مشتری اومد داخل با روی خوش باید بگی سلام بفرمایین سلام خوش اومدین یا سلام درخدمتم همین بس و نگاهتو از روش برداری
بیشتر نباید چیزی بپرسی یا حرف بزنی تا وقتی مشتری چیزی نگفته و نخواسته
خلاصه کارشو راه بندازی
ازش بپرسی که میتونم بگم به نظر من چیکار کنی خوبه؟(چون بعضیا بدشون میاد بگی 🙄)
چیزای مرتبط با چیزی که مدنظرشه پیشنهاد بدی و وقتی واقعا دیگه چیزی نمیخواد دست از سرش برداری و بگی اشکال نداره و اصرار نکنی
اونم اگه خریدم نکنه ولی خوشش میاد از برخورد و دفعه بعد ممکنه بیاد خرید کنه یا به چند نفر معرفی کنه