پارسال از یه مغازه دستگاه بخور خریدیم.مارک مثلا معتبر.
بعد چندماه مشکل پیدا کرد بردم همونجا از گارنتیش استفاده کنم برا تعمیر.
الان یکماهه منو دست ب سر می کنه صاحب مغازه.
میگه فرستادم تهران اونا جوابگو نیستن.
هرجی همبهشماره تهران زنگمیزنم کلا یا مشغوله یا پشت خط میمونم.
برگهگارنتی هم با خود بخورم دادم به فروشنده.
چیکار کنم؟
توروخدا یکی راهنمایی کنه
برا سرفه های دخترملازمش دارم.
بخوام شکایت کنم میفته رو یه پروسه ی طولانی و بی نتیجه. شوهرمم که دائم غر میزنه.
کسی تجربه داره؟