2777
2789

قشنگه ولی افسرده است

انسان بین ۱۷ تا ۲۲،۳ سالگی در ساده لوح ترین ورژن خودشه. فکر می کنه همه چیز رو میدونه، مرکز دانایی جهانه، می تونه دنیا رو تغییر بده و همه بزرگترهایی که شبیه اون فکر نمیکنن، احمق و کم هوشن؛ و هیچ ایده ای نداره از اینکه زمان قراره چقدر متواضع و فروتنش کنه در مورد دانایی و قدرتش.

بچه‌ها، باورم نمی‌شه!!!!

دیروز جاریمو دیدم، انقدر لاغر شده بود که واقعاً شوکه شدم! 😳 

از خواهرشوهرم پرسیدم چطور تونسته انقدر وزن کم کنه و لباس‌های خوشگلش اندازش بشه. گفت با اپلیکیشن "زیره" رژیم گرفته.منم سریع از کافه بازار دانلودش کردم و رژیممو شروع کردم، تا الان که خیلی راضی بودم، تازه الان تخفیفم دارن!

بچه ها شما هم می‌تونید با زدن روی این لینک شروع کنید

من خیلی دارم ازش لذت می برم☺️🥰

زنی هستم در آستانه ی چهل سالگی☺️ خوب زندگی کردن رو دوست دارم و براین باورم که باید ذائقه مونو به سمت کیفیت بهتر سوق بدیم و این کیفیت تو هر  عرصه ای با استاندارهای مشخصی وجود داره، به خصوص تو ابعاد فرهنگی بیشتر اهمیت پیدا میکنه. خوش شانسی هایی داشتم و یکیش بودن با آدم های بینظیر تو زندگیم بوده. قدردانشونم..💫بهتره کمی خودمونو مرور کنیم برای یادآوری هرآنچه کردیم تا کمتر از دیگران خرده بگیریم.💫لبخند هم می تونه نشانه ی سازگاری با اجتماع باشه، پس میتونید به کار بگیریدش🙃...یادگیری رو دوست دارم، تو هر رشته ای تو هر سطحی..فیلمهای خوبی دیدم و کتابهای خوبی خوندم . در حال حاضر فرصتم برای این کارها کمتر شده، اما سعی میکنم از دیگران و زندگی شون بهره ببرم🌱درخواست دوستی ندید، واقعا فرصتی برای ارتباط ندارم. فقط اخرای شب می تونم کمی تو مجازی درکنارتون باشم🥲🩷.کاربری چهارم هست و از سال نود و شش اینجام. دوستتون دارم ، با احترام به همه:سعی کنیم زود و تند برخورد نکنیم با آدما ، کمی مجال به خودمون بدیم و فکر کنیم. 🌱☺️
2802
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792