2733
2739
سلام دوستان، اگه کسی اطلاعاتی داره که چطور میشه ویزای توریستی شینگن بگیریم که بتونیم راحت چند تا کشور رو با قطار بریم؟
یه مثل افریقایی میگه: درخت دروغ شکوفه میده ولی هیچوقت میوه نمیده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
سلام عزیزم برای راهنمایی دقیق وکامل اینجا که یک سایت عمومی است جواب نمی گیری برو سایت های تخصصی سفر وسفرنامه های اروپا و...مثلا سفرنامه شیما وعلی ...یا بزن سفرنامه اروپا خودش میاد وبخون اما اطلاعات من باید به سفارت یکی از این کشورهای اروپایی با تعیین وقت قبلی واماده کردن کلیه مدارک لازمه که در سایت سفارت نوشته شده بری وتقاضا بدی معمولا داشتن سند مالکیت وحساب بانکی پر موثره والبته دعوت نامه بهتره باشه..یک پروسه حدودا 2 ماهه است اززمان تقاضا تا جواب ..بعد مراحل بعدی اش را با جزییات تو همان منابع بالا حتما مطالعه کن
با کودک خود ... با شوهر خود .... آن گونه رفتار نکن که او هست.... بلکــــــه آن گونـــــه که تـــــــــــوـ دوســت داری او بشـــــود
2740
برای کلیه امور مرتبط با ویزای شنگن می توانید با دفتر ارزان سفر تماس حاصل فرمایید. تلفن: 44450008 ارزان ترین نرخ پروازهای پگاسوس
رزرو هتل های ارزان و با کیفیت در سراسر جهان - بلیط ارزان قیمت هواپیما به سراسر اروپا - ویزای شنگن - برنامه ریزی سفر | رزرو بلیط هواپیما | بیمه نامه مسافرتی | http://arzan-safar.ir | فلکه دوم صادقیه، برج تجاری اداری گلدیس، واحد 805 | 44289228
من تو سفرنامه شیما وعلی خوندم سفرت ایتالیا راحتتر به ایرانیا ویزا میده و فرانسه و انگلیس خیلی یخت ویزا میدن علاوه بر حساب بانکی و سند شغل شما درایران و متاهل بودنتون هم موثره
نینی من چه نازی،چی شد اومدی تو بازی،بگو خدایا منو نندازی

انواع ویزای شینگن

با در دریافت این ویزا می‌توانید هر ۶ ماه یک‌بار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنید. کشورهای اتریش، بلژیک، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس ذیل عضو پیمان شینگن هستند.

با توجه به هدف شما از سفر به این کشورها، یکی از انواع ویزای A ،B یا C  به شما تعلق می‌گیرد.

ویزای نوع A

این ویزا نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که دریافت آن  به شما اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های محدوده شينگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کنید. به همراه داشتن این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است.

ویزای نوع B

این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که به همراه داشتن آن به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان حداکثر ۵ روز از خاک کشوری در ناحیه شینگن عبور کنید.

ویزای شینگن

ویزای نوع C

ویزای نوع C در واقع روادید کوتاه‌مدت است و برای مدت‌زمانی که موقع دریافت آن مشخص می‌شود شما حق دارید در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشید. دریافت‌کنندگان ویزای C بسته به هدف و شرایط سفر خود یکی از ۳ نوع ویزا را دریافت می‌کنند:

ویزای یک‌بار ورود (Single-entry)

این ویزا فقط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد و به‌محض ترک کشوری که به آن وارد شدید اعتبار ویزای شما فارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، منقضی می‌شود.

ویزای دو بار ورود

این ویزا نیز شرایطی مشابه با ویزای یک‌بار ورود دارد با این تفاوت که شما دو بار اجازه دارید تا به کشوری در ناحیه شینگن وارد شوید. به خاطر داشته باشید استفاده از این فرصت (دو بار ورود) در محدوده زمانی مشخصی قابل‌استفاده است.

ویزای چند بار ورود (Multiple-entry)

تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی آن است که اعتبار آن ۹۰ روز به ازای هر ۶ ماه از سال است. زمان این ۹۰ روز به‌محض ورود شما به هریک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می‌شود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز