2109
تخصصی‌ترین نکات خرید پکیج گرمایشی

تخصصی‌ترین نکات خرید پکیج گرمایشی

1399/02/18 بازدید388

بطور کلی استفاده از پکیج گرمایشی یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی مستقل در واحدهای آپارتمانی یا ویلایی می باشد که جایگزین موتورخانه‌ها شده است و  این امر موجب حذف شدن هزینه های گزاف لوله کشی و تأمین دیگ و مشعل و ... جهت احداث تاسیسات گرمایشی ساختمان و موتورخانه مرکزی می گردد.
پکیج گرمایشی (دیواری و زمینی)
دستگاهی است که دارای توانایی تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) می باشد.
از مهم‌ترین مزیت‌های پکیج گرمایشی می‌توانیم به راندمان حرارتی بالاتر، حذف لوله‌کشی‌های گسترده و حذف موتورخانه، سهولت در نصب،
راه اندازي، سرويس و نگهداري پکیج های گرمایشی اشاره نماییم.
پکیج های گرمایشی در انواع
پکیج دیواری و زمینی و پکیج های گرمایشی تک مبدله و یا دو مبدله، پکیج فن دار و یا بدون فن، در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.
برای آنکه بتوانید بهترین خرید پکیج گرمایشی را تجربه نمایید، باید از اطلاعاتی آگاهی داشته باشید، چرا که با دانستن آن هاست که می توانید دقیقا همان دستگاهی را خریداری نمایید که مورد نیاز و باب میل شما است. اما این اطلاعات کدامند

انواع پکیج دیواری و پکیج زمینی

پکیج های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع  پکیج گازسوز، پکیج گازوئیل سوز، پکیج دوگانه سوز، پکيج برقی تقسیم می شوند. پکیج های گازوئیل سوز و دوگانه سوز از نوع پکیج های زمینی بوده و دارای قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی می باشند.
در حال حاضر اکثر پکیج های گرمایشی موجود در بازار از سوخت گاز شهری استفاده می نمایند ، البته تعداد محدودی از انواع آنها نیز با برق کار می کنند که مناسب مناطقی است که تحت پوشش لوله کشی گاز شهری نیستند و در شرایطی که محل نصب پکیج در فضای باز مانند بالکن یا پاسیو باشد و یا بخشی از مسیر دودکش به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) اجرا گردد، می بایست از پکیج شوفاژ فن دار استفاده شود، چرا که یک فن هوادهی در بخش اگزوز، گازهای احتراق پکیج را به خارج از ساختمان منتقل می نماید.
هنگام خرید پکیج دیواری گازی می بایست به پارامترهای مهمی از جمله : (سطح زیر بنا یا متراژ واحد مسکونی، نحوه اجرای سیر دودكش پکیج، تامين هوای تازه یا اكسيژن مورد نياز برای احتراق سوخت مصرفی پکیج ) توجه نمایید.از برند های معتبر داخلی می توان به
پکیج ایران رادیاتور، پکیج بوتان خصوصا مدل پکیج بیتا، پکیج شوفاژ کار و... اشاره نمود.

متراژ محل مورد نظر
با تعیین متراژ فضای مورد نظر می توان ظرفیت پکیج را تعیین نمود. ظرفیت های پکیج های گرمایشی معمولا از ۲۲۰۰۰ کیلو کالری شروع شده و تا ظرفیت ۳۶۰۰۰ کیلو کالری میتوانید از مدل های دیواری استفاده نمایید، ولی اگر فضای شما بزرگتر از ۲۰۰ متر باشد می بایست از پکیج های گرمایشی در انواع زمینی انتخاب کنید.
برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکيج شوفاژ مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می نماییم (زیرا واحدهای اداری مصرف آب گرم چندانی ندارند)
و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان شرکت دماتجهیز تماس بگیرید.

محل نصب پکیج

پکیج های دیواری به دودسته فن دار و بدون فن تقسیم میشوند که متناسب با محل نصب نوع آن انتخاب می شود. پکیح‌های فن دار دارای محفظه احتراق بسته هستند و می‌توانند خارج از منزل نصب شوند. اما نوع بدون فن این دستگاه، می‌بایست حتما درون آپارتمان نصب شود.
در محل نصب پکیج دیواری گازی می بایست به نکات مهمی توجه نماییم که عبارت اند از :
1. بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا نباشد
.
2. حداقل فاصله از کف تا زیر پکیج 120 سانتی متر باشد.
3. فاصله ی دستگاه با دیوار مقابل حداقل یک متر باشد.
4. حداقل فاصله با دیوار یا کابینت مجاور از هر طرف 15 سانتی متر باشد.
5. فاصله ی عمودی از کلاهک تعدیل دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل 30 سانتی متر باشد.

 

قیمت و گارانتی اصل پکیج گرمایشی

قیمت پکیج یکی از فاکتور های مهم انتخاب این محصول است. اگر می خواهید لذت خرید اینترنتی آسان و مطمئن کلیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان ، از جمله انواع پکیج دیواری و زمینی را با بهترین قیمت فروش ، گارانتی اصلی و معتبر و با برندهای مختلف (پکیج ایران رادیاتور، بوتان، آریستون و......)تجربه کنید، حتما به سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز مراجعه نمایید.

ارسال نظر شما

login captcha

پکیج کف خونه رو که گرم نمیکنه ؟؟؟

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8112 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5632 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5300 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5215 بازدید