2737
2734
مشکل اصلی من در رابطه با النا که 25 ماهشه الان از پوشک گرفتنشه! این مساله روی اخلاق منم تاثیر بد گذاشته و متاسفانه عصبی شدم! و دخترم هم داره کمی پرخاشگر میشه! خواسته شو با صدای بلند میگه! البته من واسه خیس کردن شلوارش یا مبل و فرش و اینها دعواش نمیکنم اما بهش میگم که کارش اشتباهه! بیش از سه هفته هست که شروع کردم اولش بهتر بود 1بار جیش و پیپیشو گفت! شبها تا صبح بدون پوشک میموندو... اما نمیدونم چرا بر گشت سر خونه اول! مجبورم شبها و گاهی روزها پوشکش کنم! وقتی شلوارش خیس میشه میاد میگه مامان جیش دارم و میدوه سمت دستشویی! منم میبرمش میشورمش! شلوارش یا جایی رو که خیس کرده هم نشونش میدم... اما نمیدونم چطوری بهش بفهمونم که قبل از خیس شدن بیاد بگه!!! وقتی هم خودم میبرمش دستشویی یا اب بازی میکنه یا پا میشه قر میده!!! یا...خلاصه همه کار میکنه غیر از دستشویی کردن! وقتی میاد بیرون 5 مین بعدش خیس میشه!!!
من تنها و دور از همه خانواده و فامیل هستم و متاسفانه دوستی هم اینجا ندارم! دارم افسرده میشم...گریهههه
مولود جان غصه نداره عزیزن شبها قبل از خواب اجازه نده مایعات زیاد بخوره
این روش را از توی کتاب یاد گرفتم
سعی کن خودت از هر نیم ساعت ببریش دستشویی تا زمانش دستت میاد
باز خوبه دختر شما حرف میزنه
پسر من با این که صحبت نمیکنه من عادتش دادم شلوارش را در میاره ومیدوه سمت دستشویی
ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند وچون دریا آرام شد خود را اسیر صیادان یافتند
تلاطم زندگی حکمت خداست از خدا دلی آرام بخواهیم نه دنیایی آرام
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



عزیزم نگران نباش شاید هنوز وقتش نرسیده که از پوشکش بگیریش........یکم به خودت وقت بده بعد از چند هفته دیگه دوباره شروع کن اینجوری هم خودت عصبی میشی هم نی نی خوشکلت
برای شفای امیر پارسا 4ساله ................ صلوات
2728
یه روانشناس میگفت وقتی از پوشک میگیرین دیگه نباید برگردین عقب و پوشک کنین چون بچه گیج میشه. باید باهاش مدارا کنی دیگه!! منم دخترم 20 ماهشه انشالا دو سالگیش هم از شیر میگیرم هم پوشکک ولی خیلی سخته باید تحمل کنیم دیگه!! من از کثیف کردن خونه هم خوشم نمیاد خدا بخیر بگذرونه!!
وقتی با خدا گل یا پوچ بازی می کنی .. نترس تو برنده ای ..آخه خدا همیشه دوتا دستش برای تو پُره
به نظر من خیییلییییی زوده برای اینکه بچه را از پوشک بگیری و ذلیلش همه این کارها هم فقط همینه.
من هم دقیقا داشتم همین اشتباه را میکردم و خدا را شکر که زود فمیدم که دارم اشتباه میکنم. عزیزم دکتر دختر من میگفت تا قبل از سه سالگی اصلا نباید بچه را از پوشک بگیریدو هنوز بچه به رشد لازم نرسیده هم برای کنترل کردن و هم برای اصلا فهمیدن اینکه دستشویی داره. فقط و فقط هم خودت و هم اونو عصبی میکنی. تازه عوارض خیلی بد دیگه ای هم داره مثل یبوست و اینها که واقعا دردسر سازه.
2740
اصلا اشکال نداره دوباره پوشکش کن و تا هفت هشت ماه دیگه هم اصلا اصلا دیگه بروش نیار.
یکی از مراحل رشد بچه در این زمینه اینه که از اینکه لباساش خیس بشن یا کثیف بشن بدش میادو وقتی براش مهم نیست یعنی هنوز به بلوغ لازم نرسیده.
باور کن اگر آدم به موقع بچه را از پوشک بگیره انقدر راحت و بی دردسر میشه این کار که نگو. مه سختی این کار فقط و فقط از اینه که بی موقع شروع می کنیم و از بچه بیچاره توقع داریم کاری را بکنه که هنوز به رشد کافی برای اون نرسیده
ساناز جان منم 2 سال شیر دادم .خیلی استرس از شیر گرفتن داشتم اما خدا رو شکر راحت بود! اما از پوشک که یه هفته بعدش شروع کردم خیلی سختههههه.....دیگه نمیدونم چه کار کنم!!!
مولود جان، عزیزم داری یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیت را میکنی! ببخشید اینطوری میگم ولی واقعا به انی چیزی که میگم اعتقاد دارم چون هر دو مرحله اش را تجربه کردم. هم بی موقع از پوشک گرفتن و هم به موقع گرفتن!
الان دختر شما به اندازه کافی بابت اینکه از شیر گرفتیش در فشار هست در ضمن اینکه سن دو تا سه سال یکی از مهمترین سنینیه که بچه لجبازی میکنه و میخواد مستقل باشه و واقعا باید از هر آموزشی که روی بچه فشار زیاد وارد میکنه تو این سن خودداری کرد. آخه کی گفته باید بچه بی نوا را یه دفعه هم از شیر گرفت هم از پوشک؟!!!
سحر جان حس میکنه که شلوارش بد شده یا گاهی هم که جایی رو خیس میکنه و ازش میپرسم میدونه که کارش بده! اما قبلش نمیگه! وقتی خیس شد شلوارشو میگیره و میره سمت دستشویی و منو صدا میزنه... منم فقط واسه اینکه یاد بگیره با اینکه میدونم کارشو کرده حتی وقتی پوشکه میبرمش دستشویی!
عزیزم اینکه دستشوییش را از قبل نمیگه و بعدش میگه مهمترین دلیلش اینه که هوز قدرت کنترل کردنش را نداره. یعنی ماهیچه هایی که باید این کار را بکنن هنوز قدرت این کار را ندارن. خوب چرا اذیتش میکنی؟
به خدا خیلی تاثیرات بدی روی روح و روان بچه داره وقتی بدون اینکه خودش تقصیری داشه باشه همیشه محکوم باشه!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز