2109
افزایش قیمت شیر خشک و سوء استفاده از کد ملی نوزادان!

افزایش قیمت شیر خشک و سوء استفاده از کد ملی نوزادان!

1 هفته پیش بازدید227

افزایش 57 درصدی قیمت شیر خشک

جدیدترین گزارش مرکز آمار از افزایش ۵۷ درصدی قیمت شیرخشک حکایت داره. کمبود شیرخشک در برخی از استان‌های کشور و حالا افزایش 57 درصدی قیمت این کالا، نگرانی زیادی برای شهروندان به‌ وجود آورده.

 وضعیت شیرخشک در کشور روزبه‌روز بحرانی‌تر می‌شه. یکی از داده‌های مهمی که مرکز آمار منتشر می‌کنه، متوسط قیمت کالا‌های خوراکی در مناطق شهریه. این آمار آخرین بار برای اسفند ۱۴۰۲ ارائه شده و مرکز آمار بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ این آمار رو به صورت رسمی منتشر کرده. گزارش اخیر این مرکز نشون می‌ده قیمت شیرخشک ۵۷.۸ درصد افزایش یافته.
برای پیگیری وضعیت این سوء استفاده‌ها از کد ملی نوزادان و خواندن گزارش مشروح در این زمینه و افزایش‌ قیمت‌ها و سهمیه‌ای شدن شیر خشک، به تجارت نیوز سر بزنید.
 

افزایش قیمت شیر خشک
 

قیمت شیرخشک در سال ۱۴۰۳

شیرخشک نان ۱مدل اوپتی پرو با وزن ۴۰۰ گرمی برند نستله در بازار ۲۴۳ هزار تومان شده. شیر خشک نان 1 برند نستله نیز که برای نوزادان از بدو تولد تا 6 ماهگی مناسبه، تنها با ارائه کارت ملی با قیمت 141 هزارتومان به فروش می‌رسه!

 

سوء استفاده از کد ملی نوزادان برای دریافت شیر خشک!

سنگ جلوی پای خانواده‌ها برای تامین شیرخشک نوزادشون فقط این افزایش قیمت‌ها نیست و در بعضی از استان‌ها بعضی‌ها با سوءاستفاده از کد ملی‌ نوزادان، بدون اطلاع خانواده‌ها سهمیه‌شون رو می‌گیرن؛ یعنی با کد ملی نوزادان شیرخشک تهیه می‌کنن و وقتی خانواده اصلی برای گرفتن سهمیه مراجعه می‌کن، با دست خالی بر می‌گردن!

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
6785 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
5144 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

5 روز پیش
|
5136 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7556 بازدید