2750
بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی | پلی به بهترین دانشگاه های جهان

بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی | پلی به بهترین دانشگاه های جهان

1402/10/23 بازدید244

بنا بر آمارهای جهانی، مهاجرت دانشجویی از 2 میلیون دانشجو در سال 2020 به بیش از 6 میلیون نفر رسیده است که در این بین کشور ایران نیز از این افزایش بی بهره نمانده و رشدی 75 درصدی را در موضوع مهاجرت تحصیلی تجربه می‌کند.

سالانه هزاران دانشجو از سراسر ایران، با مدارک و در مقاطع مختلف تحصیلی، مهاجرت را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب می‌کنند. این که از این تعداد، چند درصد روند مهاجرت خود را به مؤسسات مهاجرت تحصیلی می‌سپارند، آماری در دست نیست. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که مؤسسات مهاجرتی در روند مهاجرت افراد تأثیرگذار هستند یا خیر.

چرا از مؤسسات مهاجرت تحصیلی استفاده کنیم؟

مؤسسات مهاجرت تحصیلی، وظایف گوناگونی دارند که هر یک به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این‌گونه مؤسسات با آگاهی از شرایط دانشجو، سعی می‌کنند بهترین هدف را برای او مشخص و سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به آن تعیین کنند. بدیهی است که همراهی متقاضی در طول این مسیر نیز از جمله وظایفی است که باید از یک مؤسسه مهاجرتی انتظار داشت.

برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی بهتر است به دو موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. مشاوره‌هایی که توسط آن مؤسسه ارائه می‌شود و میزان حرفه‌ای بودن نگارش مدارک اپلای، از مهم‌ترین مواردی است که در روند مهاجرت تحصیلی شما تأثیر به سزایی خواهد داشت. در ادامه به این دو موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

مشاوره حرفه‌ ای برای مهاجرت تحصیلی

بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمتی که یک مؤسسه مهاجرتی به یک دانشجو یا دانش‌آموز می‌تواند ارائه کند، مشاوره مهاجرت تحصیلی است. یک مشاوره حرفه‌ای با مشاورانی باتجربه و کاربلد می‌تواند به‌سادگی تمامی ابهامات متقاضی را در خصوص مهاجرت تحصیلی برطرف سازد و باتوجه‌به شرایط، بهترین گزینه‌ها را مشخص کند.

در جلسه مشاوره تحصیلی تمامی شرایط متقاضی اعم از سن، مدرک تحصیلی، میزان تمکن مالی، وقفه تحصیلی و دیگر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد و باتوجه‌به علایق متقاضی، دردسترس‌ترین اهداف برای او مشخص خواهد شد تا از به هدررفتن پول و زمان جلوگیری شود.

نگارش مدارک اپلای برای مهاجرت تحصیلی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند، اخذ پذیرش از دانشگاهی است که می‌خواهند در آن ادامه تحصیل دهند. به لطف اینترنت و دسترسی گسترده به اطلاعات، مراحل دریافت پذیرش از هر دانشگاه به‌خوبی مشخص است و هر متقاضی می‌تواند با طی‌کردن مسیری مشخص و ارائه مدارکی که از وی خواسته می‌شود، روند اپلای خود را پیگیری کند. با این توضیحات، پس نقش یک مؤسسه مهاجرت تحصیلی چیست؟ جالب است بدانید از هر 10 دانشجویی که اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه‌های بین‌المللی می‌کند، 4 نفر با پاسخ منفی روبرو می‌شوند. دانشگاه‌ها علت رد شدن اکثریت درخواست‌ها را نقص در مدارک اپلای عنوان می‌کنند. تهیه و نگارش مدارک اپلای، علاوه بر این که جز اصلی‌ترین وظایف یک مؤسسه مهاجرت تحصیلی است،  نگارش اصولی و بی نقص آن می‌تواند یک مهاجرت تحصیلی تضمینی را با خود به همراه داشته باشد. این نکته‌ای است که یک مجموعه مهاجرت تحصیلی حرفه‌ای و معتبر می‌تواند در آن بسیار کارآمد باشد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

بدون رییس جمهور چه خواهد شد؟

نوشته

2 روز پیش
|
9919 بازدید

نی نی کست

نوشته

4 روز پیش
|
5942 بازدید

چه آبمیوه‌هایی برای نوزادان بهتره؟

نوشته

1 هفته پیش
|
8779 بازدید