2733
2739
عنوان

قول وقرارای من و خدا.....

905 بازدید | 7 پست
سلام دوستان.
دلم خیلی گرفته.چند روزه تو فکر اینم که چرا قول وقرارایی که با خدا تو شبهای قدر و تو ماه مبارک گذاشتم اینقدر زود فراموش کردم.؟؟؟؟
دیگه اینقدر توبه کردم و توبه شکستم که روم نمیشه باهاش صحبت کنم.فکر میکنم دیگه خدا صدامو نمیشنوه.
چکار کنم .چکار کنم.خدایا به دادم برس.
100بار اگر توبه شکستی باز آی

قربونت برم خدا خیلیییییییییییییی بزرگه هر چقدر هم که توبه شکستی باشی ولی باز که بری سمتش به فرشته هاش میگه دیدین بندم نرفتم جای دیگه اومد پیش خودم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
وای منم همینجوریم.البته بهت قول میدم تمام انسانها اینجورین.وقتی احساساتی میشن و یا با یک مشکلی برخورد میکنند دائم خدا خدا میکنند و هزار جور قول و قرار میگذارند ولی همینکه یک مدت کوتاهی ازش میگذره ؛دیگه خدا رو بنده نیستند.عزیزم به نظر من بهترین راه بسیار بسیار گفتن ذکر استغفرالله و ربی و اتوب علیه هست و مواظبت دائم بر اعمال و رفتار.ما باید قولی که به خدا میدیم رو جدی بگیریم و بر انجامش سختکوش باشیم. حالا با هر روشی. مثلا من خیلی ها رو دیدم که با خدا عهد میبندند که دیگه نمازشونو سر وقت بخونند یا غیبت نکنند.بعد اگر هر بار عهدشون رو شکستند خودشونو جریمه میکنند.و ...
به هر حال استقامت در راه دین و خدا خیلی سخته. چون شیطان همیشه در کمین انسانهاست و قسم خورده که ما رو منحرف کنه.برای همینه که تعداد انسانهای رستگار خیلی کمه.
موفق باشی گلم
دل تنها عضویست که با نگـــــــــــــــاه لمس میشود....!
سلام دوست خوبم ...خدا خیلی بزرگتر و مهربون تر از اونیه که ما فکر می کنیم .......... مردی خدمت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم عرض کرد که من گناه کرده‌ام حضرت فرمود: استغفار کن و از خدا آمرزش بطلب. عرض کرد توبه می‌کنم باز معصیت می‌نمایم. حضرت فرمود: هر وقت گناه نمودی استغفار کن. عرض کرد: در آن هنگام گناه من بسیار خواهد شد. حضرت فرمود: عفو و بخشش خداوند بیشتر از آن است و همیشه توبه کن تا این که بتوانی شیطان را از خود دور گردانی و خداوند دوست دارد بندگان توبه کننده را چنان که می‌فرماید: همانا خداوند آنان را که پیوسته به در گاهش توبه و انابه کنند و همچنین کسانی را که خود را از هر آلایش نگاه دارند و پاک نمایند خود را از هر بدی ، دوست می‌دارد (سوره بقره _ 222)
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فا ل حافظ

nikehel | 19 ثانیه پیش

سلام

pastillam | 1 دقیقه پیش
2687