2733
2739
عنوان

]چقدر به خودتون می رسید؟ روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه...

| مشاهده متن کامل بحث + 1162848 بازدید | 8784 پست
sepinood jan har bokhoori baese baz shodane manafeze poost mishe
aslan fayedeye bokhoor hamine
manafez kamelan baz mishan va somoom o mavade mozer be sathe poost mian
shoma hatman bad az bokhoor bayad ghabez ya toner be poostetoon bezanid
nemoonash abe khiare rande shode k too yakhchal gozashtid o sard shode va hesabi manafez ro mibande


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
سلاممممم
من چندتا سوال دارممممممم
شما اخر شب که صورتتون شستید مرطوب کننده می زنید یا چیزی نمی زنید
من دستام سیاه شده چی بزنم که مثل قبل بشههه؟؟؟؟؟؟؟؟
دونه های سیاه روی بینی با چی از بین می رن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ســـــــــــــــــــــلام به همگی
ماری جون و بقیه دوستـــــــــــــــــــان، لوسیون بدن برای بعد از حمام چی خوبه؟؟؟ (بلحاظ کیفیت و خوشبو باشه) . مرسی منتظرمممممممممممم بوسسسسس
سلام
داشتن دست هایی زیبا ( یک موجودی مهم و غیر قابل اغماض برای خانم ها) مشروط بر داشتن ناخن هایی زیباست. توصیه های ما، چند نکتۀ مراقبتی منظم در خانه، برای محافظت و تزیین ناخن های شماست......در ادامه مطلب

ناخن های خوش فرم: یادآوری ساختار ناخن
ناخن هم مانند مو، از لایه های کراتین تشکیل شده است، این ماده باعث سختی و استحکام ناخن می شود.

رشد ناخن توسط قالبی که در ریشۀ اش قرار دارد، تضمین شده است. ناخن های دست سریع تر از ناخن های پا رشد می کنند: چیزی حدود ۳ تا ۴ میلیمتر در ماه.

نکتۀ جالب این که: رشد ناخن های دست “فعال” سریع تر است، یعنی اگر فرد راست دست باشد، ناخن های دست راست رشد بیشتری از ناخن های دست چپ دارند.

ناخن های خوش فرم: قواعد اصلی
بهتر است به جای سوهان آهنی، یا بدتر از آن، قیچی که به ناخن ها آسیب می زند، از سوهان مقوایی استفاده کنید.

یک بار در هفته، از سنگ پا (سنگ پایی مخصوص برای دست داشته باشید) استفاده کنید، این کار باعث از بین رفتن خطوط ناخن می شود و ناخن هایی که به طور طبیعی درخشان شده اند، را برای تان تضمین می کند. همچنین، با مالیدن روغن های مغذی بر روی ناخن ها، مرطوب شان کنید.

ناخن های خوش فرم: لاک زدن
قبل از لاک زدن، در زیر لاک از لایه ای محافظ استفاده کنید؛ در غیر این صورت، ناخن های تان سست می شود و یا رنگ شان به زردی می گراید…

برای پاک کردن لاک، از حلال های ملایم، بدون آستن (خشک کننده) استفاده کنید. بدون توقف و پشت سرهم ناخن های تان را لاک نزنید: بگذارید بین دو بار لاک زدن، چند روز ناخن های تان تنفس کنند.

ناخن های خوش فرم: توجه به ناخن های حساس و شکننده
ناخن های سست، می شکنند یا نصف می شوند… چه باید کرد؟

* قانون شمارۀ یک: تغذیه تان باید خوب و مناسب باشد. اسیدهای آمینه و ویتامین ها برای داشتن ناخن هایی سالم و محکم ضروری اند (می توانید از مکمل های غذایی مخصوص کمک بگیرید)

* قانون شمارۀ دو: با استفاده از دستکش های خانگی هنگام ظرف شستن و باغبانی و استفاده از کرم برای مرطوب کردن، از ناخن های تان محافظت کنید. اغلب محصولاتی که مخصوص دست ها هستند، هم زمان برای تغذیۀ پوست و ناخن طراحی و پیش بینی شده ا ند. از این کرم ها استفاده کنید! هر روز، این کرم ها را بر روی سطح ناخن های تان بمالید.


2740
الما جان جوابتون رو تو صفحه قبل پیدا کنید
واسه صورت جواب یه مامان
واسه دست جواب ستاَِیش
مشکل دونه های روی بینی رو هم درموردش اطلاع ندارم ولی یکی از دوستان در صد زیادی از سیاهی های بینی اش رو با وکس مداوم از بین برده

ممنون طلا جان از تاپیک خوبت. کلی اینجا مطالب خوب از شما و بقیه دوستان یاد گرفتم.

من هم یه ادای دین بکنم:
من اب رسان میلادوپیز استفاده میکنم بصورت ژل هست وو وقتی میزنی جذب میشه. روش نوشته :
hydro boost
moisturising
gel mask

شامپو از قبل از عید شوارتسکف. پروفشنال . هیر تراپی استفاده میکنم . راضی هستم.

یه ماسک گیاهی چند منطوره گرفتم البته تاحالا دوبار بیشتر نزدم اسمش هست "ارنیس"

من برای چروک پیشونیم گرفتم. من تازه یکماهه میبینم رو پیشونیم داره خط میفته داره زیادتر هم میشه البته اخر هفته میرم دکتر ولی فعلا دارم این ماسک را میزنم و بنظرم نتیجش خوب بوده.

در مورد کرم دور چشم من از 24 سالگی کرم دور چشم زدم . البته من چروک دور چشمم خیلی زود شروع شد بخاطر کارم. من از 19 سالگی کار گرافیک و مینیاتور و نقاشی کردم و خیلی زود هم چشمم ضعیف شد هم دور چشمم چروک شد. ولی هیچ کرم دور چشمی معجزه نمیکنه. من الانم کلی چروک دور چشمم دارم. به نظرم شرایط و محیط هم خیلی موثر هستن.
من الان کرم دور چشم اگزوویانس میزنم.

ویتامین هم ویتامین هیر میخورم و قرص الگومد.

گوشت کم میخورم سعی میکنم همیشه غذا سالم بخورم.
اسپری اصلا استفاده نمیکنم بخاطر لایه اوزن.
خودم کار اصلاح و ابرومو انجام میدم 3 ماهی یکبار میرم ارایشگاه. ارایشگر نیستم ولی تمرین کردم یاد گرفتم که خودم صورتمو بند بندازم.
برای دونه ی سر سیا ه هم من مامانم زیاد داره من واسش در میارم. اول یک حوله گرم میندازم رو صورتش تا پوستش نرم بشه . بعد بایه مقدار نمک و روغن زیتون ماساژ میدم بیشترش میاد بیرون. اخرش هم هرچی میمونه را با کمی فشار در میارم بعد براش یه ماسک میذارم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687