2737
2739
عنوان

زدن بزرگترها توسط کودک

329 بازدید | 12 پست



1. هر بار که کودک شما را زد،‌ او را از شانه هایش بگیرید،‌ در چشمانش نگاه کنید و با صدایی جدی و ناراضی بگویید:" دیگر کسی را نزن! برو آنجا بنشین". کودک را به سوی صندلی یا محلی دیگری برای نشستن هدایت کنید و بگویید: " اینجا بنشین تا بگویم کی می توانی بلند شوی" .
2. اگر تصور می کنید فرزند تان برای جلب توجه شما را می زند،‌توجهی را که به دنبال آن است به او نشان ندهید.هر بار که شما را زد،‌با صدایی محکم و ناراضی بگویید:" نزن". سپس برای مدتی کوتاه از او دور شوید. کودک یاد می گیرد که زدن شما باعث می شود"دور شوید".
3. مراقب باشید که هیچ گاه با کودک،‌بازی زدن را انجام ندهید. بچه ها کاری را انجام می دهند که شاهد آن باشند و حتی ممکن است آن را در مواقع نامناسب نیز به کار گیرند. اگر عادت دارید که گاهی به صورت بازی و سرگرمی اجازه دهید فرزندتان شما را بزند،‌شاید او بین این رفتارهمراه با شوخی و رفتار همراه با عصبانیت،‌به دشواری تفاوت قائل شود.

منبع : راهنمای کامل تربیت کودک

نویسنده : الیزابت پنتلی

دنا! بر من اگر آفتاب از دامان تو به پایین می خزد، آنسوی افق، دیارانی است که بر آمدن مهر را از شانه های تو می بینند...غروب برای من هماره پیشاهنگ بامدادی دیگر است. (برای دختر عزیزم "دنا" )
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
ما هنوز تو تربیت بابای بچه موندیم واییییییییییییییییییییییی خدا رحم کنه تربیت بچه ی ای بابا چقدر سخت باشه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دلتون هوای سفر کرده 🏞️🏖️با ما با هر بودجه ای میتونید سفر های خاطره انگیز را تجربه کنید😎🤩.حتی اگر پیاده هستی سفر کن در ماندن می پوسی.سفر سالم ترین اعتیاد است ✈️🚕🚎🚂.سوالی داشتید در خدمت شما عزیزان هستم . آژانس ویهان سیر  ۰۱۱۴۴۲۲۳۶۱۷ فقط بگین از نی نی سایت هستین تا تخفیف بگیرید اسم منم یادتون بمونه 😉رویا هستم😍 

خواهش می کنم عزیزم

دنا! بر من اگر آفتاب از دامان تو به پایین می خزد، آنسوی افق، دیارانی است که بر آمدن مهر را از شانه های تو می بینند...غروب برای من هماره پیشاهنگ بامدادی دیگر است. (برای دختر عزیزم "دنا" )
2738
ای مشکل من با پسرم همینه
البته اصلا بچه ها یا غریبه ها رو نمیزنه
اما باباشو برادرمو خواهرامو مامانم و بابامو میزنه
یعنی تو بازی یهو خیلی هیجانی میشه یا موهاشونو میکشه یا میکوبه تو صورتشون الان 3 سالو و 4 ماهشه
از وقتی 1 ساله بود اینطوری بود وقتی شوهرم خواب بود آروم میرفت بالا سرش و محکم میکوبید تو سرش شوهر بیچارم هم منگ میشد یا هر چس دستش بود میکوبید تو سرش
بابامو خیلی دوست داره طوری که 2 روز مسافرت بود چشم به در بود که کی پدرجون میاد اما وقتی بازی میکنه دیگه جلو دارش نیستیم
البته همین کاری که آنادنا جون گفت رو میکنیم اما اثری نداره
تا مدتی هم باهاش بازی نمیکنیم
جدیدا هم یاد گرفته وقتی میگیم نکن یا نزن بغض میکنه و زود خودش میره تو اتاق و درو میبنده و کسی هم حق نداره بره تو اتاق تا خودش بیاد بیرون اگر بریم دنبالش جیغ میکشه و میگه برید بیرون
خلاصه فقط منو نمیزنه و اگر از دستش در بره و بزنه زود میگه مامان کی تو رو زد من برم بکشمش اون یه مرد خطرناکه
دختر منم ٢٠ ماهشه
متاسفانه از خونه مادر بزرگش زدن رو یاد گرفت یعنی عروسکشو تو بازی زدن اونم یاد گرفت
تو سر باباشم یکی دو بار با گوشی زده بهش میگیم نزن وواقعا همزمیفهمه که زدن بده و ما اصلا خوشمون نمیاد اما تا حالا نتونستیم ترکش بدیم
CafeMom Tickers
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز