2709
دوره‌های آموزشی رایگان زمستانه کلینیک نی‌نی سایت

دوره‌های آموزشی رایگان زمستانه کلینیک نی‌نی سایت

1396/11/02 بازدید2132
عده زیادی از زنان وقت و انرژی زیادی برای برطرف کردن نیازهای اطرافیانشان صرف می‌کنند اما وقتی پای نیازهای خودشان وسط باشد، نوعی احساس عذاب وجدان سراغشان می‌آید. در حالی که صرف زمان و انرژی برای خود نه فقط باعث بهبود کیفیت زندگی می شود بلکه از شما زنی شادتر، راضی‌تر و توانمند می‌سازد. به قول معروف برای نجات دادن بقیه اول باید ماسک اکسیژن خودت را بزنی!
کلینیک مشاوره نی نی سایت برای بالا بردن دانش و آگاهی زنان و مادران جامعه و بهبود سطح کیفی زندگی آن‌ها، کارگاه های زمستانه خود را از بهمن ماه تحت عنوان چهارشنبه های نی نی سایتی ( دوره زنان توانمند) بصورت رایگان برگزار خواهد کرد که سه محور اصلی دارد؛ ورزش، تغذیه و روانشناسی. هر کدام از این بخش‌ها روی ابعاد متفاوتی از زندگی شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
شرکت در این دوره قدم مثبت و موثری برای تجربه احساس بهتر نسبت به خود و کسب موفقیت فراهم می‌آورد.
جدول زمانبندی و عناوین دوره در زیر آورده شده است.

سخنرانان:

زهرا علوی، مشاور مامایی و کارشناس ارشد طب ورزشی
علیرضا صدیق منش، روانشناس و مشاور
مرضیه سلیمانی، کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی

زمان: چهارشنبه (11، 18 و 25) بهمن ماه 1396 - از ساعت 10:30 الی 12:30
محل برگزاری همایش : فرهنگسرای رسانه، ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا

سوالات خود در مورد این دوره آموزشی را می توانید در این صفحه بپرسید تا کارشناسان کلینیک نی نی سایت در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

کلینیک مشاوره نی نی سایت با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می گند:

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

حرکت بسیار زییایی انجام دادین نی نی سایت عزیز. ممنون از شما. یه در خواستی داشتم . با توجه به اینکه خوانندگان سایت از شهر های مختلف هستن در صورت امکان  لطفا مطالبی که داخل دوره اموزشی گفته میشه رو به صورت فایل نوشتاری و یا صوتی داخل سایت قرار بدین تا همه بتونن بهره مند بشن ان شاا... . مجددا سپاس به خاطر کار پسندیده ایی که انجام دادین. 

خیلی خوبه کاش  در کرج هم برگزار می شد


پربازدیدترین ها