2109
خدمات کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک

خدمات کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک

1400/12/05 بازدید220

امروزه ضرورت استفاده از تکنولوژی در زندگی همه انسان‌ها به خوبی دیده می‌شود به‌طوری‌که اکثر فعالیت ما با ابزارهای الکترونیکی مانند (کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند و...) گره خورده است. به همین دلیل اگر به خانه و مراکز اداری توجه کرده باشید در اکثر آنها از کامپیوتر، لپ‌تاپ، پرینتر و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده می‌شود. اما همان‌طور که می‌دانید هر وسیله الکترونیکی ممکن است روزی خراب شود و نیاز به عیب یابی و تعمیرات کامپیوتر و سخت‌افزاری داشته باشد.

اکنون فرض کنید زمانی که دستگاه خود را روشن می‌کنید با ارور کامپیوتری روبرو می‌شوید و یا ویندوز کامپیوتر به‌درستی بوت نمی‌شود. در چنین مواقعی چه‌کار باید انجام دهیم؟ در اکثر مواقع زمانی که افراد با این شرایط روبرو می‌شوند سعی می‌کنند با انجام ترفند و روش‌های که به آن مسلط هستند به رفع مشکل کامپیوتری اقدام کنند. اما اگر مشکل جدی باشد چطور؟! بازهم می‌توان این ریسک را به جان خرید؟

 به همین دلیل وجود کارشناسان فنی کامپیوتری که تسلط بالایی در حل مشکلات کامپیوتر و تلفن همراه داشته باشند در جامعه نیاز است. با ما همراه باشید تا بیشتر با شرکت رایانه کمک آشنا شویم.

 

پشتیبانی کامپیوتر 24 ساعته برای رفع مشکلات رایانه‌ای به‌صورت تلفنی

به دلیل اینکه به‌وجودآمدن مشکلات کامپیوتری و سیستمی در دستگاه‌های هوشمند امروزی امری اجتناب‌ناپذیر است وجود یک مرکز متخصص کامپیوتری و تلفن همراه به‌شدت احساس می‌شود. از همین رو رایانه کمک یک شرکت بزرگ در زمینه خدمات کامپیوتر تلفنی شبانه‌روزی است که به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعالیت می‌کند و کاربرانی که با مشکل یا سوال روبرو شده باشند می‌توانند از خدمات غیرحضوری رایانه کمک به حل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزار کامپیوتر یا تلفن همراه خود اقدام کنند.

 طبق توضیحات رایانه کمک، سرویس رفع مشکلات کامپیوتری تلفنی اولین‌بار توسط این شرکت از سال 1389 در ایران پایه‌گذاری شده و اکنون به بیش از 9 میلیون سوال و مشکل کامپیوتری توسط کارشناسان فنی پاسخ صحیح داده شده است.

بنابراین در هر ساعت از شبانه‌روز نیاز به پشتیبانی کامپیوتری دارید تنها کافی با شماره 9099071540 و 0217129 با اورژانس کامپیوتری رایانه کمک تماس بگیرید. پس از آن به کارشناسان فوق متخصص متصل می‌شوید که در حوزه‌های رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزار کامپیوتر و لپ تاپ تسلط داشته و می‌توانند مشکل شما را در کمترین زمان ممکن شناسایی و به رفع آن اقدام کنند.

 

 

رفع مشکلات کامپیوتر به‌صورت حضوری

با شیوع موج جدید بیماری کرونا بیشتر کاربران دورکار بوده و فعالیت‌های کاری خود را از خانه انجام می‌دهند.

حال اگر با ارور و خطا کامپیوتری یا اینترنتی روبرو شوید ممکن است فرایند کاری شما را مختل کند. در چنین مواقعی کاربران سعی می‌کنم دستگاه خود را به نزدیک‌ترین خدمات کامپیوتری متفرقه منتقل کرده و با پرداخت هزینه‌های گزاف بعد از چند روز سیستم خود را تحویل بگیرند.

اما امروزه با روی کار آمدن شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی رایانه کمک اصلاً نیازی به این کارها نیست! این شرکت در کنار حوضه اصلی خود که رفع مشکل کامپیوتری از راه دور است، در زمینه رفع مشکلات کامپیوتر به‌صورت حضوری فعالیت می‌کنند.

درصورتی‌که کاربران با خطا و ارور کامپیوتری روبرو شده‌اند و نیاز به تعمیرات کامپیوتر و لپ‌تاپ در خانه دارند تنها کافی است با کارشناسان رایانه کمک تماس گرفته و درخواست سرویس‌کار در منزل را داشته باشند.

با این کار کارشناسان فنی رایانه کمک ابتدا به‌صورت تلفنی دستگاه شما را بررسی کرده و پس از هماهنگی‌های اولیه، تعمیرکار کامپیوتر به محل شما اعزام می‌شود.

نکته حاضر اهمیت در این خدمات پشتیبان کامپیوتر رایانه کمک این است که نیازی نیست دستگاه خود را از منزل خود خارج کنید، زیرا کارشناسان رایانه کمک در محل حاضر شده و فرایند عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر شما را انجام می‌دهند. همچنین در این حالت تمام مراحل تعمیر و حل مشکل کامپیوتر در مقابل شما انجام می‌شود و می‌توانید از امنیت اطلاعات خصوصی و محرمانه خود بر روی دستگاه مطمئن باشید.

بنابراین درصورتی‌که با خطا یا ارور رایانه‌ای، گوشی، پرینتر، شبکه و... روبرو شده‌اید، می‌توانید با ثبت سرویس در منزل از طریق سایت یا تماس با شماره 9099071540 از خدمات عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در محل رایانه کمک بهره مند شوید.

 

حل مشکلات کامپیوتری آنلاین رایگان

مواردی که در بالا گفته شد برخی از سرویس‌های هستند که با صرف هزینه و به‌صورت تخصصی انجام می‌شوند، اما کاربران می‌توانند از پرسش‌ و پاسخ رایگان رفع ایرادات کامپیوتری رایانه کمک استفاده کرده و سؤالات و مشکلات دستگاه خود را به‌صورت آنلاین و رایگان رفع کنند.

چت آنلاین مشکلات کامپیوتری سرویس جدیدی است که توسط شرکت رایانه کمک در تلگرام راه‌اندازی شده تا کاربران بتوانند با پرسش سوال خود از کارشناسان رایانه کمک به‌صورت رایگان مشاوره دریافت کنند.

برای این کار تنها کافی است کاربران از تلگرام استفاده کرده و  وارد گروه رفع مشکلات کامپیوتری رایگان رایانه کمک با آی دی (https://t.me/rk7129) شوند. پس از آن به کارشناسان رایانه کمک در دسترسی داشته و می‌توانید مشکل کامپیوتر به‌صورت رایگان با ارسال پرسش خود در گروه مطرح کنید.

 

 

سایت دانلود برنامه های ضروری رایانه کمک

یکی دیگر از خدمات رایانه کمک سایت ارائه نرم‌افزارهای ضروری کامپیوتر و تلفن همراه به‌صورت رایگان است. در سایت دانلود رایانه کمک که با نام 71398.ir شناخته می‌شود، امکان دانلود نرم‌افزارهای کاربردی و سیستمی کامپیوتر و تلفن همراه وجود دارد.

یکی از مزیت‌های سایت دانلود 71398 این است که تیم کارشناسان رایانه کمک سعی کرده‌اند بهترین برنامه‌های کامپیوتر و گوشی در زمینه‌های مختلف برای شما آماده کنند تا تنها با چند کلیک ساده به بهترین نرم‌افزارها در حوزه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. هدف این سایت مشخص است رایانه کمک سعی کرده تمام برنامه‌های که از نظر امنیتی بررسی شده و لازم است بر روی کامپیوتر و دستگاه‌های هر فردی نصب باشد را در یک بستر مناسب برای کاربران مهیا سازد.

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم بخش از خدمات پشتیبان کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک را به شما معرفی کنید تا در صورتی نیاز به مشاوره خدمات کامپیوتری دارید، با تیم قدرتمند این شرکت در ارتباط باشید.

بنابراین اگر با هرگونه مشکل یا سوال خاصی در زمینه (کامپیوتر، لپ‌تاپ، مک‌بوک، پرینتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو هستید، بدون هیچ نگرانی تنها از طریق یکی از روش‌های گفته شده با کارشناسان متخصص کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید و ادامه کار را به آنها بسپارید و پس از آن دیوایس خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8090 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5588 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5297 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5214 بازدید