2733
2739
اگه قیمتش هم میدونید بگید که سرم کلاه نره .
انجام کلیه امور عایقکاری در تهران مشاوره و بازدید رایگان 09123340970
دوستان خوبم سلام تخفیف ویژه به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول تا 1393/10/10 5% تخفیف ویژه برای دوستان نی نی سایتی قائل میباشیم. www.tecno-shop.ir محصولات ما را تحویل بگیرید و در صورت هرگونه ایراد تعویض محصولات داریم. با خرید از تکنوظرف اطمینان از سرویس های قابلمه را برای خود به خانه ببرید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان خوبم میتونید با اطمینان از سایت ما خریدکنید چون 24 ماه گارانتی تعویض در صورت پوسته پوسته شدن محصولات و تولید ملی افتخار ماست همچنین از تاریخ 93/10/15 الی 93/10/18 در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی خدمتگزار شما عزیزان میباشیم.
2731

سلام دوستان 

 من  نماینده فروش چندین برند محصولات چدنی اصل هستم با دو سال ضمانت تعویض . جهت دیدن عکس ها پیج اینستاگرام رو فالو بفرمایید . chodan_iran 

ظروف دیزی- تابه های گریل دو طرفه و یک طرفه - قابلمه در سایزهای مختلف- قوری- تابه ووک- تابه معمولی- تابه های در دار و بدون در و سرویس نوزاد در 3 رنگ و سرویس 9 پارچه و 8 پارچه عروس موجود است . 

با سلام بنده نماینده فروش محصولات چدنی اصل هستم. لطفا پیج من رو در اینستاگرام دنبال بفرمائید و از اطلاعات داده شده در خصوص ظروف چدن و خواص انها استفاده نمائید.  chodan_iran
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز