2109
۶دستور غذای خوشمزه میوه‌ای

۶دستور غذای خوشمزه میوه‌ای

1400/05/15 بازدید262

خوردن یک بستنی میوه‌ای ممکن است یکی از عالی‌ترین میان وعده در ذهن کودک باشد. اما با توجه به این که بستنی‌های خریداری شده در فروشگاه از مواد اضافی ساخته می‌شوندهمه والدین راغب به خرید آن‌ها برای کودکان نوپای خود نیستند. به همین ترتیب برای دادن غذای شیرین به بچه‌های کوچک از بستنی‌های میوه‌ای استفاده کنید.

 

۱- بستنی هلو:

هلو یکی از میوه‌های بارز تابستان است. هلو با عطر و طعم شیرین و خواص معطر خود به تنهایی یک طعم شیرین دارد. از آنجا که طول می‌کشد که بستنی‌ها خودشان را بگیرند و سفت شوند می‌توان آن‌ها را صبح درست کرد و در طول روز از خوردن آن لذت برد.

۲- بستنی هندوانه و توت فرنگی:

تمام هندوانه و توت فرنگی را در مخلوط کن ریخته و مواد را به یک قالب انتقال دهید و در عرض شش ساعت می‌توان از خوردن این بستنی لذت برد.

۳- بستنی انار:

دانه‌های انار با عطر و طعم‌ترشی که دارند به همراه سایر مواد یک بستنی خوشمزه را تولید می‌کنند. با توجه به خاصیت آنتی اکسیدانی انار‌هایی که به صورت پوسته پوسته در می‌آیند می‌توانند به مقابله با آفتاب سوختگی نیز کمک کنند. فقظ کافیست انار و شیر را داخل مخلوط کن ریخته و بعد از ترکیب این دو آن‌ها را درون قالب ریخته و درون فریزر گذاشته تا خنک شوند.

۴- بستنی توت فرنگی انبه:

هنگام خوردن بستنی بسیاری از مردم دوست دارند در بیرون و با وجود گرما بستنی را بخورند و از گرمای روز لذت ببرند و باعث خنکی آنها شوند. شما باید ابتدا توت فرنگی را به همراه انبه‌های برش خرده مخلوط کنید تا له شوند. سپس آن را درون قالب بستنی ریخته و بگذارید درون فریز تا یخ ببندند و خنک شوند.

۵- بستنی انبه توت فرنگی بلوبری و لیموناد:

هیچ میوه‌ای برای این ماده مخلوطی وجود ندارد. تکه‌های میوه را درون قالب قرار داده و لیموناد را روی آن‌ها میریزند. پس از یخ زدگی ترکیب میوه‌های شیرین و لیموناد چیزی است که نمی‌توان آن را از دست داد و مطمئناً شما را مشتاق می‌کند تا طعم آن‌ها را بچشید و لذت ببرید.

۶- بستنی توت فرنگی تمشک:

گرچه ممکن است مواد تشکیل دهنده این بستنی ساده باشد اما از میوه واقعی ساخته شده است و والدین می‌توانند با دانستن اینکه فرزندشان چند وعده میوه دریافت می‌کنند این بستنی را تهیه کنند.

منبع: www.babygaga.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

3 روز پیش
|
2021 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

4 روز پیش
|
1253 بازدید