2777
2789

امیرعلی من ۴ سالشه انقدر سر همه چیز با من لجبازی میکرد طاقت شنیدن نه نداشت، خلاصه از قشقرق و خشم و لجبازی جهنم کرده بود زندگی رو، تا اینکه با پیج اقای خلیلی و خانه رشد آشنا شدم. یه تیم ۱۰۰ نفره از روانشناس، گفتار و کار درمانگرهای خیلی دلسوز دارن که آنلاین و  تخصصی روی سن تا ۷ سال کار میکنند. 

توی ۱۰ جلسه کامل مشکلات پسرم از بین رفت.  اگر هر مشکلی دارید بهشون دایرکت بدید رایگان راهنمایی می کنن.

 «خودت را تأیید کن»!، و این جملات تاکیدی را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا تاثیری پایدار بر سلامت ذهنی و عاطفی خود داشته باشید.


من فوق العاده هستم

من انگیزه دارم

من همیشه مثبت هستم (مثبت)

من در لحظه زندگی می کنم

من استاد زندگیم هستم

من هوشمند هستم

من ایده های عالی دارم

من تصمیمات درستی می گیرم

من شجاع هستم

من کاریزماتیک هستم

من تغییر را قبول دارم

من از بدنم مراقبت می کنم

من موفقیت دارم

من در زندگی ام احساس رضایت می کنم

من به سمت اهدافم حرکت می کنم

من به راحتی مشتری را به سمت خود جذب می کنم

من آزادم

من مسئول زندگیم هستم

من مصمم هستم

من بی نظیرم

پروژه من موفقیت آمیز است

من زندگی رویاهایم را خلق می کنم

من به خود افتخار میکنم.

من قادر به بدست آوردن هر چیزی هستم

من چیزها را بزرگ می بینم

من یک فرد کارآمد هستم

انرژی فوق العاده ای دارم

امسال استثنایی خواهد بود

من شادی را ساطع می کنم

من با خودم هماهنگ هستم

من به ارزش هایم احترام می گذارم

من برآورده شدم

من از زندگی ای که دارم بسیار سپاسگزارم

من تشعشع می کنم و مثبت ها را به سمت خود جذب می کنم.

من جای خودم هستم: همه چیز عالی است.

من موفقیت خودم را خلق می کنم

من سزاوار عشق و احترام هستم

من قوی و جاه طلب هستم

من به اینکه چقدر پیشرفت کرده ام افتخار می کنم

من با بودن خودم و انجام کاری که دوست دارم پول زیادی به دست می‌آورم

من به خودم اعتماد دارم

هر روز بیشتر و بیشتر در موفقیت و فراوانی زندگی می کنم

حرف من همیشه بی عیب و نقص است

من با خودم با احترام زیادی رفتار می کنم.

من با خوشحالی از تغییرات استقبال می کنم

من هر آنچه را که نیاز دارم در داخل دارم

خصوصیات من عالیه

من افراد مناسب را به زندگی خود جذب می کنم

من هر روز جدید را با اشتیاق فراوان شروع می کنم

من به خودم و توانایی هایم ایمان دارم

همه چیز برای من فراهم است تا به اهدافم برسم

من اینجا هستم تا یاد بگیرم و تجربه کنم

من ارزش زیادی دارم

خودم را باور دارم


افزایش اعتماد به نفس فرآیندی تدریجی است که شامل تغییر طرز فکر و رفتار شما در طول زمان می شود. در اینجا چندین استراتژی برای کمک به افزایش اعتماد به نفس شما وجود دارد:


 1. **اهداف کوچک تعیین کنید**: وظایف یا اهداف بزرگتر را به مراحل کوچکتر و قابل دستیابی تقسیم کنید. تکمیل این اهداف کوچک می تواند به ایجاد حس موفقیت کمک کند.


 2. **شفقت به خود را تمرین کنید**: با خود مهربان باشید، به خصوص زمانی که با شکست مواجه می شوید. درک کنید که همه اشتباه می کنند و شکست بخشی از رشد است.


 3. **خود صحبتی مثبت **: افکار منفی را با جملات تاکیدی مثبت جایگزین کنید. نقاط قوت و دستاوردهای گذشته خود را به یاد آورید.


 4. **موفقیت را تجسم کنید**: زمانی را برای تجسم موفقیت خود در جنبه های مختلف زندگی اختصاص دهید. این تصویر ذهنی می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.


 5. ** مهارت های جدید را توسعه دهید **: در کلاس ها شرکت کنید یا سرگرمی هایی را دنبال کنید که مورد علاقه شما هستند. کسب مهارت های جدید می تواند حس شایستگی و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.


 6. **مواظب خود باشید**: سلامت جسمانی می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و خواب کافی می تواند خلق و خو و سطح انرژی شما را افزایش دهد.


 7. **اجتماعی و ایجاد روابط **: اطراف خود را با افراد حمایت کننده و مثبتی احاطه کنید که شما را تقویت و تشویق می کنند. از تأثیرات منفی که می تواند اعتماد به نفس شما را از بین ببرد اجتناب کنید.


 8. **با ترس های خود روبرو شوید**: به تدریج خود را در معرض موقعیت هایی قرار دهید که شما را مضطرب می کند. از کوچک شروع کنید و با راحت تر شدن سختی را افزایش دهید.


 9. **یک ژورنال موفقیت داشته باشید**: دستاوردهای خود را هر چقدر هم که کوچک باشد مستند کنید. تأمل در این موارد می تواند به شما کمک کند توانایی ها و پیشرفت های خود را یادآوری کنید.


 10. **به دنبال بازخورد باشید**: از دوستان یا همکاران قابل اعتماد بازخورد بخواهید. این می تواند دیدگاه متفاوتی ارائه دهد و به شما در شناسایی زمینه های رشد کمک کند.


 11. **مقایسه را محدود کنید**: از مقایسه خود با دیگران خودداری کنید. به جای کاری که دیگران انجام می دهند، روی سفر خود و پیشرفتی که دارید تمرکز کنید.


 12. **ذهن‌آگاهی و قدردانی را تمرین کنید **: ذهن‌آگاهی می‌تواند به شما کمک کند حضور داشته باشید و اضطراب را کاهش دهید. تمرین قدردانی می تواند تمرکز شما را از آنچه که کمبود دارید به آنچه دارید تغییر دهد و در کل مثبت اندیشی را افزایش دهد.


 13. **در سخنرانی عمومی یا اجرا شرکت کنید**: در کلوپ ها یا گروه هایی شرکت کنید که می توانید در آن ها صحبت کردن را در مقابل دیگران تمرین کنید، که می تواند به طور قابل توجهی اعتماد به نفس را بهبود بخشد.


 14. **لباس موفقیت**: پوشیدن لباس هایی که به شما احساس خوبی می دهد می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. این در مورد احساس راحتی و ارائه یک تصویر مثبت است.


 15. **محدود کردن رسانه‌های اجتماعی**: اگر رسانه‌های اجتماعی بر عزت نفس شما تأثیر منفی می‌گذارد، زمان خود را در این پلتفرم‌ها محدود کنید یا اکانت‌هایی را که باعث ایجاد احساسات منفی می‌شوند را لغو دنبال کنید.


 ایجاد اعتماد به نفس زمان می برد، بنابراین با خود صبور باشید و بدانید که پیشرفت اغلب تدریجی است.

بنظرم یکی از دلایل اعتماد به نفس پایین احساس کمبوده کمبود در هر چیزی که باعث میشه آدمای دیگه رو بالا ...

بعضی ها هنر و دانش و توانایی های خاصی ندارند ، اما خوب حرف زدن رو بلدند. حافظه خوبی دارند و حرفهای زیبایی که از دیگران رو شنیدند تکرار نی کنند. 

این توانایی خیلی مهمه .

چیزی که باعث اعتماد بنفس من شد :

همه آدما نقطه ضعف دارن و ممکنه خیلیا از من سرتر باشن ولی اگر ویژگی هاشون مثل پول، موقعیت، زیبایی و... رو در نظر نگیریم همه مثل همیم و برتری وجود نداره

و هرکسی ندونه خودم میدونم چه چیزای با ارزشی دارم پس دلیلی برای مخفی شدن یا پایین انداختن سرم ندارم.

آدما نمیدونن من تو زندگیم چه سختیایی کشیدم پس غلط میکنن بخوان قضاوتم کنن. 

چه چیزهایی یا چه موقعیت هایی باعث میشه که احساس ضعیف بودن بکنیم بنظرتون ریشه اش از کجاست؟

اینکه ما از ضعف خودمون با خبریم و فکر میکنیم بقیه هم متوجه میشن. حتی ممکنه اونا ببینن یا بدونن ولی بستگی به خودمون داره. با نقاط ضعفت کنار بیا و نقاط قوتت رو پررنگ کن

تو فامیل من بیشترشون عمل های زیبایی دارن و من تاحالا انجام ندادم. فکر میکردن من توان پرداختش رو ندارم. در صورتی که همون پول رو خرج ارتقای سطح زندگیم کردم و همونا الان غبطه میخورن. عمل زیبایی خوبه ولی ببین چه چیزی اول باعث پیشرفتت میشه

2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792