با مباحث تدریس شده در کتاب و جزوه مدرسه تفاوت دارند و از مباحث سطح پیشرفته مطرح می‌شوند. برای اطلاع از این مدارس باید به دفترچه منتشر شده از سوی پایگاه اطلاع رسانی آن مدرسه توجه کنید.

برای مثال آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو دفترچه است که هر کدام 60 سوال استعداد تحلیلی دارند اما با این تفاوت که زمان پاسخگویی به سوالات در دفترچه اول 75 دقیقه و زمان پاسخگویی به دفترچه دوم 25 دقیقه است تا علاوه بر هوش، میزان سرعت عمل و دقت شما نیز سنجیده شود. استفاده از کلاس‌های آمادگی تیزهوشان ششم در این بخش بسیار مفید خواهد بود.

در مقابل آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل دو دفترچه است اما با این تفاوت که تنها سوالات دفترچه اول شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی هستند و سوالات دفترچه دوم از مباحث درسی که با نام استعداد تحصیلی شناخته می‌شوند، مطرح می‌گردد. علوم، ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، قرآن و معارف اسلامی از مباحث این بخش هستند. کلاس‌های آمادگی تیزهوشان نهم در این بخش کمک قابل توجهی به شما می‌کنند.

2) برنامه ریزی

با توجه به اینکه دانش آموزان علاوه بر تسلط به مباحث درسی برای کسب معدل لازم برای شرکت در آزمون ورودی، باید به مباحث پیشرفته و بالاتر از سطح کتاب نیز مسلط شوند، بنابراین حتما باید یک برنامه ریزی اصولی و صحیح داشته باشند.

3) افزایش مهارت تست زنی

با توجه به تشریحی بودن اکثر امتحانات مدارس، دانش آزموان اغلب با آزمون‌های تستی و مهارتی که باید در این آزمون‌ها داشته باشند، آشنا نیستند. به همین دلیل افزایش مهارت تست زنی با حل تمرین و تست‌های استاندارد به شما کمک می‌کند تا شانس بیشتری برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر داشته باشید.

4) شرکت در آزمون‌های آزمایشی و کلاس آمادگی تیزهوشان

شرکت در آزمون‌های آزمایشی استاندارد باعث می‌شود که شما با سوالات، جو آزمون و استرسی که در روز اصلی با آن مواجه خواهید شد، آشنا شوید. علاوه بر این موارد شما با تحلیل و بررسی سوالات و پاسخ آن‌ها می‌توانید به نقاط قوت و ضعف خود پی برده و در جهت برطرف نمودن نقاط ضعف خود اقدام نمایید.

بهترین و کاربردی‌ترین راهکار برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر به ویژه آزمون تیزهوشان را می‌توان شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون دانست. این کلاس‌ها در صورتی که از کیفیت لازم برخوردار باشند، هر آنچه که شما برای قبولی در آزمون تیزهوشان لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی کرده ایم.

بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر جستجویی در اینترنت بکنید و یا تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر را مشاهده کنید، با موسسات، آموزشگاه‌ها و مراکز علمی مختلفی رو به رو خواهید شد. انتخاب بهترین آموزشگاه برای آمادگی تیزهوشان و مدارس برتر در صورتی که اطلاعات لازم را نداشته باشید، کمی سخت است و شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. در این بخش مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید موسسات برتر در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی را داشته باشند، با شما در میان گذاشته ایم.

  • اساتید متخصص در زمینه آزمون ورودی
  • کادر مدیریتی و اجرایی قوی
  • آمار قبولی بالا در آزمون‌های سال‌های اخیر
  • استفاده از مشاورین و پشتیبانان پیگیر و دلسوز
  • برگزاری آزمون‌های شبیه ساز به همراه تحلیل
  • نظرات مثبت دانش آموزان و اولیا سال‌های قبل
  • موقعیت مکانی و دسترسی مناسب
  • هزینه مناسب در ازای امکانات ارائه شده
  • و ...

موسسه موفقیت، بهترین آموزشگاه تخصصی تیزهوشان در کشور!؟!

با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و معیارهای بالا و همچنین نظرسنجی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، می‌توان گفت که در حال حاضر موسسه موفقیت بهترین آزموشگاه تیزهوشان در کشور است. آموزشگاه موفقیت از معدود موسساتی است که به طور تخصصی در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی فعالیت دارد و در سال‌های اخیر بیشترین میزان قبولی را در بین تمامی موسسات داشته است.

شما با ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان موسسه موفقیت، علاوه بر کلاس آموزشی از خدمات دیگری همچون آزمون‌های شبیه ساز به همراه تحلیل و بررسی، مشاور و پشتیبان تحصیلی، جزوه جامع تیزهوشان، جلسات مشاوره خانوادگی، کلاس رفع اشکال و ... بهره مند خواهید شد.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از جزئیات کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان موسسه موفقیت با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت آموزش سنتر به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی مدارس تیزهوشان پرداختیم و این مدارس را با سایر مدارس مقایسه نمودیم و نکات مهمی که باید در مورد این مدارس می‌دانستید را با شما در میان گذاشتیم. در ادامه 4 راهکار طلایی برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر را به شما آموزش دادیم و در پایان بهترین کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان را به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و نکات سودمندی را آموخته باشید. شما می‌توانید تجربیات و دیدگاه‌های خود را در بخش ارسال نظر شما با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

6 روز پیش
|
6288 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14249 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
4821 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

3 روز پیش
|
4778 بازدید