2777
2789
عنوان

سایت مای مدیو my.medu.ir

162 بازدید | 0 پست


پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش | خدمات الکترونیک دانش آموزان

بیش‌ترین خدمات سایت مای مدیو مختص دانش‌آموزانه به طوری که تا حد بسیار زیادی لزوم مراجعه حضوری دانش‌آموزان به آموزش و پرورش از بین رفته. دانش‌آموزها می‌تونن از طریق سامانه  my.medu.ir خدمات متعددی دریافت کنن، که در ادامه توضیحات بیشتری از این خدمات می‌خونید.

پراستفاده‌ترین گزینه صفحه دانش‌آموزان در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مربوط به دریافت کارنامه‌ست. دانش‌آموزان می‌تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات خود کارنامه تحصیلی‌شون رو دریافت کنن. برای این منظور کافیه پس از

ورود به سایت مای مدیو مای مدیو، بر روی گزینه دریافت کارنامه تحصیلی کلیک کنن.

خرید کتاب درسی سایت   سایت مای  مدیو

ممکنه بعضی از دانش‌آموزان به دلایل مختلف موفق به خریداری کتاب‌های درسی نشده باشن. در این صورت می‌تونن از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش کتاب درسی مورد نظر شون رو خریداری کنن و به صورت آنلاین در اختیار داشته باشن.

گواهی اشتغال به تحصیل

در برخی مواقع دانش‌آموزان باید گواهی اشتغال به تحصیلشون رو به سازمان‌های مختلف ارائه بدن. در گذشته باید این گواهی رو به صورت حضوری دریافت می‌کردن اما حالا می‌تونن با مراجعه به سایت ،کدملی‌شون رو وارد کنن و این گواهی رو به راحتی دریافت کنن.

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش| دریافت کارت امتحان

دانش‌آموزان پایه نهم و دوزادهم امتحانات‌شون به صورت نهایی برگزار می‌شه و برای شرکت در آزمون‌ها باید کارت امتحان داشته باشن. کارت امتحان در سایت مای مدیو قرار می‌گیره و دانش‌‌ آموزان می‌تونن این کارت رو در زمان مشخص دریافت کنن.

ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی  در سایت مای مدیو

دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هستن، می‌تونن از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام کنن و پس از تکمیل مدارک و پرداخت هزینه در آزمون این مدارس ثبت نام کنن.

دریافت کد سوابق تحصیلی | سایت مای مدیا

دریافت کد سوابق تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و تمام افرادی که دیپلم‌شون رو در سال‌های گذشته گرفته‌ان از طریق سایت مای مدیو قابل دریافته. دانش‌آموزان باید از طریق بخش دانش‌آموزان و افراد فارغ التحصیل شده از قسمت والدین و سایر کد سوابق تحصیلی‌شون رو دریافت کنن..

در هنگام دریافت کد باید تلفن‌همراهی که به نام خودتون ثبت شده رو  وارد کنید تا پنل کاربری باز بشه. اگر تلفن همراه به اسم خودتون ندارید باید از قسمت کاربران بدون سیم کارت اقدام کنید و پس از ثبت نام کد رو دریافت کنید..

آزمون توانایی و رغبت یکی دیگه از مهم ترین امکانات سایت مای مدیو برای دانش آموزانه. آزمون رغبت در پایان پایه نهم و برای ورود به پایه دهم انجام می‌شه. دانش آموزان با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و انتخاب گزینه هدایت تحصیلی، وارد بخش ورود به آزمون رغبت شده و باید به سوالات پاسخ بدن.

پاسخ دهی به سوالات این آزمون و نتیجه آن تعیین می‌کنه که دانش آموز به چه رشته تحصیلی علاقه‌منده و در کدوم رشته مهارت بیشتری دارن و شانس موفقیت داره. البته که تنها آزمون رغبت ملاک بررسی نیست و نظر معلمان و والدین و خود دانش آموز و همچنین نمرات او در دروس دیگر هم تعیین کننده رشته تحصیلی دانش اموز در پایه دهم خواهند بود.

در سامانه مای مدیو امکان نام نویسی برای المپیاد های دانش آموزی هم در نظر گرفته شده.

 دانش آموزان باید توجه داشته باشن که ثبت نام المپیاد در زمان مشخصی انجام می‌شه و باید حتما در همان زمان تعیین شده وارد سایت بشن و اقدامات لازم رو انجام بدن. تمامی مراحل نام نویسی المپیاد در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792