2777
2789
عنوان

گروه اقدامی هااا

68 بازدید | 7 پست

سلام عزیزان من تو واتساپ یه گروه زدم برا اقدامی هاا هر کس تمایل داره می تونه بیاد اضافه بشه هم از تجربه های همدیگه استفاده میکنیم هم اینکه کنار هم هستیم و می تونیم با هم دردل کنیم خانم قائدی ‏برای پیوستن به گروه واتساپ من، این پیوند را دنبال کنید گروه اقدامی هاااا ، این گروه  شب 🌗  😍 (میلاد با سعادت، هادی الرسل، حضرت محمد مصطفی🌹 صلی‌الله‌علیه‌وآله) تشکیل  شده  در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱و انشاالله که به لطف خدا و دعای حضرت محمد تو این شب عزیز  هر کسی به این گروه اضافه میشه  تا چهل  روز دیگه مامان بشه و همچنین نیت کنیم هر که باردار شد به نیت حضرت محمد مصطفی اسم نی نی رو بزاره محمد یا اگه دواسمی میزارید یکیش محمد باشه 🤰🏻🤱🏻 می خوام کنار هم بمونیم  تا لحظه  حاجت روایی🥹🤱🏻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر چه میزارم میگه نمیشه

سلام

این جا آیدی یا شماره یا لینک دادن ممنوعه.

تعلیق می کنن.



🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز