2737
2734
دختر خواهر من الان دوازده سالشه و کم مونده که پ ر ی و د بشه( چون مامانش و خود من هم این حول و حوش پری شدیم)...برای همین می خواستم بدونم که توی این دوره چطوری باید باهاش برخورد کرد چه چیزهایی رو قبلا بهش باید بگیم و یا چه چیزهایی رو از احاظ تغذیه باید رعایت کنیم و در کل همه جزییات مهمی که به نظرتون می آد که یه مادر به بچش بگه....ممنون میشم اگه کمک کنین و در این زمینه بهم کمک کنین ....البته این سوالای خواهرمه که پرسیده و من از شما کمک می خوام ...لطفا راهنماییم کنین....مرسی


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
امیدوار جون بستگی به جثه دختتم داره
من ریز نقش بودم خیلی دیر پریود شدم اما بعضی دوستام حتی پنجم و اول راهنمایی شدن
کی کرم حلزون منو برداشته؟؟؟!!.....................................مدرسان شریف
به نظر من این خیلی مهم هست که خواهرتون قبل از اینکه دخترشون پریود بشه بشینه و خیلی راحت باهاش صحبت کنه و توضیح بده. تا وقتتی که برای اولین بار پریود میشه براش مثل یک شوک نباشه. باید بدونه مه این چیزی نیست که عجیب باشه یا باعث خجالت باشه و یک چیز طبیعی هست.

قدیمی تر ها خیلی بد با این موضوع برخورد میکردن و اصلا راجع بهش حرف نمیزدن و معمولا دخترها یا بعد از اینکه پریود میشدن تازه میفهمیدن این چیه و یا از خواهر های بزرگ ترشون.

حتی خواهرتون میتونه یک جشن دو نفره با دخترش بگیره و براش کتاب هایی راجع به این موضوع بخره
38840&PageNumb
2740
من وخواهرزادم هردو همان ابتدایی یا اول راهنمایی بودیم که برایمان جای سوال شده بود چرا مادرامون نماز نمی خوانندب عضی وقتها و بچه خواهرم ازمادرش سوال کرد براش بصورت سربسته توضیح داد واونم برای من گفت و قبل ازینکه عادت بشیم از دوسه سال قبلش آمادگی داشتیم.
خدای مهربانم!!ازامروزتمامی مشکلاتم را بامداد ونعمتهایم را باخودکار می نویسم.میدانم تمام مشکلاتم را باپاکن مهربانی پاک خواهی کرد!!
به نظر من دیگه دختر تو این سن بچه نیست و بهتره که راحت باهاشون صحبت بشه و اینطوری اگر بدونن که میتونن هر حرفی رو به مادرشون بزنن کمتر دچار مشکل میشن و لازم نیست وقتی مشکلی دارن با افراد غریبه یا ناآگاه مشورت کنن
38840&PageNumb
چقد بدبختی کشیدم سر پریودم
اولین بار که شدم یه جیغ خفن کشیدم جلوی همه بابا داداشاااا
تا سه روز فکر میکردم دارم میمیرم
همش میگفتم من سرطان خون گرفتم مامانم میگفت نه منم میگفتم پس چرا بند نمیاد
بنظرم براش کتاب بگیره که توضیح داده باشه قشنگ
خودم یه کتاب داشتم
متاسفانه سمشو فراموش کردم

شاید این بود: همه دختران باید بدانند یه همچین چیزی
کی کرم حلزون منو برداشته؟؟؟!!.....................................مدرسان شریف
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687