2737
2734
حیف از وقت و انرژی که گذاشتم. خیلی ضعیف بود. تنوع کم، اصلا اون تبلیغی که توی سایتها دیدم نبود. بیشتر فقط لباس بود اونم فقط نوزادی! نمی دونم چرا می گه نمایشگاه مادر، نوزاد ،کودک! برای کودکان غرفه هلی خیلی محدود رسانه، فرهنگ، اسباب بازی بود فقط که اونم خیلی خیلی ضعیف بود. غرفه های پوشاک هم که برای نوزادان بود برندهای خارجی که تک فروشی نداشتن و فقط برای توسعه تجارت و جذب نماینده و اینا بودن. برندهای ایرانی هم که خب بیرون هست دیگه چرا این همه راه بریم نمایشگاه؟!!! در کل خیلی پشیمون شدم رفتم.
LilySlim Weight charts
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
من یک سال پیش رفتم اصلا جالب نبود گهواره خریدم 40 تومن گرانتر از فروشگاه های دیگه لباسهای نوزادی زیاد نگرفتم ولی همه خریدهام از بیرون گرانتر بود.فقط وقتم را بیهوده تلف کردم
2740
از همه بدتر این بود که این همه مادر و بچه اومده بودن و واقعا کمترین امکانات براشون فراهم نبود. خانمها روی چمن نشسته بود بچه شیر میدادن! یا مثلا یه آبسرد کن یا یه بوفه سیار نبود که یه نوشیدنی چیزی برای بچه بخری! بوفه اصلی خود نمایشگاه هم که کلی تا این سالنها راه داشت.
LilySlim Weight charts
من از نمایشگاه بین‌المللی خرید کردم جالبترش این بود که من روز اخر برای تحویل گرفتن گهوارم رفتم..بادی های تایلندیش را روز قبل که من نمابشگاه بودم 13500 قیمت خورده بود روز اخر چون استقبال زیاد بود به اسم حراج همان غرفه 16000 میفروخت و جالبتر اینکه همه به هم نگاه میکردن و فکر میکردن مناسبه و میخریدند.از لحاظ جنس هم مرغوب نبود...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687