2109
وظایف یک وکیل خانواده چیست؟

وظایف یک وکیل خانواده چیست؟

1401/02/15 بازدید231

آیا درباره وکیل خانواده اطلاعاتی دارید؟ آیا تا به حال به وکیل خانواده مراجعه کرده اید؟ همه افراد زمانی که نام وکیلان به گوششان می خورد فکر می کنند که تنها برای طلاق و یا برای مسائل از این قبیل باید به سراغ وکیل بروند. اما در این روزها ما باید تفکرمان را تغییر بدهیم و نوع نگاهمان را به این مسائل عوض کنیم. وکیلان علاوه بر گرفتن حقوق شما در دادگاه، با دادن مشاوره می توانند از عواقب خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

جالب هست که بدانید شما قبل از ازدواج عقد نکاح می توانید از جلسات مشاوره حقوقی بهره ببرید تا احیانا دچار اشتباه نشوید. خصوصا در این دوره که خانوم ها از حق و حقوقشان آگاه شدند و در صدد مطالبه کردن آن هستند. در این مواقع می توانید با گرفتن وقت قبلی در جلسه با یک وکیل خانواده مجرب در این زمینه مشورت کنید.

ما به درد هم نمی خوریم!

در بسیاری از موارد شاید شنیده باشید که زوجین بعد از مدت خیلی کوتاه از یکدیگر جدا می شوند یا دچار مسائل و مشکلات متعددی می گردند و بعد از آن به سراغ وکیل می روند؛ این کار بسیار اشتباه است؛ زیرا شما می توانستید قبل از رخ دادن این مسائل و درگیری، ماننده جلسات پیش از ازدواج، با یک مشاور حقوقی (وکیل خانواده) نیز صحبت کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود. پس همیشه دقت کنید که قبل از انجام هر اقدام حقوقی حتما با یک وکیل خانواده مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی طلاق به سایت تهران طلاق مراجعه نمایید.

نصیحت دوستان یا مشاوره وکیل خانواده؟

بعد از ازدواج زوجین ممکن است سر مسائل مختلف به مشکل بربخورند که قصد طلاق داشته باشند. در این جا دیده شده که افراد ناآگاه از قوانین مربوط به حقوق خانواده، به جای مراجعه به یک وکیل از راهنمایی و نصیحت های غلط و نابجای دیگران استفاده می کنند که همین امر مهم باعث می شود تا به خیلی از حقوقشان دست پیدا نکنند. مشاوره حقوقی توسط وکیل خانواده از طریق روش های گوناگون ارائه می شود و تنها به یک روش اتکا نمی کند. در گذشته تمامی این جلسات به صورت حضوری بود و خب ممکن است فردی به هر دلیلی نتواند به این جلسات حضوری برود؛ در حال حاضر موسساتی وجود دارد که وکیلان ماهر به صورت تلفنی هم مشاوره می دهند. پس هیج جوره نمی توانید از انجام کار درست طفره بروید.

اهمیت کمک گرفتن از وکیل خانواده به چه میزان است؟

بیایید با یک مثال این موضوع را توضیح دهیم تا اهمیت آن برای شما آشکار شود.

فردی را درنظر بگیرید که در یک خانواده آبرومند و تحصیلات عالی می باشد. بنا به اتفاقات بدی که افتاده این فرد مورد تجاوز قرار گرفته است. در این جا چندین حالت وجود دارد: فرد دچار افسردگی سرخوردگی است. از ترس آبرو به هیچ کسی نمی تواند حرفی بزند. از طرف دیگر حس انتفام و دادخواهی در او موج می زند. خیلی از افراد در این جور مواقع جهت حفظ آبرو خود و خانواده هیچ اقدامی نمی کند و این سرخوردگی در او زیاد تر می شود. همچنین این کار باعث می شود تا متجاوز این جرعت را در خودش ببیند و به کار خودش ادامه دهد. پس تصمیم درست در این مواقع چیست؟ بهترین کار و اولین اقدام این است که با یک وکیل خانواده مشورت کنید. این فرد ضمن دادن آگاهی به شما این اطمینان را می دهد که تمامی حقوقتان محفوظ بوده و وکیل ماننده یک مادر، تمامی اسرارتان را نگه می دارد. تنها در این صورت است که می توانید از حق خودتان دفاع کنید.

ایا میدانید بهترین وکیل طلاق در ایران کیست؟

جلسات مشاوره حقوقی چه کمکی به ما می کند؟

شاید بپرسید که مهم ترین کاری که وظایف وکیل خانواده در جلسات حقوقی انجام می‌هد چیست؟

همانطور که در جریان هستید، این افراد سال های زیادی را در وکالت از پرونده خانواده ها صرف کرده اند و تجربه بیشتری نسبت به باقی وکیلان درجه 2 و یا کارآموزان دارند. از این رو باعث می شود تا در جلسات مشاوره مباحث و موضوعات شما را بهتر و واضح تر و یا حتی از نگاه و بعد دیگری ببیند و همین امر به شما کمک می کند تا بتوانید آسان ترین و سریع ترین راه را برای گرفتن حقتان انتخاب کنید.

برای مثال خانواده ای را تصور کنید که در آن زن و مرد دچار اختلافات سنگین خانوادگی شدند؛ در چنین شرایطی به تدریج یکی از زوجین دچار مشکلات روحی و روانی نیز می شود و با وجود فرزندانی که در خانه با آن ها زندگی می کنند، اختلافات و مناقشات میان زوجین هر روز بیشتر از قبل شده و هیج راهی برای حل مشکلات آنان کارآمد نیست. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ آیا اطاله دادرسی باعث حل مشکلات خانوادگی آن ها می شود یا خیر؟

حقیقت ماجرا

حقیقت این است که در چنین اوضاعی مسئله اطاله دادرسی باعث وخیم تر شدن اوضاع خانوادگی می شود و نه تنها روابط میان زوجین بهبود پیدا نمی کند، بلکه زندگی اجباری مشترک میانشان باعث می شود تا آسیب های جانی بسیار زیادی آنان را تهدید کند؛ از طرفی دیگر هم سلامت و روان و روح آنان نیز آسیب پذیر می شود. یکی دیگر از معایب اطاله دادرسی این است که طرفین دعوا مجبورند تا هزینه دادرسی را تا هر زمان که جریان پرونده ادامه پیدا می کند، بپردازند.

راه حل از بین بردن این مشکل

برای حل این مشکل اساسی و رایج، تنها راه حلی که می تواند به افراد کمک کند، کمک گرفتن از وکیل خانواده می باشد. معمولا هزینه وکیل خانواده در مقایسه با خدمات حقوقی که ارائه می کند بسیار مقرون به صرفه تر است و دیگر افراد با مشکلات و خسارات مادی و معنوی که به آن ها اشاره کردیم، روبرو نخواهند شد.

برای دریافت مشاوره حقوقی مهریه به سایت تهران طلاق مراجعه نمایید.

بهترین مشاوره حقوقی، بهترین وکیل خانواده

دقت کنید که انتخاب وکیل امری بسیار مهم می باشد و اگر انتخاب اشتباه انجام دهید ممکن است خسارات وارده جبران ناپذیر باشد. اما نگران نباشید! موسسه تهران طلاق این اطمینان را به شما می دهد که با دارا بودن بهترین و با تجربه ترین وکیلان خانواده به کمک شما می آیند و در تمامی مراحل سخت و دشوار یار و همراه شما خواند بود.  اگر دوست داشتید بهترین سایت های هر حوزه را بشناسید مخصوصا سایت های حقوقی سایت کی خوبه بهترین انتخابه.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

6 روز پیش
|
6486 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14307 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

4 روز پیش
|
4998 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

4 روز پیش
|
4936 بازدید