2109
ضدعفونی کردن فرش‌ها در کارخانه‌های قالیشویی برای جلوگیری از شیوع کرونا  

ضدعفونی کردن فرش‌ها در کارخانه‌های قالیشویی برای جلوگیری از شیوع کرونا  

1399/02/24 بازدید596

آیا فرش هایمان را در دوران کرونا به قالیشویی بدهیم ؟

سوالی که اکثر خانم های خانه دار میپرسند.

با توجه به اپیدمی کرونا ضدعفونی کردن وسایل منزل مهم ترین اصل پس از رعایت بهداشت فردی است و یکی از مهم ترین اقلام منزل که در طول روز تمامی افراد خانواده با آن در تماس هستند و پاکیزگی آن نسبت به دیگر وسایل خانه امری حیاتی است کف منزل بویژه قالی ها می باشند.

مادران خانه دار حتما در شستشوی فرش های خود دقت کنند.

ویروس ها ذرات ریز و سنگینی هستند که به انتهای تار وپود قالی ها رسوب میکنند و جارو برقی توانایی بیرون راندن و پاکسازی ویروس از تار و پود فرش را ندارد.بنابراین می بایست برای کمتر کردن میزان ریسک حتما از قالیشویی استفاده کرد.

کارخانه قالیشویی افرا از مواد آنتی باکتریال و سیستم نانو شویی جهت شست و شو و ضد عفونی کامل داخل تار و پود فرش بهره میگیرد.

روش خشک کردن قالی ها در قالیشویی افرا با جدیدترین متد روز مجهز شده است که با قابلیت دمیدن هوای گرم با دمای لازم تمامی آلودگی ها را از بین میبرد.که این امر سبب جلوگیری از رشد قارچ و موجودات ریز مولکولی و ویروس ها و .... میشود.و در عین حال تار و پود فرش را سالم نگه میدارد.

تمامی خودروها در مسیر حمل و نقل قالیشویی افرا ضد عفونی شده و پرسنل با رعایت تمامی نکات بهداشتی و مجهز به ماسک فیلتر دار و دستکش قالی ها را کاور شده تحویل میدهند.

 

نکته : خیلی ها بر این باورند که در این ایام اپیدمی کرونا اصلا به قالیشویی سفارش ندهند زیرا تجمع فرش ها باعث انتقال ویروس ها میشود ولی این موضوع اصلا امکان پذیر نیست زیرا فرش ها با دستگاه قالیشویی به صورت کاملا مکانیزه شستشو میشوند و در کاور قرار میگیرند.

پس با رعایت اصول بهداشتی و مکانیزه بودن اصلا نمیتوان گفت که سپردن فرش ها به قالیشویی پرخطر است.

مزیت شست و شوی فرش های منزل در ایام کرونا:

همان طور که میدانید تار و پود فرش محلی مناسب برای سکنی گزینی ویروس و رشد باکتری ها و قارچ ها می باشد.

و پاکیزگی آنها ضروریست لذا تمامی افراد خانواده بویژه کودکان که تماسی مستقیم در طول روز با فرش ها دارند  آلودگی این اقلام سبب انتشار ویروس و به خطر افتادن اعضای خانواده میشود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا قالیشویی افرا سخت می کوشد که جدید ترین متدها را برای ضد عفونی هر چه تمام تر قالی ها بکار گیرد تا سلامت شما و خانواده تان تضمین گردد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8153 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5682 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5303 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5215 بازدید