2733
2734
عنوان

دکتر کوهسار نبوی و بیمارستان عرفان

8246 بازدید | 7 پست
سلام دوستان
من باردارم و هفته 24 هستم
میخواستم درباره دکتر کوهسار نبوی اگر کسی اطلاعاتی داره یعنی دکترش بوده به من اطلاعاتی بده
همچنین اگر کسی توی بیمارستان عرفان زایمان داشته برام از محیط و پرسنلش بگه
ممنونم از همتون


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=8107&ChatDate=15-9-1389&PostID=9470586#9470586 دوستای عزیز بشتابید فقط 1 روز موند
************ خدای تا پاکم نکردی خاکم نکن *********** بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ........... بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست .............. بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
سلااااااااامسیما جون چرا جواب تلفن و نمیدی. همش میره رو پیغام گیر. منم پیغام نذاشتم. هم 4شنبه و 5 شنبه زنگ زدم. کسی جواب نداد.

.
.
.
اینو میخواستم بهت بگم. اگه برات مهم نیست که حتما بری صارم برو عرفان. چون دکتر نمیدونم رو چه حسابی گیر سه پیچ میده که بری عرفان. اما اگه حتما برات مهمه بری صارم تو بهش گیر سه پیچ بده.
آهاااااااااا مهم ترین قسمتش این که صارم اول 2و نیم میگیره . بسته هزینه هات یه مقدارش و بر میگردونه. به ما حدود سیصد و خورده ای برگردوند. اما اما اما دکتر نبوی بعد از عمل به من گفت که 300 هم تو مطب میگیره. به عنوان دستمزد. دلیل این هم که بعد از عمل گفت اینه که گفت اگه دوست دارید بدید. یعنی مجبورمون نکرد. گفت عملت که تمومه .مرخص هم که شدی. اگه دوست داری بده داری و دستتون پره و.....خلاصه که با ادب و احترام فرااااااوان 300 هم از ما گرفت.
حالا مهم ترین قسمتش اینه که خیلی با صارم راحت نیست انگار.نمیدونم چرا. میگه خوب بود الان دیگه کیفیت سابق و نداره. ببین مثلا میخواست منو تو اتاق عمل معاینه داخلی کنه دستکش لاتکس پیدا نکرد. با این مشمایی ها معاینه کرد. یه خوبی که داشت این بود که سزارینی ها باید برن اتاق خصوصی.و چون اتاق خصوصی هاشون پر بود یه اتاق دو تخته دادن به من به جای خصوصی. که من خیلی راضی بودم. هم خیلی بزرگ تر بود .هم دو تا تخت بود که یکیشو همراهت میتونه استفاده کنه. چون خصوصی هاش خیلی کوچیکن. اما ملحفه هاش خیلی کهنه به نظر میرسید. ولی تمیز بود. پرستارهاش خیلی جوون و تازه کار به نظر میرسیدن. اما تند تند میومدن حتی نصفه شب بچه رو چک میکردن. خیلی کمک میکردن که حتما شیر بدی. اما یه ایرادش مشکل سیستم گرما و سرماش بود. اتاق من یکم انگار سرد بود. البته برا خودم زیاد نه اما برا پارمین حتما سرد بود. چند بار هم تذکر دادیم اما رسیدگی نکردن. واااااااااای یه چیزی که خیلی حالم و به هم زد و اعصابم و خورد کرد نداشتن فیلم بردار برا اتاق عمل بود. از شانس نحس من صب که داشتیم آخرین کار ها رو میکردیم برا عمل گفتم آقای فلانی گفته دیگه فیلم برداری نداریم. من خیلییییییییی تو ذوقم خورد. به حدی که تا چند روز ناراحت بودم. چون برام مهم بود. مخصوصا که شوهرم هم تو اتاق عمل بود و دوست داشتم فیلم هم داشته باشیم. اما نشد. بابت جراحی هم که به نظرم خیلییییییییییییی عالی بود. من 24 ساعت بعد از عمل هیچی نباید میخوردم. دراز کش رو تخت بودم. اما پهلو به پهلو میشدم .سرمم حسابی تکون دادم. بالش گذاشتم زیر سرم. میگن اونایی که بی حسی اسپاینال میگیرن باید بالش نداشته باشن. اما من داشتم. تا 3-4 روز که از عملم گذشت سر درد گرفتم. در حد روزی 1 ساعت. اونم دراز که میکشیدم خوب خوب میشدم. در کل به حدی نبود که آزار دهنده باشه. 3شنبه عمل شدم. 5شنبه هم پارمین و بردیم برا واکسن و چک زردی و......اما یه نفر که اونجا بود و 5-6 روز از عملش گذشته بود خیلی حالش خوب نبود. و اصلا از دکترش راضی نبود. نخاعش هم آب آورده بود بیچاره. نبوی خیلی خوب عمل میکنه. من گفتم که خیلی خوبم و درد و...ندارم. گفت که نوع دوخت و بخیه هایی که میزنه یه شکلیه که زود خوب میشی و جوش میخوره. خلاصه که اون تصور وحشتناکی که از سزارین داشتم و ابدا دیگه ندارم. چون خیلی خاطره خوشی بود سزارینم. ولی بگم ها اینکه درد نداشتم منظورم این نیست که اصلا نداشتم. هر چی باشه یه برش بزرگ رو شکم میزنن. مگه میشه درد نداشته باشه. اما اون جوری نبود که دیگران تعریف میکردن که 24 ساعت نمیتونی تکون بخوری. 40 روز درد داری و........من بیشترین درد و وقتی از تخت اومدم پایین داشتم. و وقتی که میخواستم بشنم و بلند شم. ولی خب زود سر پا شدم. خدا رو شکر..
سیمااااااااااااا جان. کجایی تو؟
4شنبه 5شنبه زنگ زدم جواب ندادن.رفت رو منشی.جمعه تعطیل بود. شنبه زنگ زدم رفته بودی. امروز هم که گفتن نیومدی. کجایی تو؟؟؟؟؟ نکنه رفتی برا زایمان؟؟؟؟؟؟
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فالگیر

soheyla_jan | 23 ثانیه پیش
2687