بچه ها من فکر میکنم خیلی از دکترها توی فضای مجازی به دلایل مختلفی الکی اسم در کردن!
اونقدر که تبلیغات و جوسازی مثبت براشون میشه که مردم به سمتشون جلب میشن مطبشون شلوغ و وقتهاشون پر میشه...
ولی وقتی روشون تمرکز میکنی میبینی که نه کاراشون اونقدرا پرفکت و بی نقص هست و نه موضوع خاص و آس دارن...
حتی گاهی حس میکنی چقد بیسواد و از دنیای جراحی و اصول زیبایی شناسی طراحی پرت هستند!!!!
یه دکتر خیلی معمولی با فضاسازی رسانه ای قوی!
مثلن جالب بود برام دکتری یه برگه پرسشنامه داد پرکنم. توش پرسیده بود از چه طریقی با ما آشنا شدی؟ گزینه ها: سایتهای مجازی؛ اینستاگرام؛ تلگرام؛ رسانه تلویزیون؛ دوستان و ...
بنظر شما چرا باید یه دکتر متخصص و قوی اینقد براش مهم باشه که کدوم کانال تبلیغاتی موثر تره؟
چرا محبی با اینکه میگن کاراش ریسک داره و اکثرا یه قوز بالای بینیها درمیاره؛ تا یکسال آینده وقتاش پره؟ چون صدف بیوتی تبلیغشو میکنه؟ یا عکسهای اینستاگرامش خوشگله؟
نوری چرا مطبش شلوغه اما ناراضی زیاد داره؟ چون بلده توی اینستاگرام عکسهای ادیت شده و خوشگل فتوشاپی بذاره؟
چرا سرکارات با اون دماغ افتضاحی که واسه شیلا خداداد درست کرده اما بازم هزینه عملش سی تومن به بالاست؟ چون دکتر سلبریتیهاست؟
چرا خشایار احمدی با اون همه ناراضی که داره اما تعداد فالورهای اینستاگرامش اینهمه زیاده؟ چون فالور میخره؟
چرا غلامرضا احمدی اصلا صفحه و پیج نداره و کاملا سنتی کار میکنه؟ (البته الان میگن دیگه دوره ایشون تموم شده و بعلت کهولت سن توصیه نمیشه!)
بچه ها خیلی سخته بتونیم دکتر خوب رو از دکتر تبلیغاتی تشخیص بدیم.