2737
2734
عنوان

زنان فراموش شده

330 بازدید | 6 پست
شیرینی پزی خیاطی اشپزی نانوایی لبنیاتی قند شکستن پاک کردن حبوبات لباس شستن و اطو کردن ابمیوه گرفتن سبزی پاک کردن بافتنی بو دادن اجیل ظرف شستن جارو کردن تمیز کردن خونه قالی بافی وصدها عمل دیگه همه ی اینها رو زنان در خانه هایشان به بهترین نحو انجام میدادند ولی قدر کارهایشان را ندانستند و خود را کوچک شمردند مردان سرمایه ما زنها تخصصهایمان را از ما گرفتند و به صنعت تبدیل کردند آنقدر خود را باور داشتند که به ان تماما شاخ و برگ دادند و حتی فراتر از ان رفتند و زنان رانیازمند خودشان کردند و اکنون میگویند بهترین اشپزها،خیاطها وووو مردانند و متاسفانه ما زنها خود را فراموش کردیم و به مردان انقدر بها دادیم که محتاجشان شدیم. ما تمام حق اشتغالمان را به مردان دادیم زیرا با خودمان قهر کردیم ولی مردها متحد بودند و پیروز شدند. بیایید با جنسیتمان اشتی کنیم. برای شروع از یک زن خرید کنیم. دستان همدیگررا بگیریم.
اللهم صَل علی محمد وال محمد


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
حالا ادامه بده ببینیم چیکار میشه کرد چون اینا رو که میدونیم
اولین قانون موفقیت تمرکز است یعنی جهت دادن تمام انرژی ها به سمت یک نقطه وسپس حرکت مستقیم به سمت ان نقطه بدون نگاه کردن به چپ یا راست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز