2777
2789
عنوان

احساس میکنم بدبخت ترین تنها ترین ادم زمین منم سی سالمه مجردم

| مشاهده متن کامل بحث + 556 بازدید | 42 پست

امیرعلی من ۴ سالشه انقدر سر همه چیز با من لجبازی میکرد طاقت شنیدن نه نداشت، خلاصه از قشقرق و خشم و لجبازی جهنم کرده بود زندگی رو، تا اینکه با پیج اقای خلیلی و خانه رشد آشنا شدم. یه تیم ۱۰۰ نفره از روانشناس، گفتار و کار درمانگرهای خیلی دلسوز دارن که آنلاین و  تخصصی روی سن تا ۷ سال کار میکنند. 

توی ۱۰ جلسه کامل مشکلات پسرم از بین رفت.  اگر هر مشکلی دارید بهشون دایرکت بدید رایگان راهنمایی می کنن.

منم مثل شما فکر میکردم ولی الان خیلی حس تنهایی دارم میگم کاش خانواده خودمو داشتم

امیدوارم یه آقای خوب سر راهت قرار بگیره

ولی خو تنهایی باز بهتره از همنشین بد

در جستجوی خویش                                           یه دختر ¹⁸ ساله افسردم🤍🥺                                       که عاشق خطاطی و نوشتنم🤍🥺                          و به هیچکدوم از آرزوهام نرسیدممم🤍🥺                   خب خب یادم رفت بگم کجاییم مغز ندارم ک🤍🥺    من یه دختر جنوبــــیم که توو یکی از روستاهاشم*                         و اما تویی ک داری اینو میخونی🤍🥺       خدایی کار و زندگی نداری بوااا جااان😞💔😂                   آدم باش ایقد نچرخ توو این سایت                            
من چی بگم ۳۷ سالمه مجرد ارشد حسابداری دارم نه دوس نه رفیق البته داشتم همه ازدواج کردن فقط من موندم

میدونم درک میکنم تنهایی خیلی بده ایشالا بخت شماهم به همین زودیا باز بشه

2802

شاغلی؟

حتما خیلی پرتوقعی واسه همون

نصف متاهلا چون کم توقع بودن یا در حد خودشون میخواستن متاهل شدن

امام علی (ع): در شگفتم از بخیل، بـــه ســــوی فـــقـــری مــیشــتــابــد كـــه از آن مــیگــریزد.و سرمایه ای را از دست میدهد كه برای آن تلاش میكند. در دنیـا چون تهیدسـتان زندگی می  كند، اما در آخـرت چون سرمایه داران محـاكمه میشود در شگفتم از متکبری كه دیـروز نطفه ای بی ارزش وفـردا مرداری گندیده خواهـد بـود و در شگفتم از آن كس كه آفرینش پدیده ها را مینگرد و در وجود خدا تردید دارد! و در شگفتم از آن كس كه مردگان را میبیند و مرگ را از یاد برده است، و در شگفتم از آن كس كه پیدایش دوباره را انكار میكند در حالی كه پیدایش آغازین را مینگرد، و در شگفتم از آن كس كه خانه نابود شدنی را آباد می ّ كند، اما جایگاه همیشگی را از یاد برده است.
2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز