2109
شیجیل، بهترین راه برای خرید اینترنتی شیرینی و آجیل تازه

شیجیل، بهترین راه برای خرید اینترنتی شیرینی و آجیل تازه

1396/09/21 بازدید600
شیجیل (Shijil) سرویسی برای سفارش آنلاین شیرینی و آجیل است که نام آن نیز در اصل از دو کلمه شیرینی و آجیل ساخته شده‌ است. سفارش آنلاین شیرینی و آجیل یکی از جدیدترین و جالب‌ترین خدماتی است که حالا می‌توانید به راحتی از طریق نصب اپلیکیشن (شیجیل) روی گوشی خود به آن دسترسی داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین شیرینی و آجیل سفارش دهید.
 

آقای اکبر عینی، دکترای مدیریت رسانه و مدیر عامل استارتاپ شیجیل و محمدرضا گرجی فرد، با عنوان مدیر پروژه توانسته‌اند سفارش شیرینی و آجیل را با پیام «وقتتون شیرین» در قالب یک اپلیکیشن کاربردی در دسترس مردم قرار دهند تا برای تهیه این محصول‌ها دیگر نیازی به پیمودن مسافت برای رسیدن به شیرینی فروشی نباشد و حتی در خانه بتوانید از نزدیک‌ترین شیرینی فروشی محل خود هر محصولی که خواستید را سفارش دهید.
کاربران و فروشگاه‌های عرضه کننده شیرینی و آجیل می‌توانند از خدمات این برنامه استفاده کنند و فروشگاه‌ها با همکاری شیجیل می‌توانند مشتریان خود را به طور چشمگیری توسط برنامه شیجیل افزایش دهند، با برنامه‌ریزی دقیق بر کسب و کار خود نظارت داشته باشند.
تاکنون فروشگاه‌های قنادی و آجیل فروشی به صورت خرید حضوری به مشتریان محصولات خود را ارئه می‌کردند، اما با توجه به پیشرفت روزافزون استفاده از فضای مجازی، وقت آن رسیده تا از طریق نرم افزار شیجیل کسب و کار خود را یروز کرده و فروش خود را گسترش بدهند.
اپلیکیشن شیجیل دارای طرحی ساده و درعین حال جذابی بوده تا بتواند تمامی مخاطبین خود را راضی نگه داشته و بدون هیچ گونه پیچیدگی در نحوه استفاده کار مخاطب را آسان نماید و در وقت مخاطب صرفه‌جویی کند.
 


درابتدای ورود به برنامه شیجیل می توانید خیلی سریع به سراغ سفارش محصولی که دوست دارید بروید و نگاهی به فروشگاه‌های اطراف خود بیاندازید. یا اینکه در همان ابتدا در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام در شیجیل تنها لازم است نام و نام خانوادگی و شماره خود را وارد کنید تا شماره کدی از طرق شیجیل برای شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد به راحتی می‌توانید از همه امکانات موجود در برنامه استفاده کنید. برای پیدا کردن فروشگاه‌های شیرینی و آجیل موجود در شیجیل یا می‌توانید نام منطقه دلخواه خود را یافته، یا اینکه نام مغازه خاص در برنامه را جستجو کنید.
همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت ارائه اطلاعات مکان محور است که این امکان را به کاربر می‌دهد که با روشن کردن مکان یاب گوشی خود در محل مورد نظر و انتخاب گزینه «اطراف من» از فروشگاه‌هایی که در نزدیکی هستند و آمادگی فروش آنلاین محصولات خود را دارند، شیرینی‌های تازه خریداری کنید.
 


طراحی خوب و ساده این اپلیکیشن که آن را تبدیل به یک قنادی آنلاین می‌کند، این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند خیلی راحت با این برنامه سفارش‌های خود را ثبت و پرداخت خود را به صورت نقد یا آنلاین انجام دهند.
  • طراحی ساده و زیبا برای استفاده سریع و راحت کاربران
  • محاسبه خودکار تمام اقلام خریداری شده
  • امکان تعیین تاریخ مورد نظر برای تهیه سفارش اجناس برای مراسم‌ها از چند روز قبل
  • امکان ذخیره مبالغ در حساب کاری خود
  • مشاهده فعالیت خود به صورت چارت و نموداری در برنامه
  • قابلیت پرداخت به تمامی بانک های عضو شبکه شتاب
اپلیکیشن شیجیل را می‌توانید از فروشگاه‌های اپلیکیشن یا از وب‌سایت شیجیل به صورت مستقیم دریافت کنید. اپلیکیشن شیجیل کاملاً رایگان است و شما می‌توانید همین حالا برای سفارش شیرینی از فروشگاه دلخواه خود و آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن آن را از سایت و اپ استورهای معتبر دریافت کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9683 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7065 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید