2109
جلوه‌های جذاب زندگی بعد از یادگیری زبان انگلیسی

جلوه‌های جذاب زندگی بعد از یادگیری زبان انگلیسی

1398/01/05 بازدید411

یادگیری زبان انگلیسی چه فایده‌ای دارد؟ چرا باید سال‌ها وقت و هزینه‌ی خود را برای یادگیری زبانی صرف کنیم که در کشور ما به آن صحبت نمی‌شود؟ ما که تحت استعمار انگلیسی‌ها نیستیم، چه لزومی دارد انگلیسی یاد بگیریم؟‌

یادگیری زبان انگلیسی امری نیست که برایش این همه بهانه و سوال مطرح شود! حتی اگر شغل شما هیچ ربطی به انگلیسی نداشته باشد، حداقل باید زبان بین المللی دنیا را بلد باشید. کارتان انگلیسی نباشد کامپیوتر و ویندوز نصب شده روی آن که به زبان انگلیسی است؟ یا دست کم، یک بار سفر خارجی که می‌روید؟

حتی اگر هیچ کدام از موارد بالا در اهداف شما قرار نداشته باشد، به شما قول می‌دهیم بعد از اینکه زبان انگلیسی را بیاموزید، زندگی شما کاملا تغییر می‌کند. به عبارتی زندگی، شیرین می‌شود. نه دیگر مشکلی با کامپیوتر دارید، نه برای تماشای فیلم‌های زبان اصلی اذیت شده و دنبال زیرنویس فارسی می گردید. در محل کارتان نیز از موقعیت و پرستیژ بالاتری بهره خواهید برد.

انگلیسی بیاموز و پادشاهی کن!

اگر روزی از کار فعلی خود خسته شوید، می‌توانید به راحتی استعفا دهید. چرا که حتی با وجود سختی‌های کاریابی، اگر انگلیسی بلد باشید، طولی نمی‌کشد که در یک شرکت جدید، با موقعیت بهتر و جذاب‌تری مشغول به کار خواهید شد.

این روزها که تکنولوژی نیز جای خود را در زندگی باز کرده و مردم درصد بالایی از فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، شرکت‌های مختلف به این فکر افتاده‌اند که برای تبلیغات بیشتر، سایتی برپا کرده و یک محتوانویس نیز استخدام کنند تا مطالب را بنویسد.

اگر انگلیسی بیاموزید، نویسنده‌ی بهتری شده و نهایتا، یک محتوانویس خوب می‌شوید. چون می‌توانید از منابع مختلف انگلیسی برای مطالب خود استفاده کرده و درآمد خیلی بالایی نیز داشته باشید.

حین سفر، مثل یک بومی رفتار کن!

پس از اولین جنبه‌های مثبت آموزش زبان انگلیسی ، توانایی نوشتن و ترجمه است. همچنین با تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود می‌توانید در شاخه‌های بیشتری فعالیت کرده و از این توانایی خود لذت ببرید.

مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های پرکاربرد آن است. اگر جنبه‌های علمی و تخصصی که بگذریم، نیمی از کشورهای اروپایی به این زبان مسلط هستند و حتی برای سفر به کشوری مثل ترکیه،‌ گرجستان و سایر کشورهای آسیایی، بهتر است به زبان انگلیسی مسلط باشید. تعداد زیادی از گردشگران ایرانی، در شهرهای خارجی حسابی به دردسر می‌افتند، ایستگاه اتوبوس را پیدا نمی‌کنند، نمی‌توانند از مترو استفاده کنند یا ساعت‌ها به دنبال یک رستوران غذاهای ایرانی می‌گردند. این سفر، بیشتر اینکه سرگرم کننده باشد، آزار دهنده خواهد بود. بنابراین به راحتی می‌توانید از روی یک منوی انگلیسی غذا سفارش دهید، یا در یک سوپر مارکت، کافه، بیمارستان و ... ارتباط برقرار کرده و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

فرصت های تحصیلی

کی بدش می‌آید که در دانشگا‌ه‌های پیشرفته‌ی اروپایی تحصیل کرده و مدرکی بین‌المللی اخذ کند؟ با یادگیری صحیح و حساب‌شده‌ی مکالمه و گرامر زبان انگلیسی، امکان تحصیل و اخذ بورسیه‌ی یک دانشگاه اروپایی نیز بالاتر می‌رود.

تضمین می‌کنیم که اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، به اندازه‌ی یادگیری رانندگی است و یک مهارت کاملا عمومی محسوب می‌شود. امروزه همه به نحوی با این زبان سروکله می‌زنند، از منوی موبایل و کامپیوتر تا متون پیچیده‌ی انگلیسی. فرقی نمی‌کند که در چه حرفه‌ای فعالیت دارید، تا دیر نشده باید برای یادگیری آن اقدام کنید.

با مراجعه به وب‌سایت آموزشگاه زبان ایرانمهر و تکمیل فرم مشاوره رایگان می‌توانید از مشاوره موسسه بهره‌مند شوید و به روزترین اطلاعات در مورد دوره های آموزش زبان انگلیسی را دریافت و 15 درصد تخفیف ویژه برای ثبت نام از طریق وب سایت بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9324 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7469 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8746 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5419 بازدید