2733
2734
لطفا هرکس تجربه ایی از این انجمن (واقه در منطقه شیخ بهایی) داره هر چه سریعتر به من اعلام کنه. من در حال تصمیم گیری هستم و تجربیات شما مادارن میتونه کمک خوبی برام باشه.
اگر کسی در مورد مهد یاسمن توی سئول هم تجربه ایی داره و یا اگر اشنایی در اونجا دارید میشه راهنمایی کنید.
دنبال یه مهد خوب توی شیخ بهایی و حوالی اون میگردم.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



دختر من الان دو سال و نیمه هست. ببین داخل خیلی از مهدها به نظر دلگیر میرسه و نورگیری خوبی ندارن چون اصولا همشون خونه های قدیمی هستند و اصلا به منظور یک مکان اموزشی ساخته نشدند . ولی من از شیوه کارشون خوشم اومد و پسندیدم. فقط حیف که رفت و امد هر روزه اش برام در دراز مدت سخت بود.
2742
انجمن طبیعت گران برنا ، تشکلی است زیست محیطی مردمی با گراپشات فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی که علاوه بر اخذ پروانه فعالیت از وزارت محترم کشور ، به شماره ثبت 20884 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی نیز به ثبت رسیده است . شعار این سازمان مردم نهاد (NGO) عبارت است از : ابتدا، شناساندن مظاهر طبیعت با ابزار های گویا و فراگیر، سپس انتظار حفظ و حراست آگاهانه از سوی مخاطبین خاص و عام پدید آورندگان این انجمن می دانند درباره ی طبیعت چه بگویند و طبیعت را فراتر از کوه و درخت و دشت و رودخانه می پندارند . محیط زیست طبیعی و محیط زیست انسانی و تنوع زیستی جاری و ساری در شهرها و روستا ها را کاویده اند و لزوم آشنایی مردم در سطوح مختلف را با آن امری ضروری و اجتناب ناپذیر می دانند .
این انجمن بر اساس متد رجیو پیش میره و به نظرم از مونته سوری که اکثر مهدها دنبال میکنن خلاق تر و طبیعی تره از این نظر که کودک به طبیعت نزدیکتره و از روش طبیعت بیشتر الهام میگیره
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز