2777
2789
عنوان

علاقه به استاد دانشگاه

97 بازدید | 9 پست

سلام دوستان اول از همه میگم که من سنم پایین نیست و مثل بقیه جوونای هم سن و سالم نیستم که برای سرگرمی و یه حس زود گذر و خوش گذرانی به یه نفر علاقه پیدا کنم.

راستش من اولا که این فرد رو می‌دیدم به شدت ازش متنفر بودم ولی مدتی بعد

بعد از اینکه یه روز دیدم چند تا از همکلاسی هام کنارش وایسادن من از اون دور یه حس حسادت عجیب و بدی پیدا کردم. یهو این حس ایجاد شد.

( خودمم می‌دونم غیر منطقیه)

بعد از اون هربار میدیدمش توی دلم خالی میشد، زبونم خشک میشد و دست و پامو گم میکردم 🤣.

چند باری هم به خاطر مسائل درسی بهش پیام میدادم اونم خیلی خوب و سریع جوابمو میداد( آدم مزخرف و مغرور و گنده دماغی نیست)

اینم اضافه کنم که این فرد چهره ، اندام و حتی قدرت کلام خوبی ندارن. بسیار بسیار معمولی و حتی مایل به زشت شاید باشه در نظر بقیه همسن هام.

اینو گفتم که یه وقت فکر نکنید من به خاطر این چیزا بهش علاقه مند شدم. خودمم نمی‌دونم چرا دوستش دارم. دلیل علاقه مو نمی‌دونم واقعا.

خلاصه مثل یه خواهر منو نصیحت کنید که چیکار کنم بهم علاقه مند بشه طوری که شخصیت و غرورم حفظ شه و فکر نکنه من آدم هول و هوسبازی هستم. من واقعا به دنبال اینم که یه جوری حذبم بشه برای رابطه جدی مثل ازدواج. این آدم حتی اگه استادم هم نمی‌بود بازم نظرم دربارش عوض نمیشد و دوستش داشتم.

دیگه بدونید در این حد بهش علاقه دارم.

اینو هم بگم که ما تو سوشال مدیا همو دنبال میکنیم.


یکسال پیش هیچ امیدی نداشتم، همه روش ها رو امتحان کردم تا اینکه بعد از کلی درد کشیدن از طریق ویزیت آنلاین و *کاملاً رایگان* با تیم دکتر گلشنی آشنا شدم. خودم قوزپشتی و کمردرد داشتم و دختر بزرگم پای پرانتزی و کف پای صاف داشت که همه شون کاملاً آنلاین با کمک متخصص برطرف شد.

اگر خودتون یا اطرافیانتون دردهایی در زانو، گردن یا کمر دارید یاحتی ناهنجاری هایی مثل گودی کمر و  پای ضربدری دارید *قبل از هر کاری با زدن روی این لینک یه نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص دریافت کنید* .

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز