2777
2789

گروه های تلگرامی روبازمیکنم اونهایی که طلادارندخوشحال ازگرونی طلااونخایی ماشین دارندارزوی گرونی ماشین واقعادرک نمیکنم این ادمهاروچرامن ناراحت میشم واستراس میگرم ازگرونی من مشکل دارم یااونها

مامان ها تو روخدا اگه بچه هاتون مشکل گفتاری و رفتاری دارن سریعتر درستش کنید.

امیر علی من پنج و نیم سالش بود ولی هنوز خوب حرف نمیزد😔😔 فک میکردم خودش خوب میشه. یکی از مامان ها خدا خیرش بده تو اینستا تا آخر عمر دعاش میکنم پیج اقای خلیلی و خانه رشد رو برام فرستاد.

الان دارم باهاشون درمان آنلاین میگیرم. امیر علی خیلی پیشرفت کرده🥹🥹 فقط کاش زودتر آشنا میشدم. خیلی نگرانم مدرسه نرسه. 

یه تیم تخصصی از گفتار و کار درمان و روانشناس دارن، هر مشکلی تو رشد بچه هاتون داشتین بهشون دایرکت بدید. 


اونیکه طلا داره و از گرونی طلا خوشحال میشه آدم‌هایی با سطح هوشی پایین هستن 

وقتی طلا گرون بشه وضع من خوب نمیشه اوضاع اقتصادی من ثابت مونده 

هر زمانیکه تونستم یک گرم طلا اضافه کنم از نظر اقتصادی وضعم بهتر شده

مشکل ماییم نمیبینی میگن ندارین بچه نیارین

پدرومادرهمسرم کوچکترین حمایتی ازمون نکردن خداشکرباهمت خودمون تونستیم خونه ووسایل بخریم سالی یبارم نمیرم خونشون بااینکه داشتن ودارندولی هیچ حمایتی نکردن الان همسرم چون پسرشونه میره سرمیزنه ولی من نمیرم وظیفه ایی ندارم درقبال همچین ادمهایی

مردم تقصیری ندارن

شده شبیه شعب ابی طالب هرکی تو این قحطی دنبال ی چیز نجاته

حاکمین نباید وضع رو ب اینجا میرسوندن

امروزه درحوزه علمیه،دروس اخلاقیِ عملی وسلوک وسیر الی الله وعرفانِ شهودی،بطور کلی ترک شده.آنچه مهم است تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودیست که مارا آشنا بحقیقت اسلام میکند وانسانیت رابما مینمایاند.دورانی ک حقیر نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بود و بس او هم وقتی به نماز می آمد عبا برسر میکشید و از عارف بودن اونیزکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدا میداند درمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و با چه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعد انقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی و معارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک را نوشتم؛ روزی ازحوزه آمدند وگفتند شما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتر و عمیقتر،تا برای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابها تا اندازه ای مفید است ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه ها را زنده میکند و روح اسلام را زنده مینماید تدریس حکمتِ عملی و تربیت طلاب ب عرفان شهودیست ک بنیاداولیه نفوس را تغییر میدهد و آنان را به طهارت واقعی و حقیقی میکشاند و اگر حوزه اینطور شود حاکمانی تربیت میشوند که مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریین امیرالمومنین علیهم السلام هستند و قادرند با طهارت و نفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشور و دنیا بگذارند و به اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود! این جواب کامل نیس زیرا همانطور که فقه و اصول و عربی مرز دارد، عرفانِ عملی و اخلاقِ شهودی هم مرز دارد و باید دنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه را ازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارند تهی و خالی نگذاشت. باذکر این مطالب علت اختفای علامه طباطبایی ها و گلپایگانیها مشهودمیشود حتی بعد از انقلاب...(علامه طهرانی رحمه الله)

اونیکه طلا داره و از گرونی طلا خوشحال میشه آدم‌هایی با سطح هوشی پایین هستن وقتی طلا گرون بشه وضع من ...

دقیقاحالامن فعلاماشین وطلاندارم نمیتونم راجب اینهانظربدم ولی خونه دارم اصلاخوشحال نمیشم ازگرونیش چون منم میخواهم خونم عوض کنم دیگه نمیتونم

مردم تقصیری ندارنشده شبیه شعب ابی طالب هرکی تو این قحطی دنبال ی چیز نجاتهحاکمین نباید وضع رو ب اینجا ...

هروزاول صبح قبمتهاروچک میکنم انگارسالهاگذشته نه یک روزانقدرکشیدن بالا

2810
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز