2109
از خاله بازی الهام حمیدی تا دوست جدید فرزاد فرخ

از خاله بازی الهام حمیدی تا دوست جدید فرزاد فرخ

1398/05/23 بازدید3053
دختربچه ها عاشق کفش پاشنه بلند هستند. تصور کنید با پاهای کوچک کفشهای بزرگ بپوشند و به سختی راه بروند. تصورش هم بامزه است دیگر چه برسد به اینکه یک ویدیو از کفش پاشنه بلند پوشیدن یک دختر بچه در اینستاگرام پخش بشود و کلی هم بازدید داشته باشد. اینستاگرام این هفته مخصوص دختربچه هاست، آنهایی که با وجودشان دنیا را زیباتر از همیشه می‌کنند.

پوریا پورسرخ و یک سوال بی جواب

همین است، تا دنیا دنیاست هم همین شکلی می‌ماند. یعنی دختر بچه ها هیچ وقت عوض نمی‌شوند. همه آنها دلبری‌های خاص خودشان را دارند. یکی با کفش پاشنه بلند پوشیدن و دویدن یکی هم با شعر خواندن و دلبری. اما سوژه این پست پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون یکی از آن دختر بچه‌های سرسخت است که با یک کفش پاشنه بلند به سختی راه می‌رود و حتی می‌دود. پورسرخ با انتشار این ویدیو یک سوال بی‌جواب هم پرسیده:« مجبوری مگه؟ نه می‌خوام بدونم مجبوری؟» 
  
 


محسن چاوشی و صدای علی

گاهی هم این شکلی است. طرفداری در بستر بیماری ترانه مورد علاقه اش را می خواند و به دوربین لبخند می زند و نمی داند که شاید این زیباترین و دلنشین ترین ویدیویی باشد که برای خواننده مورد علاقه اش می فرستد. محسن چاوشی خواننده محبوب پاپ با انتشار این ویدیو حال خوبش را بقیه طرفدارانش به اشتراک گذاشته و نوشته:« علی جان صدات قشنگه. خودتم قشنگی عزیز دلم.»
  
 


شهربانو منصوریان و خداحافظی با آرشام

مادر که قهرمان ملی باشد همین می شود. باید با فرزندش برای شرکت در مسابقات جهانی خداحافظی کند. سخت است اما قهرمانی با همین سختی هاست که به دل می نشیند. شهربانو منصوریان قهرمان ووشو زنان جهان راهی مسابقات است و چاره ای جز خداحافظی با پسرش ندارد. منصوریان با انتشار ویدیویی نوشته:« نازلی بهار حلقه زد و ارغوان شکفت .
این روزها که دل درگرو ارشام مهربان دارم، میروم تا به پاسداشت نگاه مهربان شما هموطنانم و به نام ایران عزم را برای یک پیروزی غرور آفرین جزم کنم.»
 
 


مهتاب کرامتی و گل سامیار

مهتاب کرامتی بازیگر و سفیر یونیسف با انتشار عکسی از سامیار نوشته. پسر بچه ایی که جایزه طولانی ترین گل جام جهانی را به دست آورده و حالا وقت اهدای جوایز است. مهتاب کرامتی درباره سامیار نوشته:« سامیار پارسال با فرستادن ویدیویی از خود در حال گفتن طولانی ترین گل در شبکه های مجازی، در کمپین طولانی ترین گل یونیسف در جام جهانی فوتبال سال گذشته شرکت کرد و از سوی دفتر مرکزی یونیسف در نیویورک برنده اعلام شد. این پسر کوچولوی عاشق فوتبال، برنده یک توپ فوتبال، یک تیشرت و یک کلاه یونیسف با امضای فوتبالیست مشهور و سفیر حسن نیت جهانی یونیسف، سرجیو راموس شد.. از همین جا به سامیار و پدر و مادر عزیزش یکبار دیگه تبریک می گم. کمپین طولانی ترین گل یونیسف با هدف حمایت از کودکان پناهنده و مهاجر در سرتاسر دنیا و در جام جهانی فوتبال سال قبل اجرا شد.»

پرویز پرستویی و کار جالب پلیس

وظیفه پلیس حفاظت از جان و مال مردم است. اما گاهی آنها کاری می کنند که خیلی بیشتر از وظیفه آنهاست. همین موضوع هم باعث می شوند تا سوژه روز مهربانی باشند. پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد با انتشار این ویدیو فقط یک جمله نوشته چون خود ویدیو به اندازه کافی حرف برای گفتن دارد. پرستویی در این باره نوشته:« کار انسانی پلیس سیستان و بلوچستان.»
  
 


مجید واشقانی و داستان سلمانی

ماجرای همیشگی آرایشگرها که مثلا قرار است یک سانت موها را کوتاه کنند اما اخر سر هیچ مویی روی سر باقی نمی‌گذارند. مجید واشقانی هم از این موضوع را سوژه پستش کرده و با انتشار عکسی نوشته:« من و آدرین باباش کچلمون کرد رفت. به جان جمع ،گفتم :کیوان یه کم کوتاه کن .»

الهام حمیدی و خاله بازی

خاله بازی توی خون تک تک خانمهاست. بیشتر آنها از خاله بازی هایشان هم یک عکس یادگاری دارند که گهگهای که دلشان برای کودکی تنگ شد، نگاهش کنند و یاد قدیم بیفتندو الهام حمیدی هم یکی از آنهاست. او با انتشار عکسی از دوران خاله بازی کردنهایش نوشته:« داشتم آلبوم عکس های قدیمیم رو میدیدم، رسیدم به این عکس یادش بخیر این تصویر برمیگرده به دورانی که مهم ترین دغدغه ی فکریم این بود که صبح زود تر بیدار شم تا وقت بیشتری برای خاله بازی داشته باشم.»

فرزاد فرخ و رفیق دوست داشتنی

فرزاد فرخ خواننده پاپ ویدیویی از یکی از طرفدارانش منتشر کرده تا رسم هواداری دو طرفه را به جا بیاورد، تا نشان بدهد حواسش به تک تک کسانی که دوستش دارند و بلیت کنسرتهایش را می‌خرند، هست.او درباره این ویدیو نوشته: «اسمش فاطمه بود كه خيلی ناز بود و خيلی هم دوست داشتنی. ديشب تو كنسرت اروميه باهاش آشنا شدم. ميگفت از راه دوری اومده. همه آهنگ ها رو حفظ بود، كلی با هم رفيق شديم و كلی به هم انرژی مثبت داديم، اين فيلمو خانواده محترمش واسم فرستادن، منم بهش قول دادم كه بزارم توي پيجم و ثبت كنم اين لحظه رو. فاطمه جان مرسی كه افتخار دادی اومدی كنسرت و از نزديك باهات آشنا شدم و خوشحالم كه يه دوست به اين مهربونی پيدا كردم.»
 
 

ارسال نظر شما

login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
6811 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
5150 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

5 روز پیش
|
5142 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7573 بازدید