2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو بلاد کفر ک معلومه آب انگور و اب انار حلال 😭😭

اینجا متاسفانه مشروب

  متنفر از افراد چسبونکی. ب جان جدم، نیستی در حدم😪 پیروی از مقررات مین یونگی و کیم سوکجین، مهم ترین قانون: سکوت بجای حث با احمق ها✅️
2796

دلستر 

من ژله هم درست میکنم توش

امام علی (ع): در شگفتم از بخیل، بـــه ســــوی فـــقـــری مــیشــتــابــد كـــه از آن مــیگــریزد.و سرمایه ای را از دست میدهد كه برای آن تلاش میكند. در دنیـا چون تهیدسـتان زندگی می  كند، اما در آخـرت چون سرمایه داران محـاكمه میشود در شگفتم از متکبری كه دیـروز نطفه ای بی ارزش وفـردا مرداری گندیده خواهـد بـود و در شگفتم از آن كس كه آفرینش پدیده ها را مینگرد و در وجود خدا تردید دارد! و در شگفتم از آن كس كه مردگان را میبیند و مرگ را از یاد برده است، و در شگفتم از آن كس كه پیدایش دوباره را انكار میكند در حالی كه پیدایش آغازین را مینگرد، و در شگفتم از آن كس كه خانه نابود شدنی را آباد می ّ كند، اما جایگاه همیشگی را از یاد برده است.

شربت

اینجارو جدی نگیر تصور کن ساعت میشینی درد دل میکنی و مشاوره میگیری بعد احتمال داره کاربری که مشاوره میده ۱۱،۱۲ ساله باشه 😐😒هرشخصیتی میتونه پشت گوشی باشه حتی داعشی ، وقتی کسی بهت مشاوره میده حواست باشه زود جو نگیری عمل کنی قبلش بشین خوب فکر کن بعضی اینجا انگار بنزیین تو دستشونه منتظرن شعله اتیش رو بیشتر کنن فقط تشویقت میکنن اره خوب کردی بجای اینکه آرومت کنن و بگن این مشکلات برا هرکسی وجود داره مهم اینه چطور باهاش برخورد کنی ، حواست باشه با مشاوره غلط قربانی عقده ها، مشکلات روحی ، کینه ها ، و بیماری ذهنی دیگران نشی ، دنیای مجازی نمیتونه جای خوبی برای مشاوره باشه به ریسکش نمیهرزه. به این موردم اشاره کنم اینجا هرکس با هر دین و مذهب یا آدم بی دین و خدا هم هست پس حواست باشه هرکس هر حرفی زد زود باور نکن و اعتقاد خودت رو زیر سوال نبر 

به نظر من که جالب نیس چیزی جز همون نوشیدنی های الکلی توشون سرو بشه. در کل این گیلاس ها برای ماهایی که اهل این نوشیدنی ها نیستیم فقط نقش دکوری رو دارن. نوشابه و دلستر و شربت و این چیزا توشون بریزی به نظرم یه جوریه. وایب این کسایی رو میده که مثلا میرن برای پراید سانروف میذارن. انگار که خودشون دارن میگن ما فلان چیزو نمیتونیم داشته باشیم ولی خیلی تو کفشیم.

تو بلاد کفر ک معلومه آب انگور و اب انار حلال 😭😭 اینجا متاسفانه مشروب

تو بلاد کفر آبمیوه حلال تو اونا میریزن؟😐 والا من تو هیچ فیلمی ندیدم به جای شامپاین و ویسکی و نوشیدنی الکلی آب انگور و آب انار سر سفره بذارن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792