2777
2789
عنوان

بچه ها بیاین کمکم کنید..

18 بازدید | 39 پست
من دو ماه اقدامم.ماه قبل باردار نشدم این ماه هم الان ٣٠روزه از پریودم میگذره یعنی دوره های من ٢١تا ٢۴روزه که این ماه تا ٣٠روز طول کشید یعنی ١٠روز اضافه تر امروز شورتم و که نگاه کردم لک شدم و الان کاملا خون داره میاد.بعد رفتم تو نت سرچ کردم گفت نوشته بود احتمال خونریزی قبل بارداری وجود داره.بی بی چک هم استفاده کردم منفی بوده. حالا به نظرتون من باردارم یا پریود شدم؟به نظرتون فردا برم از بدم؟
تا شقایق هست زندگی باید کرد...
این ماه هم علایم سر گیجه های اول صبح و حالت تهوع رو هم دارم سینه هام هم خیلی سنگینه و احساس میکنم نوکش تیره تر شده اما این خونریزی من رو به شک انداخته چیکار کنم بچه ها.تو رو خدا بیاین کمک کنید.
تا شقایق هست زندگی باید کرد...

یکسال پیش هیچ امیدی نداشتم، همه روش ها رو امتحان کردم تا اینکه بعد از کلی درد کشیدن از طریق ویزیت آنلاین و *کاملاً رایگان* با تیم دکتر گلشنی آشنا شدم. خودم قوزپشتی و کمردرد داشتم و دختر بزرگم پای پرانتزی و کف پای صاف داشت که همه شون کاملاً آنلاین با کمک متخصص برطرف شد.

اگر خودتون یا اطرافیانتون دردهایی در زانو، گردن یا کمر دارید یاحتی ناهنجاری هایی مثل گودی کمر و  پای ضربدری دارید *قبل از هر کاری با زدن روی این لینک یه نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص دریافت کنید* .

2802
تو اقدام این علایم پیش میاد و اینکه پری دیر اومده هم ممکنه بخاطر اقدام باشه
من در عجب از این دختران!! که از خدای به آن بزرگی و توانمندی تنها یک شوهر میخواهند؛ و از شوهر به آن ناتوانی تمام دنیا را........
اینجوری یادم نیس ولی انگار دو سه سال پیش باهات حرفیدم.تو منو یادت میاد؟
من در عجب از این دختران!! که از خدای به آن بزرگی و توانمندی تنها یک شوهر میخواهند؛ و از شوهر به آن ناتوانی تمام دنیا را........
2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792