2709
چطور یک کتاب داستان اختصاصی برای کودکم بسازم؟

چطور یک کتاب داستان اختصاصی برای کودکم بسازم؟

1397/03/29 بازدید3305

پرورش کودکانی باهوش، با اعتماد به نفس و همچنین علاقهمند به کتاب و یادگیری همیشه یکی از مهمترین دغدغههای مادرانه بودهاست. تحقیقات علمی انجام شده در حوزه تکنولوژی آموزشی در دنیا نشان داده‌است که داستان‌های اختصاصی و شخصی‌سازی شده نقش موثری در رشد هوش کودک، علاقهمندی او به کتاب و همچنین افزایش اعتماد به نفس کودکان بازی می‌کنند.
 

چطور کودکم را قهرمان داستانش کنم؟

 

قرار دادن کودک در متن ماجرای داستان به عنوان یک قهرمان باعث می شود تا توجه کودک بیش از پیش به داستان جلب شود. برای همین به سادگی می‌توانید هر داستانی را که برای کودک می‌خوانید با کمکی تغییر و خلاقیت برای کودک اختصاصی کنید.

تغییر ماجرای داستان ممکن است به تنهایی کافی نباشد و بهتر استتصویرسازیهای داستان را نیز تغییر بدهیم تا کودک بتواند تصویر خودش را نیز در کتاب مشاهده کند اما چطور؟ در این مطلب می خواهم به شما سرویس «داستانِ من» را معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا کتاب داستان اختصاصی کودک خود که متن و تصویر سازی آن براساس مشخصات کودک شما است را بسازید. 

«داستانِ من» یک سرویس نوآور در حوزه تکنولوژی آموزشی است که شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت آن به آدرس www.dastaneman.com و انتخاب موضوع کتاب مورد نظرتان و وارد کردن نام و عکس کودک و همچنین سایر مشخصات او در لحظه کتاب داستان اختصاصی کودکتان را آنلاین مشاهده کرده و مجانی در سایت بخوانید و در صورتی که مایل باشید می توانید نسخه چاپ شده کتاب را سفارش بدهید. کتاب چاپ شده شما در کمتر از هفت روز در هرجای ایران به دست شما خواهد رسید.
 


داستان تولد شگفت انگیز کودک شما

 

این کتاب جدید داستانِ من است. در این کتاب که روایت عاشقانه ای از تولد کودک است پدر و مادر کودک نیز در کتاب حضور دارند. شما در این کتاب علاوه بر آنکه که شما تصویر کودک را مشخص می کنید، می توانید تصویر و مشخصات ظاهری پدر و مادر را نیز تغییر بدهید. همچنین در این کتاب امکان انتخاب خوردنی های مورد علاقه کودک و همچنین بازی های مورد علاقه‌اش وجود دارد. در نهایت شما می توانید کتاب داستان اختصاصی از روایت عاشقانه و شگفت انگیز تولد کودک خود بسازید. که علاوه بر جنبه آموزشی، هدیه‌ای ماندگار از عشق و علاقه شما به کودک را نشان می دهد.برای خواندن کتاب تولد فرزندتان همین الان به این سایت برویدwww.dastaneman.com

 


داستان کودک شما در سرزمین اسم ها

سرزمین اسم ها نام یکی از کتاب هایی است که در سایت داستانِ من می توانید برای کودک خود اختصاصی کنید. این کتاب در مورد نام کودک شماست. کودک شما در این کتاب در نقش یک قهرمان به دنبال پیدا کردن نام گمشده خود می رود و حروف نام خود را یک به یک در ماجراهایی که برایش پیش می آید پیدا می کند. در این کتاب علاوه برآنکه که کودک با حروف اسم خود آشنا می شود بلکه در خلال ماجراهایی که برایش پیش می آید یاد می گیرد مهربان و شجاع باشد. برای ساختن و خواندن کتاب داستان اسم کودکتان میتوانید همین حالا اینجا بزنید

در صورتی که داستان کودک خود را خوانید و دوست داشتید آن را سفارش بدهید، می توانید از کد ninisite استفاده کنید و 20 هزار تومان تخفیف بگیرید.

ارسال نظر شما

login captcha

عالیه کتابش با کیفیت و جذاب

خیلی گرونه

خوب هست؟

@sahar_sadra

خیلی عالیه من واقعاً راضی بودم منتظرم کتاب های بعدیشونم بیاد

پربازدیدترین ها