2733
2739
عنوان

باما کارت

1995 بازدید | 7 پست
سلام دوستای عزیز.میخواستم ببینم کسی باماکارت خریده ؟تاثیری هم داره؟لطفا هرکسی استفاده کرده راهنماییم کنه ممنون میشم.دختر من 18 ماهشه.
منم می خوام بدونم خوبه یا نه؟
اسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمى وَ جُرْمى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ ************ برای ادای قرض سنگین 1002بار خواندن سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کسی نیست؟
اسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمى وَ جُرْمى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ ************ برای ادای قرض سنگین 1002بار خواندن سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ
2742
سلام ،

صد آفرین همان کارت های باما هست که دو شریک از هم جدا شدند و شریک دوم اسم با ما رو عوض کرد و صد آفرین رو روی اون گذاشت .



با ما کارت 200 تا کلمه همراه با تصویره یک صفحه راهنما و یک سی دی . اونم فقط فارسی .

تراشه های الماس یک جعبه داخلش 4 بسته که در بسته ی مرحله ی اول 24 صفحه جزوه راهنمای آموزش . تعداد 24 کارت کلمات و کتابی که حاوی 44 جمله و عبارتی که با کلمات مرحله 1 می توان ساخت . یک سی دی که فیلم آموزش زبان انگلیسی و یک قسمت آن تکرار کلمه هاو جمله های مرحله اول در اون کنجانده شده . در هر مرحله یک کتاب با همان سطح برای کودکان طراحی شده است که رو خوانی و روان خوانی را تقویت می کند .
در ضمن با مطالعه ی جزوه ی مربوطه و یادگیری تکنیک کار ، شما دیگه می تونید n تا کلمه ی دیگه هم بهش یاد بدید .
در بسته ی مرحله ی 2 تعداد 44 فلش کارت کلمات و 24 فلش کارت جمله ها رو داریم . تو این مرحله با مطالعه ی جزوه مربوطه با روش فراگیری و یاد دادن جمله ها آشنا می شین . سی دی فارسی و انگلیسی هم به همان ترتیب به علاوه سرود اعداد انگلیسی .
در بسته ی مرحله ی 3 تعداد 96 کلمه جدید اومده که با ترکیب اونا و کلمات مرحله 1 و 2 کتاب مرحله ی 3 نوشته شده است . کتاب به شکل خاص تو سی دی هم ساخته شده که تکرار اون کمک زیادی در یادگیری بچه ها داره .سی دی فیلم انگلیسی فارسی هم که جای خودش . به علاوه سرود الفبای انگلیسی .
تو مرحله 3 یک کتابچه لوحه ها رو هم داریم که به کمک اون بچه ها با حروف الفبای فارسی آشنا می شن این یه چیز خیلی جالب و ابتکاریه که روی جلد اون توضیحات لازم داده شده .
مرحله 4 جزوه ، کتاب ، سی دی و کارت کلمات انگلیسی 96 تا کلمه که از زیرنویس فیلم مرحله 1 انتخاب شدن که بچه ها قبلاً بار ها و بارها اونو دیدن و با کلمه ها کاملاً آشنا هستند . پشت این کلمه ها معنی فارسی با دو شکل کلمه و تجزیه شده به صورت حروف جدا آمده است .

نمونه های بسیاری که تراشه ها را کار کرده و موفق شده اند در گوگل وبلاگ زده اند و روند پیشرفت آنها منعکس شده .در سایت تراشه های الماس هم موارد موفق هست .با مراجعه به http://www.talmas.ir قابل دسترسی هستند .
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687