2733
2739
عنوان

ختنه مجدد

2609 بازدید | 29 پست
سلام پسرم دو سال و نه ماهشه و تازه متوجه شدم که پوست الت به کلاهک التش چسبیده ... خیلی نگرانم تجربه ای داشتین ؟ و می تونید یه دکتر خوب و کار بلد بهم معرفی کنید؟
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر انهایی که با لبخندت زندگی می کنند...

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

2731
2738
خوشگله من پسرم تپله همیشه نوک التش تو بود فکر می کردم به خاطر تپل بودنشه تا اینکه یه پسر دیگه هم دارم اونم تپله اما التش میاد بیرون. یه روز به بهانه پماد زدن نگاه کردم دیدم سر کلاهکش به پوست التش جوش خورده یه هفته است روانی شدم.
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر انهایی که با لبخندت زندگی می کنند...
این چیزا رو که میخونم خیلی نگران میشم. نمیخوام پسرم رو ختنه کنم. از الان میدونم که باید خیلی حرف و حدیث بشنوم ولی خودم رو برای همه شون آماده کردم. به شوهرم میگم نمیخوام پسرمون رو ختنه کنیم. بذاریم وقتی بزرگ شد اگه خودش خواست این کار رو بکنه. شوهرم میگه شاید اون موقع براش سخت باشه. این واقعا برام دغدغه شده. شما کسی رو می شناسین که ختنه نکرده باشه پسرش رو؟
مقاله های زیادی هست. موافقان و مخالفان زیادی هم داره این کار. مخالفان میگن این کار هیچ تاثیری در پیشگیری از بیماریهای مقاربتی نداره و این حرف اصلا علمی نیست. در مقابل مضراتی هم داره مثل اینکه احتمال ابتلا به زود انزالی یا بی اختیاری ادرار در بزرگسالی بیشتر میشه چون اون بخش از پوست که بریده میشه پایانه های عصبی داره. اگر شما لینکی از یک مقاله یا تحقیق علمی دارید که فواید ختنه رو با ذکر نتیجه تحقیقات گفته ممنون میشم لینکش رو بذارید.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز