2777
2789

بعضی وقتا پاساژ یا جای مشابه میرم یهو نمیدونم کدوم طرف میرفتم اصلا در خروجی کجاست 

و امثالهم آیا من تنهام یا شماهم بگید دیگه🤣

یکسال پیش هیچ امیدی نداشتم، همه روش ها رو امتحان کردم تا اینکه بعد از کلی درد کشیدن از طریق ویزیت آنلاین و *کاملاً رایگان* با تیم دکتر گلشنی آشنا شدم. خودم قوزپشتی و کمردرد داشتم و دختر بزرگم پای پرانتزی و کف پای صاف داشت که همه شون کاملاً آنلاین با کمک متخصص برطرف شد.

اگر خودتون یا اطرافیانتون دردهایی در زانو، گردن یا کمر دارید یاحتی ناهنجاری هایی مثل گودی کمر و  پای ضربدری دارید *قبل از هر کاری با زدن روی این لینک یه نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص دریافت کنید* .

شاید بیش فعالی بزرگسالی داری،یا تیروئدت کم کارهالبته اگ منظورت این یود ک هواست جمع نی و تمرکز نداری ...

یهویی گم میشم خب وقتی تمرکز میکنم مغزم سریع پردازش میکنه درست میرم

یهویی گم میشم خب وقتی تمرکز میکنم مغزم سریع پردازش میکنه درست میرم

خوبه مغزت پردازش میکنه  مال من کلا همچین آپشنی نداره   شوهرم نباشه تو پاساژ های بزرگ گم میشم  یه وضعی   یا راهرو های بیمارستان   باید چندین بار با کسی برم تا یاد بگیرم

دقیقن مننننننن اصن یهو حواسم پرت میشه نمیدونم کجا میرم😂🦦

همدیگر را پیر نکنیم ؛باور کنید هر کَس‌ درد خودش را دارد ،دغدغه‌ و مشغله‌ خودش را دارد!برای دیگران آرزو کنیم ؛بهترینها را ، راحتی را..یاری کنیم همدیگر را تا زندگی برایمان لذتبخش شود ،آدمها آرام آرام پیر نمیشوند!آدمها در یک لحظه با یک تلفن ،با یک جمله ، یک نگاه ، یک اتفاق ، یک نیامدنیک دیر رسیدن ، یک باید برویم و با یک تمام کنیم پیر می شوند..آدمها را لحظه ها پیر نمیکنند،آدم را آدم ها پیر میکنند!
ولی اگر جدیدا اینجوری شدید و قبلا اصلا اینطوری نبوده یه دکتر برین بد نیست

ممنون از راهنمایی شما بنده چون خیلی مشکلات دارم تو زندگیم در واقع اون لحظه ذهنم درگیر مشکلاتم هست وقتی به خودم میام سعی میکنم بیخیال بشم 

امید وارم هیچ وقت توی زندگی تون مشکلی پیش نیاد 

2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز