با سلام و خسته نباشید خدمت نی نی سایتی های عزیز من در بهمن ماه یک عدد گوشی سامسونگ a12 از دیجی کالا خرید کردم بعد از چند روز متوجه شدم گوشی ال سی دیش مشکل داره و گوشی رو مرجوع کردم الان اسفند ماه هستیم و من با کلی پیگیری و دردسر تازه پشتیبانی بهم زنگ زدن میگن گوشی شما هیچ مشکلی نداره 😱احتمالن شما اشتباه کردین و امکان خدمات برای شما وجود نداره? و گوشی واستون پس میفرستیم
بله عزیزان هم 4 میلیون پولم رفت و هم گوشی که مشکل به این بزرگی داره رو دشتم موند کاش چنین اشتباهی نمیکردم بعد چند سال گوشیم عوض کردم اونم این شد 😢این گفتم تا شما خدایی نکرده فریب دیجی کالا نخورین خدا نکنه کالایی که براتون میفرستن مشکل داشته باشه اونوقت میفهمین چه قد کلاهبردارن من که به امام رضا (امام قریبان واگذارشون میکنم)
اگر شمام تجربه مشارکی دارین بگین?