2777
2789
عنوان

خواستگارم بهم گفت زشت

1100 بازدید | 77 پست

خودش کچل شده بود 

اندام و قدش بد نبود 

چهرشم بد نبود اما خوشگل و جذاب نبود 

تحصیلات درست و حسابی نداشت

اخلاق درست و حسابی نداشت 

عرضه نداشت بی مسئولیت  بود 

پیش مادروپدرش قرار بود زندگی کنه یعنی خونه و ماشین نداشت اما کلاس میزاشت که دارم ، زنداداشش میگفت برا خودش نیست به حرف گفتن مال این باشه اگه به اسمش کنن شوهر من خونه رو روسرشون خراب میکنه 

شغلش راننده بود پدر منم راننده بود اما فک میکرد خیلی بالاتره 

بی ادب بود اما دم از اصالت میزد 

اخرین بار برگشت گفت نمیشه ازدواج ما ! چون باید با یکی که از لحاظ مالی و سطح اجتماعی و چهره باهات یکی هست ازدواج کنی این یعنی اینکه  در حد من نیستی و زشتی 😐😐 بارها از دخترای خوشگل دیگه که رفته بود خواستگاریش تعریف کرد منم دلم شکست اما هیچی نگفتم خیلی سوختم امیدوارم جیگرش بسوزه ، امیدوارم خدا جوابشو بده 💔 در ضمن چون تحصیلات نداشت از تحصیلات حرف نمیزد ! خیلی دلم شکسته درست نمیشه چیکار کنم ؟ 



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2803
2804

باید میگفتی باز خداروشکر که شما آدم عاقل و فهمیده ای هستین و متوجه شدین در حد من نیستین


«از رها کردن نترس…هیچ‌کس نمی‌تواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمی‌توانند؛ چیزی که مال تو نیست را حفظ کنند..»🌿
2805

جواب شو بده 

منم میخواستم اینو به شما بگم ولی نمیتونستم چه جوری اینو بگم که سو تفاهمی براتون پیش نیاد و مطلب رو جوری به شما برسونم که شما دلخور نشید درسته ما از هیچ لحآظ بهم نمیخوریم.


جوری برخورد کن که انگار خودتم همین نظر و راجبش داشتی

امَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ✨️🤲خدایا به من و خانواده ام و تمام دوستانم و تمام کسانی که با آنها در ارتباط هستم سلامتی/آرامش/کار وبخت خوب/رفاه / فرزند و خوشبختی هدیه کن✨️خدایا ما را به حال خودمان وامگذار و تا ابد حب حسین را سهم دلهای ما کن🤍🥺✨️خدایا به بیماران سلامتی به مجردین بخت خوب به متاهلین  خانه ایی پر ازعشق  و به فرزندانمان لبخند و شادی را هدیه کن🤲❤️بگو الهی آمین✨️(دعای دست جمعی)
گذر زمان حالتو بهتر میکنه ولی حتما به این موضوع هم فکر کن اون اگه موقعیت خوبی داشت یکی از همون دخترا ...

میشده این قبول نکرده چون اقا میخواسته مهریه کم باشه عروسی نگیره اون دختره هم قبول نمیکرده دیگه بهم زده

2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792